Ghost Recon: Breakpoint – Oficjalna zapowiedź, fragmenty rozgrywki [WIDEO]
![Ghost Recon: Breakpoint – Oficjalna zapowiedź, fragmenty rozgrywki [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/871d07df-07f3-453c-97be-131360e62074.jpeg)
Ubisoft wyłożył karty na stół i wyjawił sporo informacji na temat najnowszej części Ghost Recon. Zgodnie z wcześniejszym przeciekiem będzie nosiła podtytuł Breakpoint i trafi na PC, XBO i PS4 4 października. Pomimo obecności dronów w jednym z pierwszych zwiastunów, nie będzie to kolejny Future Solider, ale kontynuacja Wildlands. Gra pociągnie wątek rozpoczęty w ramach Operacji Wyrocznia. Tym razem staniemy naprzeciw Wilków, czyli bandyckiej grupy utworzonej z byłych żołnierzy Stanów Zjednoczonych. Dostęp do nowoczesnej technologii oraz przywództwo Cole’a D. Walkera, byłego towarzysza Duchów, uczynią z nich poważne zagrożenie.
Akcja będzie się toczyć na odosobnionym archipelagu Auroa. Zawiera on zarówno fiordy i wysokie góry, jak i bagna oraz jeziora lawy. Jak nie trudno się domyśleć Ubisoft po raz kolejny zdecydował się na otwarty świat. Podchodząc do poszczególnych zadań, będziemy mogli dowolnie określić plan działania – w grę wchodzi zarówno przekradanie się za plecami wrogów jak i rozwałka na dużą skalę. Przeciwnicy mają charakteryzować się zaawansowaną sztuczną inteligencją, więc przydatne może okazać się choćby wtapianie się w otoczenie, które będzie możliwe w pozycji leżącej. Chodzi po prostu o to, że jeśli na przykład rzucisz się plackiem w błoto, bohater ochoczo się nim wysmaruje, co zmniejszy prawdopodobieństwo wykrycia. Jeśli wokół rozpęta się piekło, na uwadze trzeba mieć nowy system urazów. Kiedy żołnierz oberwie wyjątkowo mocno, odniesie kontuzję, która go spowolni lub w inny sposób uprzykrzy mu życie. Wyleczenie się z podobnych przypadłości wymaga sporo czasu. Swoje cyfrowe alter ego będzie można w dużym stopniu modyfikować. Ogranicza się nie tylko do wyglądu czy sprzętu, ale także zdolności oraz klas. Wybór tej ostatniej nie jest ostateczny, ale wpływa na to, czy heros lepiej będzie radził sobie w walce czy skradaniu się.
W Breakpoint można grać samemu, ale prawdziwe pazurki gra ma pokazać w trybie kooperacji dla czterech osób. Partnerzy mogą dołączyć do twojej sesji w dowolnej chwili i zaliczać zarówno zadania poboczne jak i główne. Postępy zostaną zapisane dla wszystkich uczestników, więc na szczęście nie trzeba będzie liczyć na wolontariuszy. W grze pojawi się także PvP, ale na ten moment nie wiadomo o nim w zasadzie nic. Po premierze ukazywać się mają kolejne atrakcje w tym – po raz pierwszy – rajdy.
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Ghost Recon: Breakpoint – Oficjalna zapowiedź, fragmenty rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Będzie to kontynuacja Wildlands.
Ja mam nadzieje że te wszystkie cudowności pokazane w wideo koncepcyjnym z rozgrywki będą miały okazje zalśnić w ostatecznym produkcie, bo nie ukrywam że główny element grindu w Wildlands, czyli Tier One, eliminował właściwie każdy element poza tym związanym z skradaniem. Bardzo lubie skradanie, ale Ghost Recon raczej kojarzy mi się z koncepcją adaptowania się do sytuacji aniżeli tylko skradanie. Wole widzieć stealth mission który przez błędy przeradza się w pole bitwy, za co gra mnie nie karze mniejszym XP
Ja mam nadzieje że poprawią AI bo w Wildlands przeciwnicy to prawdziwe maszyny do zabijania. Idealna celność, mózgi połączone jak zergi, cały czas znają twoją pozycje. |Np. w Splinter Cell podobało mi się jak przeciwnicy znają twoją ostatnią pozycje i w tamtym kierunku idą, to tutaj choćbyś okrążył całą bazę to i tak magicznie wiedzą gdzie jesteś i wolnym krokiem za tobą idą.
