System Shock Remake: Zaprezentowano obszerny fragment rozgrywki i walkę [WIDEO]
![System Shock Remake: Zaprezentowano obszerny fragment rozgrywki i walkę [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/0b4d775b-9a00-4850-9bb2-1347109cad75.jpeg)
Zadziwiające, jak wiele ostatnio dzieje się wokół System Shocka. Przez ostatnie dwa dni informowaliśmy was o „trójce”, która poszukuje nowego wydawcy i jest skończona zaledwie w połowie, ale i tak prezentuje się całkiem zacnie. Tym razem przyszła pora na odgrzanie tematu odświeżonej „jedynki”, przygotowywanej przez Nightdive Studios. Autorzy zdecydowali się pokazać obszerniejszy fragment rozgrywki z dema, które zaprezentowali, chwaląc się nowym kierunkiem artystycznym, obranym po ogłoszonym w marcu 2018 resecie projektu. Zapis pozwala rzucić okiem na poziom medyczny i przekonać się, jak będzie prezentowała się walka. Data premiery? Nieznana, ale przy okazji wspominanego resetu wspominano o pierwszym kwartale 2020.
Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “System Shock Remake: Zaprezentowano obszerny fragment rozgrywki i walkę [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zapraszamy do szpitala.
Właśnie miałem taki mindf^ck bo nie ogarnąłem że aż 2 gry z SS powstają 😮
Drętwe takie to wszystko, ragdoll też taki sobie. Takie mocno retro klimaty. Jednak mi takie coś nie podchodzi, sztuczne jakoś to wszystko.
Ja rozumiem: szacunek do materiału źródłowego i w ogóle. Ale walkę w zwarciu mogliby, jakoś, unowocześnić, wiecie, uczynić mniej drętwą. Mamy 2019, wiecie…
jakoś mi opadł hype
Wygląda jak jakas fanowska pokazówka, tragedia.
Ja akurat czuję wielki powiew świeżości, pamiętając okropną już raczej z perspektywy czasu toporność pierwszego SS. (którego z tego powodu nigdy nie ukończyłem) Klimat jest fantastyczny, wizualnie robi wrażenie. Walka bez rewolucji, ale „z mięsem” i świetnie udźwiękowiona, ragdoll jak dla mnie ładnie buja trupami po podłodze. 😛 Nie wiem czy będzie tak trzymać w napięciu jak stare dwie części, bo pikseloza tamtych sprzyjała atmosferze grozy, a teraz chyba będzie po prostu ślicznie. 🙂 Zagram dla fabuły.
Myślę, że ten remake ma większy potencjał od trzeciej części. A co do „toporności” walki – ona nigdy nie była w serii szczególnie istotna. Ba, pewna niewygoda przy obsługiwaniu broni potęgowała klimat (tak jak np. kretyńsko ustawione kamery w serii Resident Evil). Wydaje mi się, że to co widzimy na filmiku to jest solidny kompromis pomiędzy tradycją a nowoczesnością 🙂
@Redsun Pre-alpha. Animacje będą robili na koniec, teraz to tylko takie 'plejsholderowe’. Przypomnij sobie chociażby animacje zgonów jednostek w becie multi StarCrafta 2 – jednostki sobie znikały w prostej animacji wybuchu. Quake Champions nie miał rag dolla, itd. Więc o stronę wizualną nie ma co się (jeszcze) martwić.
Walka- skopana, niestety w oryginale było podobnie, z jednym zastrzeżeniem- nikt nie marnował broni energetycznej na zombiaki, była praktycznie nieskuteczna.|Detekcja wrogów- leży i kwiczy, jeżeli kamera patrzyła na ciebie, trzeba było wiać gdzieś poza zasięŋ, a nie dopiero ją niszczyć.|Ragdoll- taki sobie, ale animacje umierania mogą wstawić później.|Obszerny fragment- nie powiedziałbym, to jest tylko pierwszy poziom, w dodatku rozgrywający nie zwiedził go całego w tym gameplay-u
@LordofLight, ja też :D:D