Assassin’s Creed Odyssey: Dzięki nowemu DLC przekroczymy bramy Hadesu [WIDEO]

Assassin’s Creed Odyssey: Dzięki nowemu DLC przekroczymy bramy Hadesu [WIDEO]
Pogłaszczemy też szczeniaczka. Ostrzem.

Dziś ukaże się kolejna część rozpoczętego w kwietniu cyklu dodatków poświęconego losowi Atlantydy. Aleksios (bądź Kasandra) ma już za sobą przeprawę przez bajkowe Pola Elizejskie i tym razem skieruje swe kroki w znacznie mroczniejsze miejsce: do krainy umarłych. Przeprawa przez domenę Hadesa wiąże się chociażby ze stawieniem czoła pewnemu milutkiemu szczeniaczkowi (na końcu newsa znajdziecie przygotowany przez IGN filmik z zapisem walki) oraz czwórce legendarnych herosów, do których zalicza się między innymi Achilles. Aby wyjść z całej tej kabały w jednym kawałku, jak przystało na dziecię Sparty, warto skorzystać z nowych (a w zasadzie ulepszonych) zdolności w tym tworzącego pułapki strzału z łuku. Więcej szczegółów poniżej:

Tutaj zobaczycie zaś obiecaną walkę z kundelkiem Hadesa:

20 odpowiedzi do “Assassin’s Creed Odyssey: Dzięki nowemu DLC przekroczymy bramy Hadesu [WIDEO]”

  1. Pogłaszczemy też szczeniaczka. Ostrzem.

  2. To jeszcze dodatek olimp co?

  3. Przepraszam jeśli zadaję głupie pytanie – nie grałam w AC Odyssey – w materiale video nie widzę żadnego skradania, ukrywania się itp. Właściwie to tylko same pojedynki są zaprezentowane. To AC jest już typową grą akcji? Elementy skrytobójstw zostały wycięte?

  4. @Kwasiunia|Jest całkiem dużo skradania, zwłaszcza podczas oczyszczania fortec. Można oczywiście atakować w sposób otwarty, ale przewaga liczebna wroga mocno to utrudnia.

  5. @Kwasiunia|W dodatku skradanie to po prostu sposób na szybsza likwidacja przeciwników bo dzięki zdolnościom assasina wystarczą 2 sek i wróg nie sprawia problemów zamiast żmudnych pojedynków. Skradania jest do oporu 😉

  6. @Kwasiunia warto dodać, że mimo iż skradanie jest ciągle bardzo ważnym elementem gry to są przeciwnicy, których nie da się wyeliminować po cichu zawsze dojdzie do otwartej walki. Skradaniem się nie chwalą bo jest to element, który najmniej się zmienił w stosunku do starych odsłon.

  7. Ktos sie orientuje ile jeszcze DLC zostalo? Zaczalem grac ale przestalem i czekam az bedzie wszystko wypuszczone.

  8. Dziękuję bardzo za odpowiedzi i wyjaśnienia. |Zrozumiałam, że jest całkiem podobnie w tym zakresie do AC Origins.

  9. @Kwasiunia: powiedzialbym ze w AC Odyssey skradania jest wiecej niz w Origins

  10. Ubisoft nie umie potworów.

  11. Siad Cerber, dobry piesek, SIAD powiedziałem! Naści kiełbaskę (tylko pamiętajcie, po jednej na łeb, i broń cię Hades, sznur parówek, bo skrętu szyj dostanie).

  12. jak myslicie czy to kiedys wyjdzie w jakiejs zbiorczej edycji bo zaliczył bym te roszerzenia , a tak jestem skazany na podstawke.

  13. @saruman3|Wszystkie dodatki są w przepustce sezonowej, a jako wydanie zbiorcze można uznać edycję Gold.

  14. Tak ale edycja gold jest juz niedostepna w wydaniu pudelkowym , a ja cyfrowo nie kupuje bylem w markecie i empiku powiedzieli to samo ze gold tylko przedpremierowo potem znika.

  15. Pograłem niecałe 4 godziny. Jak do tej pory najlepszy dodatek do AC Odyssey. Porządnie rozszerza mechaniki wprowadzone w Ucieczce z Elizjum, a Hades jako lokacja ma niepowtarzalny klimat, zdecydowanie lepszy od Elizjum, które mocno kojarzyło się z egipskimi zaświatami. Plus wreszcie czuć, że to faktycznie kraina zmarłych, bo można spotkać postacie, które zginęły w podstawce. Ciekaw jestem, czy ostatni dodatek przeskoczy poprzeczkę.

  16. O ch… tu chodzi? Nagle w Assassin’s Creed jes magia? Zaświaty? WTF

  17. @dante14|Moze o to, ze Odyssey dzieje sie w Helladzie, gdzie wydarzenia stricte historyczne przeplataja sie z tymi mitologicznymi, a kierowana przez gracza postac wraz z postepami w fabule z nieznanego najemnika staje sie w zasadzie herosem?

  18. @dante14 – po raz pierwszy widzisz AC? Serio pytam, bo od pierwszej części miałeś pseudo-magiczne artefakty starożytnej rasy, która mieszkała na Ziemi przed ludźmi. Generalnie to właśnie ten wątek jest główną osią fabularną serii, także szoku trochę nie rozumiem.

  19. Epizod I był lepszy, tu czuję się jakbym cały czas biegał po jednej z wysp wulkanicznych. Przeklęte bronie – no spoko reskin, ale mogliby zrobić pasujący do nich UŻYTECZNY set a nie to coś wymagane do przejścia przez bariery. Przedłużanie na siłę takim wałkiem wcale nie jest fajne. Gdyby nie te bariery dało by się to ogarnąć chyba w 1,5-2h -.-

  20. już się bałem, że chodzi o Papkina

Dodaj komentarz