Resident Evil 3: Capcom przygotował streszczenie fabuły serii przed RE3; demo już dostępne [WIDEO]
![Resident Evil 3: Capcom przygotował streszczenie fabuły serii przed RE3; demo już dostępne [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/c7a2141b-02ac-4383-885b-bda915da5de1.jpeg)
Wierzę, że gier w tym okresie wam nie brakuje (już wszyscy wokół oto zadbali), ale z pewnością znajdziecie miejsce dla poczciwego Resident Evil 3. Jill Valentine w końcu wypruwa sobie żyły (i flaki okolicznym zombiakom), aby remake wypadł jak najlepiej – ale oto akurat jesteśmy chyba spokojni.
Jeżeli macie urlop i PS4 lub Xboksa One już teraz możecie pobrać demo gry. Pecetowcy i muszą niestety jeszcze swoje odczekać – na Steamie pojawi się ono o 18:00. Do tego czasu możecie, jeżeli najdzie was taka dziwna ochota, obejrzeć trailer w nim zawarty.
Capcom postanowił również stworzyć wideo skierowane do osób, które nie grały w poprzednie części. Możemy dowiedzieć się z niego, jak doszło do obserwowanych w „trójce” wydarzeń w Raccoon City.
Remake Resident Evil 3 na sklepowe półki trafi 3 kwietnia.
Otwarta beta Resident Evil Resistance rozpocznie się zaś 27 marca.
Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Resident Evil 3: Capcom przygotował streszczenie fabuły serii przed RE3; demo już dostępne [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Chociaż właściciele pecetów muszą jeszcze chwilę poczekać
Streszczenie fabuły serii Resident Evil to zacna idea wspomnie poprzednich odsłon 0, 1, 2 oraz motyw muzyczny można pochwalić ale aktorka podkładająca głos w raporcie to porażka na całej linii czy Capcom nie stać zatrudnić kogoś dobrego kto umie to robić co nowa część serii to lepsza grafika a coraz gorsze audio 🙁
denerwują mnie te ferie
Demo ograne w 15 minut xD
ciekawe jaka będzie kampania marketingowa gier o zombi za dwa miesiące lub dalej
Nikt nic żaden raport? Powiem tak – RE3 to była moja ulubiona część pierwszej trylogii, ale muszę przyznać, że jak na razie R3make zrobił na mnie negatywne wrażenie. Słabszy niż dwójka. Szczególnie feeling strzelania – na PS4 czułość nie wyważona i celownik lata na wszystkie strony nawet z pomocą opcji zwalniających czułość. Strzelba tak niesamowicie przybliża kamere jakby Jill ze snajperki waliła. I samo demo nie sprawiło tyle frajdy co demoi 2. Nemezis jest upierdliwy, chyba nawet za bardzo. Zaraz ver PC.
@deanambrose Nie zapominamy, że feeling strzelania z pistoletu też zmienił się dość znacznie w przypadku oryginalnych 2 i 3. Może twórcy chcieli zastosować podobny zabieg? Zoom z shotguna faktycznie jakiś taki dziwny. Nemesis nie wydał mi się jakoś specjalnie upierdliwy. Macka ma trochę przydługi zasięg, ale jedna beczka albo granat i można go wymanewrować, wręcz zgubić. A podobno sam Nemesis ma sobie 'odpuścić’ po pewnym czasie pościgu. Ja jestem dobrej myśli. Nawet nowy wygląd Jill zaczął mi pasować.
OK aktualizacja po wersji na PC – o wiele lepiej. Shotgun dalej dziwny, ale pistolet i celowanie spoko – jednak widać przewagę myszki nad padem. Na konsoli jest o wiele trudniej. Szkoda tylko, żę mój PC tego nie udźwignie za bardzo, bo musiałem wszystko na low mieć żeby zagrać bez problemu. Trzeba będzie wydać 250 złotych na wersje konsolową 🙁 @CzłowiekKukurydza – no nie wiem – najbardziej denerwujące w Nemku jest to „przeskakiwanie” przed graczem szczególnie w wąskiej uliczce. Opinia się polepszyła.
Taki mały bonusik, który zauważyłem po którymśtam przejściu – przy końcowej sekwencji jeśli wyprzedzicie Nemesisa i przejdziecie przez furtkę z dostępem do hydrantu – spójrzcie do tyłu i zobaczcie co nasz kochany Tyrant robi :)) Teraz z chęcią zobaczyłbym Death Battle’a – Ash Williams vs Nemesis. 🙂
Graficznie i optymalizacyjnie – miodzio. Voiceover na plus. Racoon City w takiej formie – miazga. Nemesis? Cóż… w oryginalnej trylogii nie ma nawet porównania. Nemesis był core’m RE3, Mr. X w RE2 jedynie dodatkiem. A w remake’ach odnoszę wrażenie, że będzie odwrotnie. Nemesis zmieniający zombiaki? Przefajnowali. Poza tym, sposób w jaki się pojawia w demie jest absolutnie beznadziejny. Mogliby na poczet dema z niego po prostu zrezygnować i zostawić na ostatnią cutscenkę, byłoby paradoksalnie lepiej.
@ermo3 Ja na początku zakładałem, że Nemesis pojawi się w stylu końcówki dema FEAR. Wjeżdża przez ścianę, drze się 'STARS’ odpala mackę i jak już trzyma Jill to ekran zaczyna się ściemniać i odpala się trailer. Zmiana zombie też mi nie podeszła.