Baldur’s Gate 3: Wyciekło kilkanaście screenów prosto z gry [GALERIA]
![Baldur’s Gate 3: Wyciekło kilkanaście screenów prosto z gry [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/18c731ec-1757-4638-95fa-0fbfb21d9604.jpeg)
Wygląda chyba dokładnie tak, jak ją sobie wyobrażaliśmy.
Radość fanów klasycznych erpegów w najbliższych dniach może być trudna do poskromienia. Już dzisiaj wieczorem Larian ma przedstawić światu pierwszy gameplay z Baldur’s Gate 3. Emocje sięgają zenitu, zwłaszcza że dopiero co miał miejsce wyciek wprost sugerujący, iż gra pojawi się w 2020 w steamowym wczesnym dostępie. Kiedy my jednak grzecznie czekaliśmy na oficjalną prezentację, do internetu wyciekło kilkanaście screenshotów z „trójki”.
Obejrzeć je możecie poniżej:
Więcej screenów na kolejnej stronie.
Czytaj dalej
65 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3: Wyciekło kilkanaście screenów prosto z gry [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Bronnson|Tudzież tak jak każdy pod tym artykułem po prostu wyrażę swą opinię? Nie wiem jak w twym przypadku, ale dla mnie mechanika walki tego konkretnego projektu jest bardzo istotnym elementem. I choć świetnie się grało w D:OS, tak dalej będę obstawał przy RTwP.
Nie moja wina, że gracze wolą być prowadzeni za rękę.
Sprzedaż jedynki Pillarsów nakręciła tęsknota za staroszkolnymi erpegami wyposzczonych posuchą przez ponad dekadę, fame twórców, okrzyknięcie gry duchowym spadkobiercą Baldur’s Gate. Gdyby wszyscy byli tak zachwyceni dokonaniami Obsidianu, to chyba Tyranny i PoE2 powinno się lepiej sprzedać, a obie były komercyjnymi porażkami. D:OS2 i tak się lepiej sprzedała od jedynki Pillarsów.
@Xellar zmiany w designie są niezbędne jeśli traktujesz je jako dwa osobne systemy – RTwP może mieć dużo więcej walk niż turowy i z większą ilością słabych przeciwników naraz. Ale gdy masz możliwość zmiany między nimi dynamicznie możesz mieć jeden balans – im wyższy poziom trudności tym częściej gracz będzie tryb turowy włączał, ale na wyższych poziomach trudności i tak każdy agresywnie ustawiał auto-pauzę.
@Celdur „O tak. Zamiast tego mamy zwykłą odtwórczość i kopiowanie elementów D:OS. Brawo, jakież to oryginalne.” |Opinię każdy mieć może, nie twierdzę inaczej. Tylko nie rozumiem czemu już teraz sobie ją wyrabiasz mając tak niewiele informacji. Nie lepiej poczekać i zobaczyć jak to będzie w ruchu wyglądać?
@Xellar pillarsy były chwile przed wiedźminem 3 w dodatku klimat i tematyka była melancholijna być może wielu odbiło się później po sięgnięcie od 2ki która była by bardzo dobra gdyby nie była taka przyziemna bez polotu w kwestii wykorzystania motywów fantasy i wyraźnie inspirowana motywami kolonialnym, dopiero dodatki zrobiły swoje…niestety gdy było już za późno. Co do Divinity orginal sin 1 i2 to najwięcej zrobił turowy system walki podobny do pierwszych fallout-ów, wykorzystane żywiołów i humor.
Celdur,|Jestem wręcz przekonany, że Larian zrobi obydwa systemy, bądź może być hybryda tychże jak napisał Michalius. Na pewno nie zostawi graczy preferujących RTwP na lodzie. Przecież oryginalna seria była robiona w tym systemie, zbyt duż fanów do obrażenia gdyby sobie ot tak przeszli na turowy. Czekamy do 21.
Do wszystkich twierdzących ze turówka jest prostsza od RWtP – nie jest, wydaje mi się, że jest wręcz trudniejsza, ale jest przy tym dużo mniej chaotyczna. Jak chcecie mieć dynamiczną rozgrywkę to sobie starcrafta odpalcie
@Xellar Rozchodzi sie o to, ze staroszkolne erpegi sa skazane na nizsza sprzedaz niz najpopularniejsze sandboxy czy fpsy. Zmiana systemu walki z pauzy na turowy nie jest zadnym postepem, a zmiana mechaniki rozgrywki. Ty uwazasz, ze pomoze to grze w odniesieniu sukcesu, ja uwazam, ze wrecz przeciwnie, bo jest to rozwiazanie imo mniej atrakcyjne. Przywolywanie przykladow konkretnych gier nie ma tu sensu, bo na ich sukces lub porazke zlozyly sie rowniez wszystkie inne czynniki. A Baldur to Baldur – nie turowka
Pewnie, tu się zgadzam, poczekajmy do 21. Jeszcze nie widziałem by z dyskusji RTwP vs TB wynikło coś konstruktywnego. Zawsze możemy się wdać w ognisty dyskurs po kolejnym newsie :]
@YogoWafel – Nie, to jak wy chcecie flegmatyczną, turową rozrywkę, to sobie szachy przez neta odpalcie.
@Xellar – Pathfindera mam na oku i z pewnością zakupie jedynkę w wersji Enhanced by wesprzeć twórców, ale zagram chyba dopiero, gdy maszynowe spolszczenie korygowane przez fanów posunie się bardziej do przodu. W tak dużą grę najlepiej grać po polsku.
@smd87 na szczęście rynek zweryfikuje kto ma racje ;))) żeby nie było, jeśli uda im się zrobić dobrze i turówke i RTwP, to nie mam nic przeciwko, ale jeśli jeden tryb ma być kosztem drugiego to mam nadzieje, że Larian zostanie przy tym co potrafią i co się dobrze sprzedało.
A ja mam nadzieje, że nie zrobią Baldur’s Sin 3, tylko Baldur’s Gate 3, czyli duchowego spadkobierce kultowych tytułów. Jeśli Larian chciał robić kolejną turówkę mógł spokojnie zrobić D:OS3.
smd87,|Gorąco polecam (Pathfinder Kingmaker). W grze masz 1,2 mln słów, więc bez dobrej znajomości angielskiego (lub innego języka w którym został przetłumaczony) ani rusz.