Diablo 4: Blizzard opowiada o rodzinach potworów, kooperacji i innych kwestiach [WIDEO]
![Diablo 4: Blizzard opowiada o rodzinach potworów, kooperacji i innych kwestiach [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/5f88b0c0-8188-4940-9395-e596b8297c7d.jpeg)
Prezes Activision Blizzard przypadkowo (?) napomknął niedawno o nadchodzącej animacji inspirowanej Diablo, ale jedna zapowiedź to zdecydowanie za mało, by naprawić nadszarpnięty ostatnimi wydarzeniami wizerunek firmy. Krokiem w dobrym kierunku ma być lepsza komunikacja z fanami, czego efektem jest pierwszy z kwartalnych raportów z prac nad Diablo IV. Najciekawszą z poruszonych w nim kwestii jest podejście przyjęte przy projektowaniu potworów.
Niemal każdy z zamieszkujących świat gry maszkaronów będzie przypisany do jednej z rodzin, określających jego wygląd i zachowanie. Przykładowo Topielcy będą dzielili się na pięć podgatunków, z których każdy będzie pełnił nieco inną rolę w walce i uzupełniał zdolności swych pobratymców. Nie zabraknie na przykład ogromnych osiłków o niespożytych siłach witalnych, którzy z ochotą wepchną się na pierwszą linię i osłonią sprzymierzonych strzelców i tabuny maleńkiej, ale licznej drobnicy.
Gwiazdami wspominanego wpisu zostali jednak paskudnicy z rodziny Kanibali. W ich szeregach znalazło się miejsce dla czterech typów wojowników. Kolosy z maczugami w każdej z dłoni postarają się ogłuszyć gracza i ułatwić zadanie słabym, ale zadającym ogromne obrażenia topornikom. Pod uwagę będzie trzeba też brać specjalizujących się w powolnych, pokrywających ogromny obszar cięciach mieczników oraz atakujących z dużego dystansu halabardników (na filmiku ich broń wygląda co prawda jak dwuręczny topór, ale nich im będzie). Pośród Kanibali nie ma jednostek strzeleckich, bowiem chodziło o to, by gracz odniósł wrażenie, że ma do czynienia z nieobliczalnymi, napędzanymi bezmyślną furią wariatami, którzy w nosie mają własne bezpieczeństwo. Ich agresywne zachowanie i uzupełniające się talenty mają też dać mniej czasu na reakcje i zwiększyć intensywność starć z tą konkretną rodziną potworów
Autorzy poruszyli też kilka innych kwestii, między innymi interfejsu i kooperacji. Szczegóły na ten temat znajdziecie TUTAJ, ale warto wspomnieć, że w przypadku wspólnej gry na jednym ekranie, okna rozwoju każdego z bohaterów będzie można otwierać jednocześnie bądź niezależnie, co powinno jeszcze bardziej umilić kanapowe wojaże.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Diablo 4: Blizzard opowiada o rodzinach potworów, kooperacji i innych kwestiach [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Będą kanibale.
Jej w końcu wsparcie pada w wersji na PC! Do tego ogarneli menusy dla 2 graczy. Tylko pewnie na PC lokalnego coopa wytną, a allways online zostanie :/
jakby był local co-op kupowałbym w ciemno
No i w zasadzie co z tego skoro i tak sprowadzi się to do czyszczenia tych jakże solidnie rozpracowanych rodzin potworów jedną lub dwiema obszarówkami xd. Nie będzie nawet czasu żeby się im przyglądać
Po straszliwie zabugowanym, niezbalansowanym, niedopracowanym i niedokończonym Wolcenie zacząłem bardziej czekać na D4.
Kogo będzie to interesowało to poświęci chwilkę 🙂 ja tam lubię od czasu do czasu popatrzeć jak wyglądają bestie w trójce
Nu-Blizzard. |Cokolwiek nowego.|Wybierzcie jedno z tych dwóch.
Kto to Panie teraz kupi? Trójkę jak wywalało w 2012 tak wywala i teraz. Genialne przerywniki filmowe to trochę mało, w końcu to gra, filmy oglądam na tv. Mocno się będę zastanawiać nad zakupem w ogóle, a o premierze niech zapomną.
@down że co? Nie miałem problemów z trójką praktycznie od samej premiery, i na kilku platformach.