Final Fantasy VII Remake: Sporo starych znajomych na nowym zwiastunie [WIDEO]
![Final Fantasy VII Remake: Sporo starych znajomych na nowym zwiastunie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/4c9cea30-2dbf-4ba6-866f-f4fabeab60b4.jpeg)
Robiona od podstaw „siódemka” od swojej pierwszej zapowiedzi (a tak naprawdę nawet na długą przed nią) wzbudza ogromne emocje. I nic dziwnego, skoro dla wielu graczy FF VII do dziś pozostaje nie tylko najlepszą grą w historii naszej branży. Każdy kolejny zwiastun czy informacja na temat remake’u są drobiazgowo analizowane przez fanów, którzy sami nie wiedzą, czy cieszyć, że już niedługo dane im będzie po raz kolejny postawić stopy w Midgarze, czy smucić, że tylko do tego miasta ograniczą się przygody w pierwszej części.
Nie jest to jednak teraz istotne, ponieważ z okazji zaczynającego się jutro Tokyo Game Show 2019 dostaliśmy świeży trailer Finala. A w nim dzieje się, oj, dzieje.
Wyczekiwany Final Fantasy VII Remake trafi na PS4 3 marca 2020.
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Final Fantasy VII Remake: Sporo starych znajomych na nowym zwiastunie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To remake skrojony dla mnie. Od oryginału się odbijam, za późno chciałem zobaczyć fenomen.
@Rickerto Trzeba by się zastanowić co ten 'fenomen’ spowodowało. Jakoś mam wrażenie, że miks tego, że pierwsza odsłona w 3D, nowa konsola, nowe to, nowe tamto, hype mode. Osobiście nigdy nie skończyłem siódemki bo dla mnie była zwyczajnie nudna, a system materii wcale mnie nie jarał. A taką dziewiątkę mogę spokojnie odpalić nawet zaraz i świetnie się bawić bez krzywienia ryja.
Btw. Czy w ogóle pojawiły się jakiekolwiek plotki o wersjach innych niż na PS4?
+CzlowiekKukurydza wersja Pc zapewne będzie Square wcześniej o niej wspominało być może wersja na Switch o ile Sony się zgodzi a sam zwiastun w końcu Square pokazało jakiś konkretny materiał gdy niektórzy gracze przewidywali premierę Final Fantasy VII Remake na 2025 przy tak wolnym tempie prac 😛
Gdzie kliknąć PREORDER?
Jedno pytanie: Gdzie, do jasnej anielki, są cycki Tify?????
@MetmaN666 Są tam. Twórcy (podobnie jak w przypadku Tomb Raidera) uznali, że biusty rodem z Baywatcha zostwią w latach 90-tych.
@CzlowiekKukurydza – to widzę w takim razie pewną niekonsekwencję. W FFXV pewna pani mechanik imieniem Cidney miała te atrybuty spore i wyeksponowane którymi z założenia miała szczuć gracza. Rimejk – tak myślę – będzie raczej optycznie nawiązywał do wizerunków postaci z filmu FF advent children, bo te z pierwszego pleystation są raczej umowne i mało czytelne. Na filmie Tifa ma zdaje się boobs nieco większe ale nie jakoś przesadnie.
@jesiotr|A niech już sobie szczuje, byle tylko jakiś producent nie wyskoczył z tekstem, że taki a nie inny design postaci Cidney jest „uzasadniony fabularnie” i powinniśmy się wszyscy wstydzić za podobne komentarze.
@Shaddon – i tu by producent miał rację! Panna Cidney kilkakrotnie – za około 10 gil, umyła mi przednią szybę gdy siedziałem w środku. Gdyby nie jej „oprzyrządowanie” na przedzie to by padła twarzą na maskę, a tak „zderzaki” utrzymywały ją na odpow. wysokości. Czyli producent miał by rację: wielkość cycków miała uzasad. nie tylko fabularne ale i była dost. do praw fizyki! Jak reklamowali 15 częśc FF to ta panna Cidney była chyba na każdym teaserze z najazdem na wiadome obiekty a tutaj Tifie ujmują size?
@jesiotr|Faktycznie, na upartego ma to jakiś sens. Jeśli zaś chodzi o Tifę… No nie wiem, może programiści domagali się redukcji liczby wielokątów, co by się plejstacje nie przegrzewały od generowania atrybutów bohaterki, nie wspominając już o oszczędnościach na animacji? 😉
@CzlowiekKukurydza|Mam dokładnie tak samo, jeśli chodzi o VII i IX.|@Shaddon|Myślę, że chodziło nawet nie tyle o przegrzewanie się konsol, co o przegrzewanie się samych użytkowników z nadmiaru emocji 🙂 Ogólnie, nie przepadam za VII, ale Tifa, to growa miłość do końca życia <3
Jeśli wielkość biustu Tify jest tutaj największym problemem, to to w takim razie będzie świetna gra.|Tifa dla mnie wygląda naturalnie i nie widzę żadnego problemu. Wersja z PSX była za to bardzo nienaturalna. Pewnie wpływ, aby zastosować bardziej opływowy kształt ma fakt, że ona również walczy, a nie stoi obok i tylko patrzy.
Najlepsza część, bo są kobiety, a nie sami faceci…
Może si jednak do niej przekonam.