rek

Back 4 Blood: Twórcy Left 4 Dead tworzą co-opowego FPS-a z zombie

Back 4 Blood: Twórcy Left 4 Dead tworzą co-opowego FPS-a z zombie
Dostrzegam pewien trend w działaniach Turtle Rock Studios.

Lata mijają, a my wciąż nie dostaliśmy godnego spadkobiercy serii Left 4 Dead. Ostatnia produkcja, która pretendowała do tego miana, Overkill’s The Walking Dead, niedługo po premierze wzięła się i umarła (zresztą nikt nie będzie chyba za nią płakał). Fani wspólnotowego strzelania do zombie wciąż więc poszczą, jednak zapowiada się na to, że niedługo ulegnie to zmianie. Turtle Rock Studios sparzyło się bowiem srogo na Evolve i postanowiło wrócić do tego, co umie robić najlepiej.

Back 4 Blood wbrew pozorom ma nie być sequelem Left 4 Dead, a zupełnie niezależną produkcją. Niestety twórcy nie zdradzają póki co zbyt wielu szczegółów – wiemy, że będzie to co-opowy FPS z zombie i tytuł AAA oraz że znajdziemy w nim zarówno kampanię, jak i tryb PvP. Poinformowano też, że w grze nie będzie żadnej formy rozgrywki battle royale. W grze mogą pojawić się mikropłatności, ale tylko w takiej postaci, jaka zadowoli fanów. Produkcja zostanie wydana przez Warner Bros. na pecetach, PS4 i Xboksie One, jednak twórcy nie wykluczają ewentualnych portów na inne platformy. Data premiery póki co jest również nieznana.

14 odpowiedzi do “Back 4 Blood: Twórcy Left 4 Dead tworzą co-opowego FPS-a z zombie”

  1. W działaniach Turtle Rock Studios dostrzegam pewien trend.

  2. 1. Nie „wzięła się i umarła”, tylko wzięła i rozłożyła się. Martwe to to było już przed premierą.|2. Co do spadkobierców. Ostatnia nadzieja w GTFO?

  3. KarczekWieprzowy 15 marca 2019 o 14:28

    @zadymek „Wzięła się i się rozłożyła się”*

  4. Widać odłączenie się od Valve nie wyszło im na dobre

  5. @zwierzch A co takiego dobrego zrobili po przyłączeniu do Valve?

  6. @zadymek L4D2

  7. @mientek L4D2 było robione wewnętrznie przez Valve.

  8. @mientek Wiki twierdzi, że może i kolaborowali przy produkcji sequela (robili do niego DLC), ale nie robili gry (jako Valve South) i rozstali się z Valve (konkretnie zostali zamknięci) na długo przed premierą.

  9. „mogą pojawić się mikropłatności, ale tylko w takiej postaci, jaka zadowoli fanów” – ale fani wolą żeby nie było. Chyba nikt nie potrzebuje mikropłatności poza twórcami czy wydawcą.

  10. @cali Ktoś jednak użytkuje te mikrotransakcje… Zmuszają ich?

  11. @zadymek – ci co kupują bez nich też dobrze by się bawili w tą grę.

  12. No i po kiego ten tryb pvp? Mało to pvp jest na rynku? Mało to razy pvp nie było w ogóle potrzebne w grze single/coop? Niech się skupią na zrobieniu świetnego Co-opa i niech nie marnują czasu i kasy na pvp.

  13. @zadymek w pewnym sensie owszem zmuszają, wywalając do dlc rzczy ktore kiedyś były w standardzie (np kostiumy, bohaterów, tryby gry itd.)

  14. @THERON23 PvP w postaci trybu Versus w L4D to było najlepsze co ta gra miała. Z kumplami przegraliśmy tak setki godzin. Zwykły CooP z botami był nudny zwyczajnie po krótkim czasie.

Dodaj komentarz