Star Wars Jedi: Fallen Order – Pierwszy pokaz już w najbliższą sobotę, będzie stream

Długo musieliśmy czekać na chwilę, w której zobaczymy nową produkcję ze świata Gwiezdnych Wojen, zapowiedzianą podczas E3 2018 dziwacznie, bo podczas krótkiego wywiadu z Vince’em Zampellą (szefem studia Respawn, autorów Apex Legends i Titanfalla) przeprowadzonego wśród publiczności. Ba, do tej pory twórcy nie pokazali nawet logosa gry. Musiały nam wystarczyć strzępki informacji, wedle których dostaniemy trzecioosobową grę akcji napędzaną silnikiem Unreal Engine 4, osadzoną pomiędzy trzecim i czwartym epizodem sagi Lucasa. Wcielimy się w padawana ocalałego z rzezi, jaką swoim Rozkazem 66 urządził rycerzom Jedi imperator Palpatine. Reżyserem Star Wars Jedi: Fallen Order jest Stig Asmussen, reżyser God of War III, co pozwala spodziewać się należytego rozmachu.
Oczekiwanie dobiegnie końca już za kilka dni, bo prezentacja Fallen Order nastąpi podczas 13. edycji imprezy Star Wars Celebration, 13 kwietnia o godzinie 20:30 czasu polskiego. Obejrzymy ją na żywo TUTAJ, za pośrednictwem Twitcha.
Dobrą nowinę ogłosił gwiezdnowojenny Twitter, publikując przy okazji oficjalne logo gry.
Become a Jedi. Tune-in for first look at #StarWarsJediFallenOrder this Saturday, at 1:30pm CDT from #StarWarsCelebration. Watch live at https://t.co/iI4qodqiOf, stay up to-date with the latest from Celebration at https://t.co/mVXi17qoJk. @EAStarWars pic.twitter.com/3B3bR3XDmn
— Star Wars (@starwars) April 9, 2019
Premiera gry planowana jest na czwarty kwartał 2019.
Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Star Wars Jedi: Fallen Order – Pierwszy pokaz już w najbliższą sobotę, będzie stream”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Z jednej strony nie mogę się doczekać bo wkońcu jakiś single player z uniwersum SW ale z drugiej strony stoi za tym EA a oni ostatnio udowadniają że nie ma rzeczy której nie można……. zepsuć.
Zarys historii przypomina nieco The Force Unleashed. Jeśli walka będzie równie przyjemna jak w tamtej serii to chętnie wypróbuję. Liczę na mroczny klimat i uczucie zaszczucia towarzyszące bohaterowi. Trochę czuję już przesyt sandboxami więc nawet mnie cieszy, że tu będzie liniowo.
@down oby walka była właśnie taką jak w TFU albo przynajmniej Jedi Knight. Oby dobrze wyszło
Walka w TFU byla koszmarna. Bezmyslne naparzanie i kombosy do ciosania blokow HP wrogow. Duzo lepszy system zastosowano wczesniej w Jedi Ouctast i Jedi Academy. Bardziej skillowy, techniczny. Wciaz sie dziwie, ze do dzis nie powstala nowoczesna wersja tych gier.
Typowy singiel ala Uncharted albo coś?? No nie chce mi się w to wierzyć. Gra zapewne będzie pięknie wyglądać i na tyle by było zalet bo cała reszta będzie zapewne nudna nijaka i powtarzalna oraz pocięta na DLC albo będą inne mikropłatności. Czy ktoś jeszcze wieży że EA potrafi wypuścić dobrą grę zwłaszcza w Uniwersum SW?
dokładnie Walka w TFU była nudna jak flaki z olejem. Jedynie fabuła była ciekawa
Nie tylko EA wypuszcza tą grę, Respawn jest również za nią odpowiedzialny a oni zrobili chociażby Titanfall który jest raczej dobra grą
Tęsknie za serią Jedi Knight eh…|Dzięki Fallen Order może coś ruszy wreszcie 🙂
Please don’t fuck this up, please don’t fuck this up, please don’t fuck this up…|@Silvaren: Pssst, powiem Ci sekret: TFU był slasherem nastawionym na czystą akcję, więc chyba jasne, że system walki był oparty o naparzanie i combosy. Walczyło się widowiskowo i to mi starczyło.
EA a ludziki sie jaraja ze dobrego cRPG’a dostana w uniwersum SW. Nawet mi was nie zal.
@Redsun po komentarzach jeszcze nie zauważyłem, zeby ktoś się „jarał”
TFU pokazało jak NIE robić gry z Mocą i mieczami świetlnymi. Granie jako Jedi/Sith powinno dawać poczucie potęgi, ale przygody Starkillera zwyczajnie przesadziły. Chwilami miałem wrażenie, że to nowy, ocenzurowany God of War, a nie Gwiezdne Wojny.
@Skelldon no wlasnie, slasher, w ktorym walka mieczem swietlnym byla beznadziejna i kompletnie niesatysfakcjonujaca. Ta gra byla wlasciwie benchmarkiem silnika graficznego i fizycznego. Z kolei model walki z Jedi Outcast i Jedi Academy nic sie nie zestarzal, dawal duza swobode i prawdziwie poczucie interaktywnych pojedynkow. Detekcja kolizji ostrzy, silowanie z przeciwnikiem, wyprowadzanie uderzen w wybranych kierunkach. Troche jak w Die by the Sword.
Ja tam TFU wspominam miło. „Dwójka” już była słabsza. Zgadzam się, że Starkiller był przegięty pod względem mocy. Porównując jego wyczyny do tego co w filmach pokazywali Imperator czy Vader to gość powinien ich obu rozsmarować z mieczem świetlnym w d… . Grałem niedawno w JA i jednak system walki już nieco drętwy na dzisiaj. Ale znaleźć środek pomiędzy TFU a JA i było by idealnie.
Ciekawe, kiedy ogłoszą datę prem… anulowania.
Don’t ask questions just consume product and then get excited for next products.
EA Games? Dziękuję, postoję.
Ciekawe jakie lootboxy wprowadzą aby urozmaicić rozgrywkę
@YorDar Na życzenie fanów, oczywiście.
A ja wciąż marzę o walkach Jedi i Sithów przy użyciu modelu walki z Sekiro lub For Honor, ale to byłoby piękne.|Poczekajmy i wtedy ocenimy, choć jakiś wielkich nadziei nie mam.
Z jednej strony marzę o dobrych grach ze świata SW, z drugiej liczę na upadek EA.
Force Unleashed II ma sporo lat minęło… |Single-player Umarł…Każdy rozgłos się liczy dla Fallen Order 😛
Pewnie obejrzę, jeśli tylko nie zapomnę, ale jak już wiemy, zwłaszcza w przypadku EA prezentacja przedpremierowa nie ma nic wspólnego z produktem końcowym. Będzie downgrade grafiki, niedokończona produkcja, brak balansu i zawartości, problemy techniczne i mikrotransakcje (wprowadzone albo od premiery, albo po jakimś czasie) w produkcie za minimum 60 euro. Nic innego po EA się nie spodziewam.
Jedno mnie na razie zaskoczyło. To że gra nie będzie na frostbite tylko na Unreal engine 4. hmm Aż dziw bierze bo wszystkie gry od EA są na fb
EA i już nie kupie.