rek
09.05.2019
6 Komentarze

Rage 2: Szaleństwo rządzi na premierowym zwiastunie [WIDEO]

Rage 2: Szaleństwo rządzi na premierowym zwiastunie [WIDEO]
Wreszcie ktoś zrekompensuje nam skandaliczne zakończenie "jedynki".

Sprawa rozczarowującego finału pierwszej części Rage’a była na tyle głośna, że chyba nie będzie żadnym spoilerem, jeśli od niej zaczniemy. Robi to zresztą sama Bethesda na premierowym trailerze swojej najnowszej produkcji. Osiem lat temu wszyscy liczyliśmy, że po kilkunastu godzinach brutalnej rozwałki na pustkowiach skopiemy wreszcie tyłek szalonego generała Martina Crossa, któremu zamarzyło się panowanie nad wszystkimi resztkami świata. Zamiast tego dostaliśmy prawdopodobnie jeden z najmniej emocjonujących cliffhangerów w historii.

Rage 2 naprawia ten błąd już na samym wstępie, pokazując nam szpetną gębę zmechanizowanego przywódcy zbrojnej organizacji Authority i dając nadzieję, że tym razem dostaniemy okazję, by ją solidnie przemodelować w finałowym pojedynku. A potem cofamy się, przewijając do początku całą produkcję id Software i Avalanche Studios. I nasze życie. I losy całego świata. I kota z lizakiem. Tak, ten zwiastun nie pozostawia najmniejszych wątpliwości co do charakteru produkcji. Jeśli czujecie się przekonani, już we wtorek zasuwajcie do sklepów.

6 odpowiedzi do “Rage 2: Szaleństwo rządzi na premierowym zwiastunie [WIDEO]”

  1. Wreszcie ktoś zreko skandaliczne zakończenie „jedynki”.

  2. Off-topic,|Age of Wonders III jest za darmo na HB, gdyby ktoś chciał przycebulić 😉

  3. @Xellar dzięki za info, niedawno zastanawiałem się nad kupnem 🙂

  4. Niby ciekawy zwiastun, ale to „Bethesda Presents”…ostatnio źle się kojarzy.

  5. paintball_X 10 maja 2019 o 03:43

    Podobał mi się pierwszy Rage, nawet pomimo tego że gra była niedokończona, a silnik graficzny, ponoć bardzo rewolucyjny, miał parę dziwnych problemów. Ale preordera na pewno nie złożę, poczekam na patche i recenzje, tak na wszelki wypadek.

  6. Rage był przeciętną grą powodów było kilka:|1. Strzelanie było słabe a postrzały w przeciwników nie robiły wrażenia brak mocy (w DOOM 3 też tak było).|2. Mega tekstury i ciągłe wczytywanie w polu widzenia.|3. Gra była robiona pod konsole co było ewidentnie widać.|4. Zadania słabe jak w Mad Max

Dodaj komentarz