Cyberpunk 2077: Cutscenki obejrzymy z perspektywy pierwszej osoby

Oglądając dopiero co zaprezentowany gameplay z nowej gry CD Projektu, spostrzegawczy fani zauważyli, że w porównaniu z poprzednimi prezentacjami w przerywnikach filmowych również obserwujemy akcję z oczu głównego bohatera. Zrodziło to wiele pytań i wręcz małą burzę na forach gry – w końcu wiele osób liczyło na to, że skoro gra zaoferuje tak bogate opcje dopasowania wyglądu postaci do naszych preferencji, będziemy mieli okazję co jakiś czas na nią spojrzeć. Do tego pewne kontrowersje budził pomysł przedstawienia niektórych scen (np. łóżkowych) w taki właśnie sposób.
Twórcy byli zasypywani tyloma prośbami o odpowiedź, że w końcu postanowili wyjaśnić, jak się sprawy mają. Odpowiedzialny za komunikację ze społecznością fanów Marcin Momot napisał:
2/2 That said, players will still be able to see their characters in the inventory screen, during driving sequences, in mirrors and, very occasionally, in some of the cut-scenes.
— Marcin Momot (@Marcin360) September 2, 2019
Osiągnięcie całkowitej immersji w grze FPP jest niezwykle ważne, a podjęta przez zespół decyzja o zrobieniu gry w 100% pierwszoosobowej to coś, co przyniesie wiele korzyści w sferze samej rozgrywki oraz z perspektywy opowiadania historii. Wciąż jednak gracze będą mogli zobaczyć swoje postaci w ekranie ekwipunku, podczas sceny prowadzenia pojazdu, w lustrach i sporadycznie w niektórych przerywnikach filmowych.
Cóż, przynajmniej bez żalu przeskoczymy (a przynajmniej niektórzy z nas) przez ekran kreowania wyglądu postaci. Cyberpunk 2077 wyjdzie na pecetach, PS4 i Xboksach One 16 kwietnia 2020.
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Cutscenki obejrzymy z perspektywy pierwszej osoby”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie znaczy, że nie zobaczymy podczas zabawy swojej postaci. Po prostu zdarzać się to będzie „sporadycznie”.
Ale bida, ucieli mój ulubiony element w którym podczas rozmów można oglądać swój ciężko zdobyty ekwipunek. Duży minus za to
Ja rozumiem że modyfikacje postaci są super, ale biorąc pod uwagę jak gra na wyglądać nie wiedzę innej opcji niż widok z pierwszej osoby. Nada to o wiele więcej dynamizmu (np w rozmowach, jak na zwiastunie z E3 – rozmowa przechodzi płynnie w strzelaninę). Ale ludzie oczywiście uwielbiają narzekać na coś co jeszcze nie powstało.|A skoro wspomniano o ekwipunku, to można zobaczyć jak bardzo się zmienił w porównaniu do pierwszej wersji|https:i.redd.it/j17bql6r78k31.jpg
Ja osobiście preferuję widok z pierwszej osoby. Ale nie miałbym nic przeciwko gdyby po prostu można było widok wybrać.
+ w razie czego będzie jeszcze photo mode
Chociaż z drugiej strony trochę kiepsko że np sceny seksu będą też w pierwszej osobie. Mam nadzieję że przynajmniej wstawianie z łóżka jak na zwiastunie z E3 zostanie pokazane w innym trybie
Ta „Całkowita immersja™ w grze fpp” jakoś do mnie nie trafia. W żadnej grze fpp nigdy nie czułem jakbym był tą postacią w większym stopniu niż tpp, może w goglach VR by to działało lepiej.
Zaslaniaja sie ta imersja, a pewnie chodzi o naklad pracy i budzet na dodatkowe animacje TPP. Dobrze, ze skupili sie na jednej perspektywie. Tylko mogliby sie przyznac czemu. Np. Boyarsky w kontekscie Outer Worlds mowil wprost, ze ich gra bedzie FPP, bo nie maja hajsu i czasu na cala dodatkowa robote z animacjami TPP i wola te pieniadze wlozyc w content. Tyle ze Outer Worlds nie jest gra AAA a produkcja sredniego budzetu. Tam byla podobna sytuacja, ze gracze chcieli opcje z widokiem z trzeciej osoby.