Mam nadzieję że lepiej dopracowana, bo jak gram w WL to jazda samochodem jest tragiczna, AI jest lipne i jest dużo bugów z animacjami
@w1ntermu7e A mnie właśnie ciekawi kwestia jazdy samochodem, bo ludzie mówią że jest tragicznie wykonana, a jak ja pierwszy raz zetknąłem się z nią, to wywarła na mnie spore wrażenie, bo jeździło się jakoś tak „inaczej” i było bardziej „masywnie”. AI było masakryczne i tutaj wchodzi Tier One, gdzie to AI było nie tylko bezbłędne, ale i przepotężne. Nie dało się czegoś spartaczyć. Wildlands ma sporo takich potężnych QoL fakapów.
Mi się Wildlands bardzo podobało. Fajna całkiem fabuła a gameplay to majstersztyk.
@nemesis jeździłeś jak cegłą, odbijasz się od każdej ściany. Dla mnie osobiście dramat 🙁
hurra, będzie można po cichu przejść przez płot 🙂
Ehh wolał bym coś w stylu future soldier.
Głos Bernthal’a jest po prostu niesamowity, polecam posłuchac w wersji ang.|Tutaj kompletnie ci lektorzy nie pasują…
Ubi nadal do pokazów co-opa zatrudnia aktorów, którzy robią klimat, którego w grze nie będzie?
@Tzar: Tak. I jak przypomnisz sobie jedną z zapowiedzi Anthem, inni też już to podłapali.
Może nawet kupię w okolicy premiery jeśli nie dadzą tam mikropłatności.@Tzar mi tu raczej to brzmi na dialogi wewnątrz gry. A to jaki klimat będziesz miał w coopie zależy od tego z kim grasz. Bierzesz 3 znajomych, umawiacie się, że robicie klimat i jazda.@w1ntermu7e ja tam nie miałem większych problemów z jazdą w wildlands. Całkiem przyjemnie się jeździło. Przynajmniej póki w jakimś patchu nie zarżnęli płynności całej gry.
A jak wogóle sprawa ma się z modelem jazdy w Wildlands? Pamiętam, że na premierę wszyscy narzekali na ten element, dalej jeździ się jak cegłą?
Seria Ghost Recon po dobrym stracie czeka koniec nie podobało mi się Wildlands i Breakpoint również nie przekonuje od siebie, Ubisoft powinno się zastanowić dokąd zmierza seria ponieważ po drodze zgubiła militarną atmosferę, lepiej mogli by wydać Ghost Recon Advanced Warfighter 2 w HD ponownie, silnik graficzny Yeti lepiej się prezentował jak na nową generację.
@goliat Model jazdy w Wildlands to najgorsza rzecz w tej grze. Wole latać choć albo ostatecznie użyć motocykla. @Dantes A mi się Wildlands podobało i mam nadzieję że w tym kierunku będą iść i rozbudowywać grę. W Wildlands gram do tej pory. Dla mnie GR:AW 2 to najgorsza część duchów.
+Laschlo tylko pytanie w jaką wersje grałeś Ghost Recon Advanced Warfighter 2 w wersji konsolowej wypada dużo lepiej od Pc, więcej misji na singla oraz co op kamera z trzeciej osoby zamiast z oczu, lepszy model strzelania za osłon.
@Dantes Grałem na PC. Ale jeśli są różne wersje tej gry no to jeszcze gorzej… W GR jedynkę i dwójkę grałem chyba po 10 razy, późniejsze części były coraz gorsze i właśnie GR:AR 1 i 2 to dla mnie najgorsze części. Dopiero w Wildlands bawiłem się przednio.
Panisher będzie zły?
Ja się bardzo dobrze bawiłem w Wildlands z ekipą. Model jazdy tragedia, ale reszta bardzo nam się podobała. Solo gra jest dość nudna niestety. Jeśli będzie to wyglądało tak samo jak na gameplayu to chętnie kupie.