Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Poznajcie krwiopijców z klanu Brujah [WIDEO]

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Poznajcie krwiopijców z klanu Brujah [WIDEO]
Jego członkowie cechują się niesamowitą sprawnością fizyczną.

Swoją przygodę z nowym Bloodlines zaczniemy na najniższym stopniu wampirzej hierarchii, jako przedstawiciel jednej z najmłodszych, a zarazem najsłabszych generacji krwiopijców. Z czasem możliwe będzie jednak przyłączenie się do jednej z kilku potężnych rodzin z wielowiekowymi tradycjami, a tym samym przyjęcie części ich mocy. Jedną z opcji będzie klan Brujah. Jego przedstawiciele z reguły mają problemy z kontrolowaniem agresji, są brutalni i niechętnie poddają się jakiejkolwiek zwierzchności. To urodzeni buntownicy, cechujący się ponadprzeciętną sprawnością fizyczną. Bohater, który zdecyduje się do nich dołączyć, zyska kilka dotykowych zdolności. Będzie potrafił wyprowadzać druzgocące ciosy, za sprawą których nauczy się kruszyć ściany i ciskać przeciwnikami w powietrze. Alternatywą będzie grzmotnięcie w ziemię, obalające przeciwników i zadające im obrażenia. Brujah szczycą się jednak nie tylko siłą, ale także szybkością. Jako jeden z nich będziecie potrafili spowalniać czas oraz błyskawicznie szarżować na krótkie dystanse. To ostatnie pozwoli skracać odległość do przeciwnika bądź bez trudu unikać niebezpieczeństw, które dla innych mogłyby się skończyć tragicznie. Szczegółowe informacje na temat klanu znajdziecie TUTAJ, a poniżej możecie obejrzeć krótki zwiastun:

33 odpowiedzi do “Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Poznajcie krwiopijców z klanu Brujah [WIDEO]”

  1. Jego członkowie cechują się niesamowitą sprawnością fizyczną.

  2. …czyli pewnie nie będzie grywalnego Gangrel. Szkoda, bo w każdej chwili wybrałbym wampira kultury z klanu Gangrel przed brudnym dzikusem Brujah. Cóż, najwyżej zwrócę się w kierunku Toreadorów.

  3. gamingman21 3 maja 2019 o 15:19

    Mam nadzieję że zrobią Malkavian i ich szepty. To było fajne w 1ce. No i system walki jak w Dishonored to by było coś.

  4. korinogaro 3 maja 2019 o 16:02

    @orzechXIX z tego co wiem (jakiś artykuł) to nie będziesz mógł wybrać rodziny czystych wampirów bo będziesz mieszańcem czy czymś tam (operowanie tylko w nocy). Nawet podali 3 drzewka jakie będą dostępne. Nietoperze, mgła i telekineza.

  5. Trzeba przejść jedynkę, żeby grać w dwójkę? Czy to calkiem nowa historia?

  6. Najnudniejszy grywalny klan… świetnie.

  7. Darku22,|Zależy jak na to popatrzysz. Nie jestem w 100% pewny, ale wydaje mi się, że historie nie będą ze sobą powiązane – co nie wyklucza jakichś tam nawiązań i subtelnych smaczków. Z drugiej jednak strony…Zagraj w jedynkę! Daj jej szansę, będziesz zachwycony, a jednocześnie narobisz sobie ochoty na dwójeczkę 🙂

  8. @korinogaro| Nie mieszańcem a rzadkokrwistym(thinblood), przedstawicielem 14-15 generacji. Dyscyplin (drzewek) będzie więcej, ale będą dostępne dopiero do dołączeniu(prawdopodobnie zdiabolizowaniu), do któregoś z klanów. Początkowo będziesz miał do wyboru jedną z trzech: telekinezę, nietoperze, mgłę.

  9. @XellarW sumie ;). Chciałem to kiedyś ograć ale nie mogłem znaleźć działającej wersji. Dzięki za info 🙂

  10. obliterator 3 maja 2019 o 19:23

    najlepiej mi się grało postacią klanu Ventrue. ma wszystko co przydatne ;)|Dominacja, Prezencja i Fortitude. full wypas a resztę można z-diabolizować. nawet łamiąc przykazania Camarilli :)pozdrawiam

  11. Maciejka01 3 maja 2019 o 19:59

    Poczekajmy na Gangreli i Nosferatu.

