Call of Duty: Modern Warfare – Multiplayer nawet do 100 osób? [WIDEO]
![Call of Duty: Modern Warfare – Multiplayer nawet do 100 osób? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/b4034a81-3efb-41a7-ba3d-aecf8415ba81.jpeg)
Przez długi czas tajemnicą poliszynela było to, że w tym roku w ramach corocznej odsłony serii dostaniemy grę, której nazwę już chyba gdzieś wcześniej słyszeliśmy (oj tam, że z 4 w środku). Wciąż jednak pierwszy zwiastun wzbudził w nas dawny entuzjazm, podtrzymywany przez umiejętne dawkowanie kolejnych szczegółów przez Infinity Ward. Zdążyliśmy także usłyszeć co nieco o nowym wieloosobowym Gunfight.
Teraz developerzy zaprezentowali także kilka trybów multiplayera. W nowym CoDzie znajdzie się więc miejsce dla Hacker Attack (podkładanie bomby, czyli stareńki Search and Destroy), tradycyjnego Domination, w którym poprzejmujemy punkty na mapie oraz rzecz jasna absolutnej klasyki – Team Deathmatchu. Jednak crème de la crème Modern Warfare będzie Ground War, czyli tryb, w którym zmierzą się ze sobą dziesiątki graczy naraz. Jak na razie zademonstrowane starcia 10 na 10 oraz 20 na 20, ale mówiono o bitwach dla 64 osób, a testowane są też takie, w których spotka się nawet ok. 100 zawodników.
W samej rozgrywce także zajdzie nieco zmian. Powalczymy np. na nocnych mapach (oraz tych w przeróżnych podziemiach), gdzie braki w oświetleniu naprawimy aktywnym używaniem noktowizora – a to jak wszyscy wiemy, da szansę na oślepienie wroga (lub bycie oślepionym przez niego) za pomocą tradycyjnych źródeł światła. Lokacje mają być teraz też mniej płaskie i dawać nam możliwości większego działania w pionie, a przy tym rzadziej pozwalać poczuć się bezpiecznie – a to za sprawą faktu, że każdą osłonę (w tym ściany, chociaż pewnie nie wszystkie) można po prostu przestrzelić. Wrócą także killstreaki, w tym również niezawodny atak głowicą nuklearną.
Samo strzelanie też nie będzie takie jak do tej pory. Ma być bardziej wiarygodnie – od strony audiowizualnej (nowe animacje, dźwięki etc.), co zresztą nie będzie tylko czysto estetyczną korzyścią, ponieważ pomoże po samym odgłosie np. spadających łusek (zależnym od powierzchni) zlokalizować przeciwnika. Do tego dojdzie możliwość przeładowywania bez odrywania oczu od celownika! Pojawi się też szeroki wachlarz możliwości dostosowania sprzętu do naszych potrzeb i preferencji.
Ciekawie brzmi także możliwość zmniejszenia odrzutu broni (której zresztą ma być największy wybór w całej serii) po oparciu jej o elementy otoczenia (do czego służy stosowny przycisk). Do tego w grze nie pojawi się żaden sprzęt „hitscanujący” – wszystkie pociski będą musiały najpierw dolecieć do celu. Z innych sympatycznych nowinek – sposób wejścia do pomieszczenia ma stanowić teraz niemałą zagwozdkę, ponieważ będziemy mogli drzwi wyważyć, wysadzić czy przez lekko uchylone wrzucić granat.
Chciałbym ukryć entuzjazm, ale jej, wygląda to bardziej obiecująco niż cokolwiek, co Activision pokazało w ciągu kilku ostatnich lat (ale weźcie poprawkę na to, że najlepiej bawiłem się w „dwójce” i „czwórce”). O tym, czy faktycznie w praniu będzie to tak dobre, jak się zapowiada, przekonamy się późnym latem. Wtedy to ruszy beta, jednak w różnym czasie w zależności od platformy. 12 września dostęp do niej dostaną posiadacze PS4, którzy zamówili grę przedpremierowo, dwa dni później zagrają pozostali. 19 września do walki wkroczą pecetowcy i Xboksowcy z preorderami, a 21 września beta stanie się w pełni otwarta dla każdego chętnego.
Dodajmy, że wszyscy gracze będą mierzyć się między sobą niezależnie od wybranej platformy (zgodnie z wcześniejszymi plotkami). Wciąż nie potwierdzono, czy w związku z tym kluczem doboru przeciwników nie będzie przypadkiem używany kontroler (jak to ma miejsce np. w Fortnite) – jeżeli nie, to współczuję wszystkim padziarzom. Nie wiadomo też, czy crossplay zagości w Modern Warfare już od premiery 25 października, ale najpewniej zależy to od wyników nadchodzących testów.
