Ghost Recon Breakpoint: Twórcy omawiają najważniejsze cechy gry [WIDEO]

Ghost Recon Breakpoint: Twórcy omawiają najważniejsze cechy gry [WIDEO]
Coś dla siebie znajdą tu zarówno samotnicy, jak i przepadający za zabawą w grupie.

Duchy wkroczą do akcji za niespełna miesiąc i jak zwykle będą miały pełne ręce roboty. Być może wypada jednak używać liczby pojedynczej, bo w przeciwieństwie do Wildlands, jeśli zamierzacie ukończyć kampanię samotnie, nie będą wam towarzyszyć sterowani przez sztuczną inteligencję kompani. Obok biegania po wielkiej mapie i zaliczania różnorodnych zadań, trzeba też zadbać o sprzęt. Mowa zarówno o zdobywaniu całkowicie nowych zabawek, jak i usprawnianiu starych, a nawet prostym craftingu.

Wraz z premierą gry w nasze ręce trafi tryb PvP. Na specjalnie zaprojektowanych polach walki stawią się dwa czteroosobowe zespoły. Dynamikę ma podnieść fakt, że mapy będzie się stale kurczyć, zmuszając graczy do skracania dzielącego ich dystansu. Co ciekawe w PvP będziemy używać bohatera z kampanii – z całym jego doświadczeniem i sprzętem.

Premiera na PC, XBO i PS4 4 października.

8 odpowiedzi do “Ghost Recon Breakpoint: Twórcy omawiają najważniejsze cechy gry [WIDEO]”

  1. Coś dla siebie znajdą tu zarówno samotnicy, jak i przepadający za zabawą w grupie.

  2. Grałem w betę i nie gra mi się dobrze, kompletnie. Dodali jakieś poziomy do przeciwników zupełnie po nic, poziom ekwipunku, wszędzie leży amunicja i apteczki, ale szybko się to nie przydaje i dalej łazisz i w sumie nie ma co zbierać czy oznaczać jak w Wildlands. System strzelania taki sam, więc jest ok. Generalnie nie mam kompletnie ochoty w to grać.

  3. Nie idzie przy tym usiedzieć, nie tak długo jak przy Wildlands. Strasznie chaotyczne się wydaje, problemy z hudem i interakcją, nie ma tego pazura jak poprzedniczka. Świat zbyt monotonny i nudny….mimo iż zdecydowanie mniejszy. No i typowo…tryb sieciowy trochę jak w Division. Liczyłem na coś lepszego.

  4. Tak samo jak poprzednicy. Czekałem bardzo i bardzo sie zawiodłem samą rozgrywką. Przypomina bardzo The Division co jest na wielki minus. Model jazdy dramatyczny a swiat monotonny. Wildlands w becie było duuuuuzo lepsze niz to. Wielka szkoda.

  5. Z tego też zrobili pseudo-RPG i pododawali poziomy?

  6. @Poganin Trzeba pododawać poziomy żeby można było sprzedawać mikrotransakcje pozwalające na szybsze ich wbijanie.

  7. Swoich fanów na pewno znajdzie, ale ja po srogim odbiciu się od Wildlands nie mam zamiaru dawać tej serii kolejnej szansy. Oczywiście dużym plusem ze strony Ubisoftu jest umożliwienie darmowego sprawdzenia, ile to ten Breakpoint faktycznie jest wart.

  8. No jeżeli ludzie narzekają na nową część wychwalając przy tym Wildlands to nawet nie spróbuję. Jeżeli coś może być jeszcze bardziej nudne, monotonne i bezpłciowe to nie warte jest nawet miejsca na dysku a co dopiero pieniędzy.

Dodaj komentarz