Valve Index: VR od twórców Steama trafi do sprzedaży już w czerwcu

Firma Gabe’a Newella dopiero co zapowiedziała swoje gogle VR, obiecując, że więcej szczegółów poznamy w maju, a już niezawodny internet dotarł do kolejnych informacji na ich temat. Wszystko przez to, że na steamowej stronie produktu przedwcześnie pojawił się opis sprzętu (już usunięty).Wynika z niego, że Valve Index będzie sprzedawany w zestawie wraz ze słuchawkami, potrzebnymi kablami, zasilaczami etc., jednak bez kontrolerów oraz stacji bazowej (przekazującej informacje na temat wymiarów pomieszczenia ) – będzie trzeba nabyć je osobno. W zalecanych wymaganiach sprzętowych mamy 8GB RAM-u czy co najmniej GTX-a 1070. Zresztą spójrzcie sami:
(Kliknij, aby powiększyć)
Valve potwierdziło prawdziwość tych informacji i dodało, że kontrolery nazywać się będą Valve Index Controllers (poprzednio znaliśmy je jako Knuckles). Przedsprzedaż ruszy 1 maja, wtedy też oficjalnie dowiemy się dużo więcej. Gogle mają być wysyłane do adresatów 15 czerwca.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Valve Index: VR od twórców Steama trafi do sprzedaży już w czerwcu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przypadkiem ujawniono też wymagania sprzętowe i zawartość zestawu.
,,Valve potwierdziło prawdziwość tych informacji i dodało, że kontrolery nazywać się będą Valve Index Controllers (poprzednio znaliśmy je jako Knuckles).” |Hmm…|Czyli można je będzie nazwać Valve Index Controllers & Knuckles?
Ciekawe jaka będzie cena
Wymagania te same co w przypadku HTC Vive, czyli wielkiej roznicy w wyswietlaczach raczej nie ma.
To VR jeszcze dycha?
@Tesu HTC Vive ma w rekomendowanych kartę GTX 1060, tu jest GTX 1070. Tak samo RAM się zwiększył, w minimalnych wymaganiach HTC Vive ma 4GB, tu jest 8GB.|Tak więc, jakieś różnice są.
@borowcy|Patrzylem na minimalne, w obu przypadkach podaja GTX 970. Gdyby byly jakies znaczne roznice w jakosci wyswietlaczy, to wymagania gogli Valve bylyby znacznie wyzsze. Porownaj to chocby z tym, co oferuja gogle Pimax. Oczywiscie jest szansa, ze Valve zastosowalo technologie sledzenia ruchu galek ocznych i wyostrza obraz w miejscu, na ktore uzytkownik aktualnie sie patrzy, a liczba detali na reszcie ekranu maleje, wtedy rozdzielczosc wyswietlaczy moze byc rzeczywiscie znacznie wyzsza.
Ja myślę o upgradzie do Oculus Rift S A tu kolejne możliwości. Ech!