  12. CzlowiekKukurydza 3 maja 2019 o 20:00

    Może coś mnie ominęło albo nie załapałem, ale czy to nie jest tak, że moce klanu miało się jeśli było się przemienionym przez jednego z członków, a nie poprzez dołączenie do niego. Klany wampirów to przecież nie gildie.

  13. @CzlowiekKukurydza – No tak bylo w pierwszej czesci, i troche sie obawiam ze tworcy nieco „sraja” na lore, i mnie to martwi, ale z drugiej strony sam te uniwersum znam tylko z gier, moze papierowe RPG’i to wyjasniaja.

  14. Ja mam takie dość trywialne pytanie…czy ktoś coś wie o wersji polskiej? Mam nadzieję, że nie powtórzy się historia z poprzednimi adaptacjami Wampira i na porządne spolszczenie nie będzie trzeba czekać latami (jak w przypadku Bloodlines, bo o ile mi wiadomo Redemption w ogóle się takowego nie doczekało)

  15. @Redsun @CzlowiekKukurydza| |Nie, nie srają. Jeszcze co prawda nie wiadomo, w jaki sposób protagonista dołączy, do któregoś z istniejących klanów, ale wysoce prawdopodobne jest, że poprzez zdiabolizowanie kainity niższej generacji.

  16. Chociaż pewnie nie wiele wam to mówi… W wielkim telegraficznym skrócie. Jedna z największych możliwych zbrodni do popełnienia w wampirzym świecie (choć czasem w trakcie krwawych łowów udzielana jest na nią abolicja), wypijanie drugiego wampira do sucha, plus pożarcie jego duszy. Obniżasz swoją generację, zyskujesz moce pożartego wampira, w przypadku rzadkokrwistych stajesz członkiem klanu, wampira którego pożarłeś etc. Właśnie to było celem LaCroix’a w pierwszej części.

  17. kahboomkin 4 maja 2019 o 00:04

    @Bronnson tłumacze pierwszej części podali info, że firma ma podpisany kontrakt z dużym studiem lokalizacyjnym, więc jest jakaś szansa.

  18. Nice. Mój pierwszy klan z 1. Liczę na to, że będą te same grywalne klany co w pierwowzorze, bo inaczej to będzie trochę skastrowana gra.

  19. @Celdur jeśli wieżyć Martynie https:youtu.be/r_YVS3Nj1Y8 to tak własnie bedzie bo twórcy opieraja się na 5 edycji, gdzie o ile dobrze pamietam, mhge się mylić, Camarila straciła na znaczeniu.

  20. @Darku22 gdybyś grał w wersję z GOGa przez Galaxy wyłącz autoaktualizację bo psuje wcześniejsze zapisy.

  21. @Amigos – nie wiem, czy to pewna informacja, ale słyszałem że potwierdzono już, że będzie 5 grywalnych klanów. Co może być rozczarowujące, ale zrozumiałe, bo twórcy zapowiedzieli, że chcą by każdy klan wyraźnie różnił się od pozostałych, zaś w pierwszej części Gangrel i Brujah były pod względem rozgrywki bardzo podobne. Dlatego tez podejrzewam, że skoro ujawniono Brujah, nie będzie niestety miejsca na Gangrel

  22. Brujah i Gangrel niby faktycznie były do siebie podobne, ale głównie w początkowych fazach rozgrywki. Z czasem (to jest ze wzrostem doświadczenia) różnice między oboma klanami mocno się uwypuklały, więc trochę szkoda że nie wszystkie trafią do gry. No ale kto wie? Może przynajmniej część stanie się materiałem na pożądne dodatki…o ile sama dwójka stanie na wysokości zadania.

