Chernobylite: Prawie pół godziny wycieczki po Strefie Wykluczenia [WIDEO]
![Chernobylite: Prawie pół godziny wycieczki po Strefie Wykluczenia [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/2bcec83f-c046-4fa8-ae86-2d65f6b7442a.jpeg)
Polskie studio The Farm 51, znane głównie z Get Even i World War 3, wystartowało jakiś czas temu z kickstarterową zbiórką na rzecz swego najnowszego projektu – osadzonego w „stalkerskich” realiach Chernobylite. Dodatkowe pieniądze mają posłużyć do wzbogacenia gry o elementy, których nie przewidywano w podstawowym projekcie. Wiele wskazuje na to, że akcja zakończy się powodzeniem, bo w chwili, gdy to piszę, na koncie gry spoczywa blisko 91 000 dolarów, a do celu brakuje zaledwie 9 000.
Jeśli rozważaliście dorzucenie się do projektu, ale brakowało wam konkretnego materiału, który pokazałby, w co właściwe inwestujecie, zerknijcie na najnowszy filmik promocyjny. Autorzy zaprezentowali na nim kilka kluczowych elementów, między innymi rozbudowę kryjówki, relacje z towarzyszami, przekradanie się za plecami przeciwników czy spotkania ze zjawiskami nadnaturalnymi:
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Chernobylite: Prawie pół godziny wycieczki po Strefie Wykluczenia [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Rozbudowa kryjówki, przekradanie się za plecami wrogów i niepokojące majaki.
Kolejna polska gra reklamowana gdzie się tylko da tylko dlatego, że jest polska. A po premierze – jak zwykle – okaże się kiepskim średniakiem, który równie kiepsko się sprzeda.|Meh.
Wygląda bardzo słabiutko…|Za mały budżet, za słabe studio – według mnie nie podołają.
Jest pewien potencjał, ale wątpie, czy te sto patoli im pomoże, tu trzeba naprawdę sporo pracy włożyć, żeby to spełniało standardy powyżej tytułu z early access. Ale hardbass jest prikol, szkoda, że nie ma go jako osobnej ścieżki nigdzie.
To dopiero pre-alpha, a niektórzy już narzekają. Z tą grą może być lepiej niż się wydaje na obecnym etapie prac.
Podoba mi się koncept. Mało strzelania, dużo łażenia, rewolwer który faktycznie jest przydatny a nie jak w większości gier. Nie podoba mi się budowanie bazy a’la Fallout 4 ale klimat jest. Nie oczekuję tutaj gry na miarę Tripple A, ale niech to przynajmniej będzie pozbawione błędów i ma klimat!
Graficznie nie powiem wygląda ładnie. Foto grametria robi swoje ale sama grafika to za mało . Gamplay jakoś nie zachwyca. Zastanawiam się czy ruszyć ww3 bo ostatnim razem brakuje mi jakiegoś Fpsa w stylu bf 3 i 4 ale to dopiero early acses więc może być jeszcze sporo błędów i bugów.
Wygląda na strasznego budżetowca. Niestety raczej nie spróbuję.
„Uwielbiam” gdy gra jeszcze nie wyszła a już wszyscy niekajania, że to czy tamto jest złe albo, że będzie nisko budżetowa. Pogadamy dopiero jak wyjdzie. Mnie się ten projekt podoba, nawet jak do końca nie spełnią założonych oczekiwań to i tak fajnie, że Polacy zaczynają tworzyć takie tytuły.
*narzekają (powinna być opcja edycji postów)