Resident Evil 4: Remake już w produkcji [PLOTKA]

Resident Evil 4: Remake już w produkcji [PLOTKA]
Tworzą go ludzie pracujący przy remake'u Resident Evil 3.

Według doniesień serwisu VGC, M-Two – niedawno założone studio, wspomagające Capcom podczas tworzenia remake’u Resident Evil 3 – jest w trakcie tworzenia nowej wersji Resident Evil 4. Inne zespoły podległe Capcomowi będą wspomagać developerów, a doradcą w trakcie produkcji będzie reżyser oryginału – Shinji Mikami, który odrzucił jednak możliwość bezpośredniej pracy przy remake’u.

Studio miało przygotowywać się do stworzenia gry od dwóch lat, a premierę Capcom zaplanował na rok 2022. W tym momencie są to oczywiście jedynie plotki, jednak Capcom niedawno pytał, czy chcemy więcej remake’ów, a w dodatku wczoraj pojawiły się także informacje o tym, że Resident Evil 3 nie dostanie żadnego DLC, bo M-Two tworzy zupełnie nową grę. Jaką? Oficjalna informacja ma pojawić się w ciągu najbliższych dni.

Data premiery remake’u „czwórki” nie oznacza, że w przyszłym roku nie dostaniemy żadnej odsłony serii – na 2021 zaplanowany ma być podobno Resident Evil VIII.

32 odpowiedzi do “Resident Evil 4: Remake już w produkcji [PLOTKA]”

  1. No nie 🙂 Liczyłem na Code Veronica, bo 4 jest straszne przetyrana.

  2. No to moich pieniędzy nie otrzymają, sorry.|-RE4 to, moim zdaniem, kompletna porażka i słaby punkt serii. Od tego momentu zaczęły się chore dziwnoty i motywy, niepasujące do RE. |-Remake 3 stworzony przez wyżej wymienione studio to istna profanacja (w szczególności po świetnym Remake’u 2). Toż to nie powinno nazywać się remakiem.

  3. 1 kwietnia już było a Capcom dalej się dowcip trzyma, RE4 HD nie potrzebuje nowej wersji to tak jakby odświeżać ponownie REmake 1, który wyszedł fantastycznie, dobre jest wrogiem lepszego Capcom lepiej niech nie kombinują nawet z pomocą Shinji Mikami może dać gorszy efekt od zamierzanego, właśnie REmake 3 pilnie potrzebuje dlc aby poprawić jakość, jak tak się będzie Capcom zachowywać to gracze przestaną ich gry kupować.

  4. 1, 2, 3 ,4. Najlepsze Residenty.

  5. Resident evil 4 to nadal najlepszy z RE, nie ma potrzeby go remakować. Mogę tylko sobie wyobrazić jak dużo contentu zostanie wycięte/zmienione na gorsze, ale hej, przynajmniej będzie lepiej wyglądał a to dzisiaj najważniejsze no nie?

  6. @Nezi23 Capcom już za dużo namieszał od przypływy dużej ilości gotówki zaczęło źle wpływać na normalne myślenie o ile RE 2 i 3 potrzebowały odświeżenia w HD to 4 go nie potrzebuje lepiej się zebrać za Code Veronica tylko przy obecnym trendzie jakość będzie gorsza więc niech lepiej niczego nie ruszają i nie psują.

  7. Panom z M-Two już podziękujemy – zrobili z fajnego residenta dziwke – 50zł/h w przeliczniku. Ciekawe ile utną z czwóreczki. Jak już to Capcom powinien podzielić się na dwa zespoły i jeden trzaskać remake’i na modłe REmake2, a drugi RE8. Albo lepiej – wcale tak się nie spieszyć i nie wydawać co roku następnych części, bo zrobi się drugi Ubisoft.. A co do innych części – wszystkie są dobre, może prócz 0, bo tam przesadzili z poziomem trudności i nie gra się aż tak przyjemnie.

  8. @deanambrose – według Ciebie RE 0 jest trudne? Raczej łatwiejsze niż 1 bo w 1 te crimson heady wstawały.|Według mnie RE 0 było najklimatyczniejszą częśćią.@Dantes – remake 1 był już raz odświeżany w 2015 roku (2002 remake 1996 oryginał) więc dlaczego by nie mieli znów odświeżać czwórki. Pewnie tak zrobią bo kasa. Od 4 są byle jakie i nie mają klimatu ale co zrobisz.

  9. Jakbyście chłopcy mieli „przyjemność” obcowania z pecetowym portem RE4, to też marzyłby wam się kompetentny remake.

  10. Wystarczyłoby jakby dorobili opcję chodzenia i celowania jednocześnie.

  11. Ciekawe ile teraz będzie trwała gra, 2h?

  12. @GGrzebyk Powiedziałbym, że na pewno dłużej niż oryginał. Nie jestem ekspertem, ale z tego co mi wiadomo to Resident Evil 3 z 1999 roku trwał poniżej tych pięciu godzin. Oczywiście nie zmienia to faktu, że wiele przycięli. Trzeba jednak przyznać, że Remake trwa dłużej niż Nemesis.

