Tales from the Borderlands: Wyciekł zwiastun wersji Redux; trailer wskazuje na sequel [PLOTKA]
![Tales from the Borderlands: Wyciekł zwiastun wersji Redux; trailer wskazuje na sequel [PLOTKA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d9ddb317-eb2a-49f6-8ef1-b6c93389467f.jpeg)
Zdaniem jednych: najlepsze, co kiedykolwiek stworzyło Telltale Games, zdaniem innych – najlepsze Borderlandsy. Tales from the Borderlands bez wątpienia skradło serca graczy, którzy niecierpliwie wyczekiwali kolejnego rozdziału przygód Rhysa i Fiony. Informacja o zamknięciu studia ugodziła więc fanów w samo serce: szanse na sequel były bowiem nikłe.
W naszej branży zdarzają się jednak cuda (nawet jeżeli nieco oszukane): Telltale wróciło do życia, chociaż w zmienionej formie. Kilka miesięcy później usłyszeliśmy zaś (z w miarę pewnego źródła) o sporych szansach na powrót Tales from the Borderlands. Chociaż nie poznaliśmy ostatecznego wyniku negocjacji z Gearboksem, wygląda na to, że gra faktycznie trafi znów do sprzedaży. I to w rozszerzonej wersji.
Na Reddicie pojawił się zwiastun Tales from the Borderlands Redux, w którego skład ma wejść garść bonusów (komentarz, prace koncepcyjne) i niewidziany wcześniej mini-odcinek. Istotniejsza jest jednak dwójka pojawiająca się na końcu trailera – wyraźny znak, że niedługo powinniśmy usłyszeć co nieco o kolejnej odsłonie.
Wideo zostało podzielone na dwie części (ostrzegam, jest dość średniej jakości): pierwszą znajdziecie TUTAJ, drugą zaś TUTAJ.
Zgodnie z datą w zwiastunie Tales from the Borderlands Redux wyjdzie w 2020.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Tales from the Borderlands: Wyciekł zwiastun wersji Redux; trailer wskazuje na sequel [PLOTKA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
wygląda na fejk. Przeglądarka postaci na zwiastunie ma zupełnie inny interfejs (zbyt prosty i „kanciasty”), niż używany w grze, nie mówiąc już o tym że te nowe rzeczy wyglądają jak animowane w Source Filmmakerze. Całych gier, z uwagi na to jak działał Telltale Tool, praktycznie nie da się przenieść na inny silnik, a wątpię, żeby ktokolwiek chciał rozgrzebywać i dorabiać cokolwiek na tym starym złomie, skoro firma przesiada się na Unreal. PS. Adhoc jest zakontraktowane tylko do napisania fabuły TWAU2.
„Zdaniem jednych: najlepsze, co kiedykolwiek stworzyło Telltale Games, zdaniem innych – najlepsze Borderlandsy.” – oba twierdzenia prawdziwe.