Terraria: Gra trafiła już do ponad 30 milionów domów

No i proszę – „indyk” też potrafi. Kiedy myślimy o sprzedaży rzędu dziesiątków milionów egzemplarzy z reguły przychodzą nam do głów głośne tytuły wysokobudżetowe, a tymczasem wydana po raz pierwszy w 2011 roku Terraria trafiła już w sumie do 30 milionów osób.
Twórcy precyzują, że około 14 milionów przypada na pecety, 7,6 miliona na konsole a 8,7 miliona na platformy mobilne. Co ciekawe pomimo wieku dynamika sprzedaży podobno nie spada, a w „wkrótce” gra powinna wzbogacić się o zapowiedziane w 2019 rozszerzenie Journey’s End, co zapewne tylko podkręci tempo. W podzięce za nieustanne zainteresowanie (według serwisu Steam Charts ostatnio na serwerach melduje się średnio po 30 000 osób), twórcy zdecydowali się na czasową obniżkę ceny wersji pecetowej o 50%, co daje niecałe 18 złotych.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Terraria: Gra trafiła już do ponad 30 milionów domów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mimo 9 lat na karku tempo sprzedaży podobno nie spada.
Dajcie znać jak wejdzie w końcu ostatni update 😛
Jakieś 10 sprzedanych kopii sam im nabiłem, gra jest świetna. Obok Minecrafta to dwa najlepsze sandboxy kopaczo-budownicze.
W sumie nic dziwnego, gra się cały czas z przyjemnością i oczekuje na ostatni update
Rewelacyjna gra z masą contentu, w dodatku w patchach dodali też baaardzo dużo, spokojnie mogli wydać parę DLC zamiast oddawać to za darmo – widać gracze doceniają takie podejście.
Minekraft 2D więc sukces nie dziwi.
@NieMy|Jest raczej odwrotnie, Terraria jest starszą grą, na której o właśnie wzorował się twórca Minecrafta.
@Cuatro haha, co za brednie.
@Cuatro Pierwsza publiczna wersja Minecrafta (w wersji alpha) wyszła jakieś 2 lata przed Terrarią (o ile dobrze pamiętam to 2009 bo sam go „pożyczyłem” na początku i jeszcze w trakcie alphy kupiłem).
Gra genialna. Grywam w nią do dzisiaj i zawsze się świetnie bawię.