Final Fantasy VII Remake: Nowe summony w akcji [WIDEO]

Final Fantasy VII Remake: Nowe summony w akcji [WIDEO]
Nie umywają się co prawda do tych znanych z pierwowzoru, ale wybrzydzać nie będziemy.

Premiera długo oczekiwanego remake’u Final Fantasy VII coraz bliżej, zalewani więc jesteśmy kolejnymi informacjami na jego temat. Dopiero co dziwiliśmy się 100-gigabajtową objętością gry, a na walentynki otrzymaliśmy (cudne!) odświeżone intro produkcji. Nostalgia złapała nas też za serca, gdy dane nam było obejrzeć niedawny zwiastun tytułu – wciąż jednak to nie wszystko.

Square Enix na ostatniej prostej chce zachęcić graczy do zamówienia Final Fantasy VII Remake w preorderze – zaś jeżeli to się nie uda, to sugeruje nam chociaż zakup edycji Deluxe gry. Wszyscy bowiem, którzy się na to zdecydują, otrzymają w pakiecie nieznane z pierwowzoru summony, tj. potężne ataki polegająca na przyzwaniu (zgodnie z nazwą) do pomocy przeróżnych istot. W nowej wersji system ten będzie się nieco różnił – zamiast zadać pojedynczy cios (z animacją trwającą plus minus godzinę), przybyła istota walczyć będzie przez jakiś czas po naszej stronie.

Zobaczcie więc, jak sprawdzą się w akcji pisklak Chocobo, szczeniaczek i kaktus. Eee, tak.

Final Fantasy VII Remake trafi na PS4 10 kwietnia.

6 odpowiedzi do “Final Fantasy VII Remake: Nowe summony w akcji [WIDEO]”

  1. Nie umywają się co prawda do tychznanych z pierwowzoru, ale wybrzydzać nie będziemy.

  2. No nie, Cactuara nie kojarzyć i pisać newsa o Final Fantasy ? no po prostu wstyd

  3. Cactuar i chocobosy były w VII, carbuncla nie było.

  4. Nom, nie było go w VII, ja go pamiętam z VIII i IX. Osobiście uważam, że dodawanie summonów jako DLC to dziadostwo, tym bardziej, że to są DLC z edycji specjalnych, czyli pewnie będą ograniczone czasowo. Also, wolałem ten design z XI, ten Carbuncle wygląda, jak jakiś kotopies z wodogłowiem.

  5. @nietrol Cactuar był już w szóstce, a Chocobo od dwójki

  6. Kurczak super saiyan 😀

Dodaj komentarz