rek
23.02.2019
Często komentowane 61 Komentarze

Anthem: Porównanie grafiki z pokazu na E3 2017 z finalną [WIDEO]

Anthem: Porównanie grafiki z pokazu na E3 2017 z finalną [WIDEO]
Czy coś się zmieniło? Owszem. Jak bardzo? Oceńcie sami.

Od momentu słynnego downgrade’u grafiki pierwszego Watch Dogs właściwie każda gra wysokobudżetowa jest w tej kwestii na świeczniku. Youtuberzy oraz gracze doszukują się różnic w oprawie z różnych gameplayów, czasem na siłę punktując ledwo widoczne rozbieżności. Dochodzi do absurdalnych afer, jak na przykład czepianie się o mniej widoczną kałużę w Spider-Manie na PS4.

Nie upiekło się również nowej produkcji Bioware’u. Dzień po oficjalnej premierze gry youtuber Nick930 podjął się porównania grafiki różnych wersji Anthema. Za przykłady posłużyły dwa materiały: gameplay prezentowany podczas targów E3 w 2017 roku oraz pochodzący z finalnej pecetowej wersji uruchomionej z maksymalnymi detalami.

Nie trzeba wprawnego oka, aby zauważyć, że pomiędzy pokazem na E3 a premierą to i owo uległo sporej zmianie. Ofiarą cięć padły głównie efekt rozmycia oraz bogate efekty świetlne. Odnosi się wrażenie, że grafika pozostała technicznie na podobnym poziomie, lecz po prezentacji na E3 zdecydowano o zmianie kontrastów oraz różnych szczegółów. Zastanawiające są również różne cięcia niewpływające na wydajność, jak na przykład gargantuiczny robot, który stoi w miejscu zamiast przewracać się pod koniec misji.

Czy doszło do istotnego downgrade’u, możecie ocenić sami – porównanie prezentujemy poniżej:

61 odpowiedzi do “Anthem: Porównanie grafiki z pokazu na E3 2017 z finalną [WIDEO]”

  1. Jak się jest TĘPYM glutem i nie potrafi się myśleć to później zdziwienie i szok 😀 Pokazy a raczej trailery/gameplay trailery na E3 to jedna wielka reklama z tą samą zasadą co reklamy kanapek jednej z czołowych sieci fastfoodów (nie będę pisał o jaką chodzi, choć i tak 99% osób wie, że chodzi o McDonalda, ale żeby nie było krypto reklamy) Jak wyglądają kanapki na reklamie, a jak przy jedzeniu xD

  2. Dobrze, że zdecydowałem się na Origin Access Premium, a nie kupno tej gry na premierę. O ile gra się w to bardzo, bardzo fajnie. Ot, zrobi się dwie, trzy misje w godzinkę. Gameplay miodny, więc frajda jest. O tyle wiem, że ta gra mnie nie przytrzyma na dłużej i pewnie gdy skończy mi się premium, wrócę do basica. A BioWare już nie ma. Została nazwa, ludzi odpowiedzialnych za wielkość tej firmy od dawna nie ma. Był czas pogodzić się z tym.

  3. Fallschirmjager 24 lutego 2019 o 17:55

    Już przy okazji Watch_Dogs wyszło to samo, dziwi mnie, że jeszcze ktoś się dziwi. Zresztą kij tam z grafiką, kupiłbym, gdyby to było rpg, a BioWare wydało lootershootera, gdzieś czasami przewija się action RPG. To nie jest RPG, tylko dlatego, bo wydał ją BioWare. To tak samo mogę powiedzieć, że Half-Life 2 jest RPGiem, bo roleplayuje postać Gordona Freemana i ulepszam sprzęt w miarę jak postępu gry i autentycznej, ciekawej fabyły, której w Anthem brak.

  4. @Xellar| Tak bardzo to.

  5. @Bulldozer czy ja wiem, wyglądaja tak samo xd ( kanapki z MC ) ale ta wołowina jest niejadalna, a jak jeszcze ja spalą to w ogóle, jak już jadam fast foody, to tylko KFC 😀

  6. Bullfrog (1987-2001)|Westwood (1985-2003)|Origin Systems (1983-2004)|NuFX (1990-2007)|Pandemic Studios (1998–2009)|PlayFish (2007–2013)|Black Box Games (1998–2013)|DreamWorks Interactive (1995–2013)|Phenomic Game Development (1997–2013)|Victory Games (2010–2013)|Mythic Entertainment (1995–2014)|Maxis Software (1987–2015)|EA Salt Lake (1992–2017)|Visceral Games (1998–2017)|Bioware (1995-2019 lub 2020)|Lista ofiar EA robi się coraz dłuższa. Kot następny? DICE? A BFy będzie robić EA Sweden?

  7. @Scorpix|R.I.P. Origin Systems, szkoda serii Ultima. 🙁

  8. Smutny to dzień. BioWare odchodzi powoli w niebyt…

  9. @Scorpix|OK, ale zastanówmy się, czy aby na pewno BioWare to „ofiary” EA? Jeśli dysponujące ogromnym budżetem studio przez 6 (słownie: SZEŚĆ) lat nie było w stanie stworzyć gry, która nie przynosiłaby mu teraz wstydu, to czy aby na pewno Elektronicy nie mają podstaw do jego zamknięcia? Zdaję sobie sprawę, że ludziom od RPG kazano pracować nad grą-usługą, klonem Destiny, co samo w sobie było proszeniem się o kłopoty, ale skoro kuleje tu nawet warstwa fabularna, to jak można zrzucać całą winę na wydawcę?

  10. @Shaddon|Kwestia fatalnej fabuły może mieć podłoże ekonomiczne. Pomimo zmian spowodowanych aferą z Battlefornt II, wciąż można zauważyć, że to miała być gra nastawiona na mikropłatności, a nie na fabułę. EA nakazał po prostu naklepać im zadań rodem z koreańskich MMO oraz dorobić do tego jakiś fajny lore. Ponieważ w tego typu grach ludzie niezbyt się przejmują lore (np. Diablo), to tutaj chcieli połączyć lore z fabułą, aby przedstawić świat gry i skończyło się to fatalnie, bo gorzej niż z Destiny.

  11. @Scorpix|Nie dostrzegam w tej teorii żadnego sensu. Żeby gracz chciał wydawać pieniądze, musi najpierw zaangażować się w grę, a z tym może być ciężko biorąc pod uwagę jak niewiele zawartości ma do zaoferowania Anthem. Pomijając wszystko inne, trzy dungeony na krzyż (w tym dwa opierające się na wcześniej użytych assetach) to wyrok dla każdego MMO, szczególnie, jeśli różnorodność lootu jest praktycznie żadna. Wygląda to trochę tak, jakby BioWare przez te 6 lat dopieszczało grafikę zapominając o całej reszcie.

Dodaj komentarz