21.11.2019
1 Komentarze

GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]

GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]
W skrócie? Im głębiej, tym trudniej, a na dodatek z limitem czasowym.

O tym, że nadchodząca gra twórców Paydaya będzie przeznaczonym dla twardzieli kooperacyjnym shooterem, w którym czwórka zabijaków stara się odzyskać cenne artefakty i nie paść trupem w starciu z pierwszym lepszym wrogiem, wiemy nie od dziś, więc nie ma się co nad tym rozwodzić. W najnowszym filmiku twórcy postanowili objaśnić zasady działania głównego mechanizmu gry, czyli Rundown. Zaczynając sesję, ujrzycie podziemny kompleks, podzielony na misje-piętra. Im niżej uda się wam zejść, tym większe trudności napotkacie. Pomijając fakt, że gra sama w sobie ma być wymagająca, spawy dodatkowo komplikuje limit czasowy. Każdy kompleks będzie dostępny wyłącznie przez określony czas, a później twórcy zastąpią go innym. Okno czasowe ma się zmieniać w zależności od danego wyzwania: raz będzie to krótka wyprawa dostępna przez dwa tygodnie, innym razem potężny moloch, na ukończenie którego dostaniecie dwa miesiące. Aha, zabraknie też lootboksów, elementów pay-to-win i innych „atrakcji”.

Oficjalna data premiery nie została jeszcze podana, ale niedługo gra powinna trafić do wczesnego dostępu.

Jedna odpowiedź do “GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]”

  1. Czy gdzie tam zwykliście trzymać Switcha.

Dodaj komentarz