W początkowych fazach produkcji musieli wybrać miedzy FPP a TPP w przerywnikach – implementowanie obu jest absurdalnym marnotrawstwem czasu i pieniędzy. Oczywiście że FPP jest cokolwiek tańsze, ale tak trudno uwierzyć że po prostu chcieli zrobić pierwszego w historii dużego RPGa który opowieść ma prowadzoną w pełni pierwszoosobowo? Ot, taka wizja artystyczna, całkiem naturalna dla gry FPS.
coraz więcej wad, a kolejny wiedźmin będzie gejem
O co wy się boicie? Trzecia osoba wejdzie pewnie tydzień po premierze jako Mod i to w dodatku stworzony anonimowo przez twórce. Robienie dymu o nic ¯\_(ツ)_/¯
To serio jest dla kogoś problem? X D
Jestem ciekaw czy takie scenki jak z zeszlorocznego dema zostaly, mowa o scence jak V z Jackim wchodza/wychodza z windy. Widzimy nasza postac razem z Jackiem jak odbywa sie miedzy nimi interreakcja, mam nadzieje ze nie zrezygnuja z tego calkowicie. Tak samo jak poranne wstawanie z wyra. Jezeli jeszcze cos upiluja to zaczne sie zastanawiac czy preordera nie wycofac bo niz zapewnic ze to sie uda to teraz downgrade a nie imersja.
@ZiBi_pl No właśnie nie. Zrobili to tylko na potrzeby vertical slice na targi, a potem ogarnęli się, że za dużo czasu i pieniędzy, więc lepiej ukazać wszystko z perspektywy pierwszej osoby. Początkowo chyba miało być własnie gameplay FPP i cutscenki, w których widać postać, ale ewidentnie z tego zrezygnowali i nawet cutscenki będą FPP. A w moda nie wierzę. Modderzy musieliby samemu porobić animacje dla V tych wszystkich specjalnych ataków melee itd. bo gdyby istniały, to gra oferowałaby TPP.
@ZiBi_pl To te „sporadyczne” przerywniki filmowe, to będą chyba te, które zdążyli zrobić właśnie na potrzeby pokazów 😛
@zibi @silvaren|Te scenki zostają|https:reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/cyt2qy/okay_guys_rest_easy_nothing_has_changed_were_good/|CDRP ma ten minus że nie mogą się ogarnąć i ogłosić niektórych rzeczy oficjalnie, tylko różne osoby piszą inne rzeczy
@ZiBi_pl Mają zostać i w niektórych momentach będą, nic nie usunęli. Po prostu większość będzie z fpp. Dziwnie ostatnio ogłaszają niektóre rzeczy, mało precyzyjnie i muszą później uspokajać chaos, które te niesprecyzowane wiadomości wywołują.
Gdyby to nie była gra CDPR to w ogóle bym się nią nie interesował. Mam wrażenie, że co news to gorsze wiadomości, na dodatek nie potrafią ustalić jednej wersji tylko co chwilę ktoś inny coś innego mówi. Mam wrażenie, że teraz zdali sobie sprawę z tego ile jeszcze roboty zostało i zaczynają grę kastrować z niektórych elementów, żeby mieć czas na doszlifowanie reszty tych najważniejszych.
Skoro nie bedzie widać naszej postaci nawet w przerywnikach filmowych (jak to widzielismy w demie z 2018r. czy to scena z windy czy z apartamentu co mi sie bardzo podobalo, widok postaci i emocji na twarzy pomaga w imersii z postacia) bo sami podkreslili ze „wszystkie przerywniki” beda w FPP to moze niech usuna wogole kreator postaci i dadza jeden model meski i zenski do wyboru jako default i po sprawie, zaoszczedza naklady czasowe i finansowe. Co news to gorzej i gorzej, jeszcze troche a odwolam preorder.