Poniżej zwiastun, na którym możecie zobaczyć część wspomnianych nowości.
Poniżej zapis streama, na którym zaprezentowano multiplayer:
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare – Multiplayer nawet do 100 osób? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co ciekawe, w becie zmierzą się ze sobą pecetowcy i posiadacze konsol.
No na papierze wygląda to całkiem nieźle. Jeśli się to sprawdzi to faktycznie szykuje nam się pierwszy chyba od 2007 Roku Cod który przeszedł nie małą transformację nie tylko w setingu i Broniach no ale zapowiedzi zapowiedziami obietnice obietnicami a finalna wer jaka wychodzi każdy wie. Jedyne w czym się nie zgadzam to udźwiękowienie broni nadal 100 lat za bf em moim zdaniem.
Co do tego Trailere Multi coda to jest tutaj coś podobnego jak było w przypadku Pierwszego trailera BF 5 który miał międzyinnymi pokazać nowości w multi tylko że tam wyszło to totalnie kuriozalnie tutaj zostało to wykonane pożądnie gdzie czuć klimat i jest wszystko świetnie i realistycznie wykonane a nie Bękarty wojny fortnite filed 5
Ten moment kiedy nowy cod wygląda bardziej jak Battlefield niż ostatni Battlefield. To może bedzie pierwszy cod który kupie od MW2, ale to się okaże po 21 września.
Tych 100 graczy na tych małych mapach… Tosz to będzie istna rzeźnia jak na Kanałach noszwhar w bf 3 przy 64 graczach:) A ten tryb gunfire mi się nie podoba nie lubię takich potyczek na 4 graczy i kto szybszy ten lepszy.
32 na 32 lub 50 na 50. Jak za czasów prywatnych serwerów do COD4. i walka na noże lub pistolety.
*khe khe* https:www.youtube.com/watch?v=UP-vGqaEVbI
@fanboyfpsow Gunfire. Ten tryb już był od COD4. były małe maki do tego: Plac treningowy czy shipment(z kontenerami). Walka bez respawnów. Giniesz i czekasz na koniec.. Po Lanie się w to grało. To jest nawet od COD1. Żadna nowość.
Nowy CoD ma wyjdź na platformę Battle.net?
……na nocnych mapach gdzie braki w oświetleniu naprawimy aktywnym używaniem noktowizora… NAREŚĆIE Tyle lat na to czekałem. Trzeba przyznać że w tym roku CoD wygląda wyśmienicie. Do tego tryby z duza liczba graczy ? Coś czuję że w tym roku Acti podbije nie tylko serca fanów CoDa ale może i konkurencji z Battlefilda 🙂
@wcogram ooo tego to nie wiedziałem ale co się dziwić jak nigdy nie grałem w multi cod 4 ani w podstawowym ani w Remasterze. hmm a oni to teraz reklamują jak coś zupełnie nowego. Kiedyś tak samo robiło EA reklamując dominację w bf 4.
Znalazłem coś lepszego, sorki za spam ale pasuje idealnie :> |https:www.youtube.com/watch?v=cs7iwO-GOXw
HYPE! Z jednej strony jestem strasznie zajarany nowym codem, z drugiej strony Activision w jakiś sposób to sknoci (vide mikrotransakcje parę miesięcy po premierze )
Te emblematy na plecak na bank będą w mikrotranzakcjach
@karczekwiepszowy dokładnie taka sama rzeźnia będzie.
Kurwa FanboyFPS emblematy w COD’ie nigdy nie byly wariantem w mikrotranzakcjach … Emblematy masz za zaliczone wyzwania …Wkurwia mnie to ze COD ktory zawsze stawial na gre na piechote teraz daje streak’a w postaci ogromnego czolgu … Chyba ich pojebalo na malej mapie czolg to bedzie tak irytujace ale to przez ludzi co COD’a nigdy nie grali albo chca tego COD’a z serii MW. W COD WAW mielismy czogli i nie bez powodu mielismy go wtedy po raz ostatni. Ten COD bedzie jak COD MW + WW2 czyli dla noob players
Trochę nie rozumiem tego płaczu o ten czołg. W chociażby BO2 mieliśmy gwiazdę polarną która no cóż, nie wymagała żadnych umiejętności żeby siać pogrom. Zresztą mapa którą wczoraj widziałem na filmikach nie była wcale taka mała. I nie rozumiem też, po co tyle bluzgów w takim krótkim komentarzu.
Szymoqq czyli nie grales w COD’a WaW a tam czolg byl i byla to rzecz ktora najbardziej irytowala
Nie grałem. Grałem tylko w cody które były faktycznie dobre.