Witchfire: Króciutki zapis rozgrywki z nowej gry twórców Zaginięcia Ethana Cartera [WIDEO]
![Witchfire: Króciutki zapis rozgrywki z nowej gry twórców Zaginięcia Ethana Cartera [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/be86b473-e6f2-47b4-a93c-ef9075553269.jpeg)
O Witchfire, czyli nadchodzącym shooterze autorstwa The Astronauts, wiemy od grudnia 2017 roku, ale odpowiedzialna za Zaginięcie Ethana Cartera ekipa Adriana Chmielarza trzyma karty przy orderach i niechętnie dzieli się jakimikolwiek szczegółami na temat gry. Nic dziwnego zresztą, bo data premiery nie została określona choćby w przybliżeniu. Pod koniec zeszłego roku szef studia jasno zadeklarował, że projekt ma się dobrze, a prace posuwają się niespiesznie, bo „astronauci” są stosunkowo nieliczni.
Biorąc to wszystko pod uwagę, wartości nabiera choćby najskromniejszy materiał, prezentujący Witchfire w akcji. Najnowszy filmik daje nam przedsmak tego, jak będzie wyglądała walka. Uwagę zwracają przede wszystkim dwie rzeczy: obecność mocy specjalnych oraz „borderlandsowych” cyferek określających zadane obrażenia:
Na koniec ciekawy filmik, dający do zrozumienia, jak wiele elementów składa się na pozornie prostą czynność, jaką jest pociąganie za wirtualny spust:
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
13 odpowiedzi do “Witchfire: Króciutki zapis rozgrywki z nowej gry twórców Zaginięcia Ethana Cartera [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Prosimy nie mrugać!
A wczoraj dokładnie myślałem o tej grze. Dusk, Wrath: Aeons of Ruin, Witchfire… oj złote lata się dla mnie zaczynają.
Nic tak nie niszczy frajdy ze strzelania, jak numery wysypujące się z postrzelonych przeciwników, ale pewien jestem na 100% że to będzie można wyłączyć. Sama gra prezentuje się fantastycznie.
Git malina oko się szkli.
@Nezi23 Ponoć te numery są, tylko w fazie produkcji by twórcy mogli sprawdzić, czy hit boxy dobrze działają. W finalnym produkcje mają zniknąć.
Te „borderlandsowe” cyferki zabijają klimat. Mam nadzieję, że będzie można to wyłączyć…
@arturdzie mam nadzieję, że tak będzie
widac wplyw 1000 godzin ktore chmielon przegral w destiny
Mówicie „borderlandsowe” cyferki, a ja tutaj widzę rozgrywkę mocno przypominającą Vermintide 2. Jak najbardziej na plus!
BEz audio???Graficznie przepieknie na VR to byłaby miazga….pewnie wyjdzie wraz z nowymi konsolami.
A ja lubię borderlandsowe cyferki
Adrian Blisko związany z EPIC. EPIC store exclusive.
@Pan Dzikus|Painkiller był porządny, a znikanie trupów nie było wcale takie złe.|Swoją drogą, w grze jest komenda, która sprawia, że ciała wrogów nigdy nie znikają. Utrzymywanie 300 trupów naraz może jednak obciążać silnik gry lub komputer.