  23. @orzechXIX|w trzeciej edycji maskarady brujah i gangrel posiadają ogromne różnice klanowe, łączy ich jedynie ogromna siła. Brujah starali się spokrewniać ludzi mających realny wpływ na władzę – władców, królów, przywódców rewolucji, anarchistów, czyli osoby które poniekąd również posiadały przymioty takie jak inteligencja, charyzma itp. Gangrel zaś byli wyrzutkami którzy nie potrafili się zasymilowac z resztą społeczeństwa, dlatego często po przemianie trzymali sie na uboczach, stykając sie z wilkołakami

  24. @Dawciu różnica polega na tym, że Brujah mają większe zdolności socjalne, podczas gdy Gangrel celują w typ „barbarzyńcy”…ale tak czy inaczej oba klany wpisują się w archetyp wojownika z bardziej tradycyjnych rpg. Jeśli faktycznie ma być tylko 5 klanów…cóż, jedni będą raczej zbędni. Osobiście stawiam, że poza Brujah pojawią się jeszcze Nosferatu („łotrzyk”), Tremere (mag), Ventrue (typowy dyplomata) i Malkavian (bo chyba nikt nie wierzy że może ich zabraknąć?).

  25. @orzechXIX – no to rozumiem rozczarowanie :/ Osobiście jakbym miał wybrać to bym odciął Toreadorów i Ventrue. Dyscypliny wpływające na umysł miałyby Malki, a dominacji jako takiej by nie było, bo i po co. I tak raczej nie będzie opcji kompletnie bezkrwawego przejścia gry, a zwierzęce dyscypliny Gangreli w BL1 były dość charakterystyczne i trochę szkoda by było gdyby ich zabrakło. Chyba, że zostaliby dodani w DLC, bo widzę też taką możliwość.

  26. Wszyszcy marzący o Malkavianach- zdajecie jaki ogrom dodatkowej pracy wymaga przygotowanie całej gry pod taki klan, to nie jest dodanie kilku kwesti dialogowych czy opcjonalnych misji. Także pewnie pojawią sie w dlc

  27. gamingman21 4 maja 2019 o 17:17

    Czy ja wiem, W jedynce były po prostu ciekawsze kwestie dialogowe jak się grało Malkavianem plus dodane szepty w tle jak się z kimś gadało. Czyli napisanie kwestii dialogowych na bardziej „szalone” plus szalone szepty ( które jak by miały napisy, co w jedynce nie miało miejsca) myślę że nie jest bardzo trudne. A to jak reagują na twoje pochodzenie płeć czy kolor skóry to już każdy szanujący się RPG powinien mieć w standardzie w dzisiejszych czasach.

  28. JerichoHorn 4 maja 2019 o 17:39

    O, po screenie widac, gdzie tym razem będzie melina. https:www.youtube.com/watch?v=c5IpWNOyD6E I ci Brujah bedą walczyc z „injustice”. Vampire: SJW

  29. Gamingman21 tylko jeśli wierzyć temu co muwili podczas streamu devi gra każdym klanem ma oferować odmienne doświadczenie, jest to oczywiście wyolbrzymienie jak zawsze przey takich okazjach ale różnice raczej nie będą się kończyć na wadach i zaletach ale przełożą na gameplay- oczywiśćie wiele żależy od ilości rpg w grze.

  30. @gamingman21|Rzecz w tym, że nawet w jedynce malkavian miał mnóstwo innych dialogów z npc, którzy reagowali na jego dziwny styl mówienia

  31. O ile Brujah, Tremere, Ventrue i Toreador raczej pewne, to ostatni klan (ten w ściekach), to albo Lasombra albo Nosferatu. Skłaniam się jednak ku Lasombrze. Nosferatu ze względu na swój wygląd mogą nie pasować do gry.

  32. @Marius1g – na czym bazujesz, coś mi umknęło? Bo to że w grze się pojawią to faktycznie pewne, ale nie widzę przesłanek że będą grywalnymi stronnictwami (tzn. któreś pewnie tak, ale być może zrezygnują np. z Venture albo nawet i Tremere). Swoją drogą Lasobmra mogliby mieć takie fajne smaczki – wyobraźcie sobie, że gra ma normalnie działające lustra i wszyscy się w nich odbijają… oprócz postaci gracza :D. Albo tylko ona nie rzuca cienia…

  33. @Uplink – jak przeglądasz listę klanów na stronie, to masz przedstawione pomieszczenia. Zdemolowana melina (brujah), elegancki pokoik (toreador), apartament w wieżowcu (ventrue), pokoik z krwawym kręgiem (tremere) i jeden niejasny, który pasuje do nosferatu, malkavian i lasombry. Jako, że przydała by się klasa łotra, to stawiam na lasombry.

Dodaj komentarz