Final Fantasy VII Remake: Sporo screenów i garść informacji o rozgrywce [GALERIA]

Final Fantasy VII Remake: Sporo screenów i garść informacji o rozgrywce [GALERIA]
Tak, chocobosy też się załapały.

Odświeżona wersja jednej z najbardziej rozpoznawalnych odsłon Final Fantasy zadebiutuje na rynku w marcu przyszłego roku, ale zanim osobiście się za nią zabierzecie, warto zapoznać z garścią ujawnionych przez twórców ciekawostek:

  • Każda broń w grze przyznaje unikalną umiejętność, którą będziemy z czasem doskonalić. Po napełnieniu stosownego wskaźnika, można używać jej nie tylko w zestawieniu z pierwotnym klamotem, ale także innymi.
  • Ci, którym nie spodobają się planowane ulepszenia w rozgrywce, będą mogli zdecydować się na tryb klasyczny, zbliżający zasady do znanych z oryginału. W uproszczeniu wyprowadzanie poszczególnych ataków czy używanie zdolności sprowadzi się do wyboru stosownych opcji z menu.
  • Bohaterowie będą mieli unikalne zdolności. Przykładowo Cloud może przełączać się pomiędzy dwiema postawami bojowymi: zbalansowaną oraz powolną, ale zadającą większe obrażenia. Charakterystyczne dla serii Chocobo będą z kolei przyzywać stada swych krewniaków, które stratują stojących na ich drodze wrogów.
  • Za sprawą jednej z umiejętności można poznać słabe i mocne strony przeciwników, a tym samym lepiej dostosować taktykę.
  • Po napełnieniu specjalnego wskaźnika na pole bitwy można wezwać potężnych sojuszników (tzw. summony). Domyślnie będą oni walczyli automatycznie, ale możne też skłonić ich do stosowania specjalnych technik.
  • W wolnych chwilach w Seventh Heaven można zagrać w rzutki.
  • Poniżej znajdziecie też sporą kolekcję screenów:


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)

    Więcej screenów na następnej stronie.


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)


    (Kliknij, aby powiększyć)

    9 odpowiedzi do “Final Fantasy VII Remake: Sporo screenów i garść informacji o rozgrywce [GALERIA]”

    1. Tak, chocobosy też się załapały.

    2. Wybornie to wszystko wygląda 🙂

    3. Zmienianie postawy bojowej, ekran ulepszania z kolorowymi „planetami”, możliwość sprawienia, że wróg poczuje się „staggered”? Cała ta mechanika jest obecna w Final Fantasy XIII, w którą właśnie gram.

    4. Interfejs wygląda identycznie jak z Final Fantasy 15. Ciekawe czy system walki też będzie taki „świetny” jak tam gdzie w zasadzie wszystko się sprowadzało do trzymania jednego przycisku xD. A te planety to mi przypominają system rozwoju postaci z FF 13. Niemniej wygląda to wszystko zacnie. Zagrać w hit sprzed lat, zobaczyć starych bohaterów i świati i przeżyć ponownie tą historię w tak odświeżonej oprawie to będzie coś wspaniałego. To nie może nie wypalić.

    5. W starym FF 7 mierziła mnie oprawa graficzna, a mianowicie to że wszyscy wyglądali jak z klocków Lego. Czułem się jak bym grał w Lego Final Fantasy, wszystko było takie infantylne. Dlatego jakoś bardziej się wczułem w świat FF 8 bo tam chociaż postacie wyglądały jak ludzie i ogólnie przeskok graficzny w porównaniu do FF 7 był gigantyczny. Dlatego w „nowe” FF 7 zagram z przyjemnością, porządna grafika pozwoli wczuć się w grę jak należy.

    6. ciekawe jak z muzyką

    7. Nawet zapomniałem, że Final Fantasy VII Remake jest w produkcji niby projekt rozwija się w dobrym kierunku ale praca nad nim idą stanowczo za wolno :/

    8. Wiadomo czy gra będzie w wersji PŁ?

    9. @burtex – czasowo ekskluzywna gra ale bez lokalizacji. Sony odpuszcza.

    Dodaj komentarz