  13. CzlowiekKukurydza 12 kwietnia 2020 o 23:13

    Wg mnie remake czwórki nie jest potrzebny bo to bardzo dobra gra która mimo specyficznego na dzisiejsze czasy gameplayu gra się bardzo dobrze. Do tego M-Two już pokazało, że takie wysokobudżetowe remejki ich przerastają i powinni robić co najwyżej Raid do Revelations 3.|@Shaddon Jak się 'nie bawić’ w granie w 60fps to jest całkiem dobrze, dodatkowo ustawić sterowanie takie jak na PS2 (szkoda tylko, że wtedy na ekranie pokazują się błędne guziki do QTE, więc trzeba pamiętać które zamieniło się miejscami).

  14. Ciekawe co wytną?

  15. CzlowiekKukurydza 12 kwietnia 2020 o 23:18

    Wg mnie oddawanie temu teamiowi CV też nie ma sensu bo jak już stworzą jakiegoś przykrótkiego potworka pokroju RE3 to remake będzie 'odhaczony’ i będziemy czekali kolejne ćwierć wieku na nową wersję.|@deanambrose RE0 jest względnie łatwe. Marcus pada szybko od ognia, więc nie trzeba oszczędzać ammo na zombiakach.|Osobiście uważam, że Capcom przesadza z ilością gier z serii i doprowadzi do punktu aż wszyscy będą nią rzygali. No chyba, ze to właśnie część strategii przed zapowiedzią Dino Crisis.

  16. CzlowiekKukurydza 12 kwietnia 2020 o 23:19

    @Scorpix Gliniarze wysadzą Leona nie w wiosce tylko na przystani ze skuterem wodnym.

  17. Trochę szkoda, że akurat czwórkę, ta gra się jakoś bardzo źle nie zestarzała, wolałbym veronice.

  18. Fallschirmjager 13 kwietnia 2020 o 01:38

    Po świetnym remaku 2jki doczekałem się skopanej 3jki. Dziękuję ale nie, 4 będzie jeszcze pewnie gorsza niż 3jka a remake 5 to dodanie możlwości chodzenia i strzelania jednocześnie, bo graficznie nie ma tam co zmieniać, hehe.

  19. @Shaddon popieram. Jak ktoś grał na konsoli lub na PC na padzie w RE4 to może rzeczywiście nie wiedzieć o co chodzi. No ale jak ktoś grał na PC na samej tylko klawiaturze(brak obsługi myszki) to wie jak „przyjemnie” się gra. Dlatego : TAK RE4 jak najbardziej potrzebuje remasteru/remake’u…

  20. @Edzieq – nie zauważyłem w RE4 klimatu horroru.

  21. Ciekawe kiedy będzie remake remaku. Kompletny brak kreatywności…

  22. @Scouser @CzłowiekKukurydza – naprawdę? Z tego co pamiętam to mamy baaaaardzo ograniczone zasoby w RE0, a przeciwnicy nie dość, że gabki na amunicje (szczególnie Huntery czy jakieś zmutowane małpy, już nie pamiętam) to jeszcze WSZYSCY się respawnują, a wiemy jak to się kończy przy backtrackingu. No i boss w kościele.. Inne residenty przechodzę z palcem nie powiem gdzie. Oczywiście mogłem coś pomylić, bo ogrywałem kilka lat temu jak w CDA dawali jako pełną wersję. Muszę sobie przypomnieć..

  23. No, po spieprzeniu trójki przyszedł czas zrujnować najlepszą część serii, żeby fani znienawidzili ich jeszcze bardziej. Brawo, tak trzymać Capcom!

  24. Pewnie miast ratować córkę prezydenta, to będzie ratować ciamajdowatego syna Pani Prezydent. 🙂

  25. Brzmi świetnie, mimo ze części po 3 aż do 7 nie przypadły mi do gustu to może w remaku coś się zmieni na lepsze

  26. @deanambrose – i w RE1 i w RE0 są ograniczone zasoby ale jak się oszczędza to w obu częściach nie ma jakiegoś większego problemu. Przede wszystkim nie zawsze warto zabijać każdego napotkanego zombie. W RE1 jest taki problem, że jak nie podpalisz zombi (a dużo tego paliwa na to nie ma) to niestety wstają jako crimson heady i już wtedy mogiła (cały czas mówię oczywiście o graniu na hard za pierwszym razem w obie części, o łatwiejszych poziomach nie wspominam). W CDA nigdy nie było ani 1 i 0, mylisz z 4 i 6

  27. CzlowiekKukurydza 13 kwietnia 2020 o 18:37

    @deanambrose Jeśli nie dajesz drugiej postaci komendy do strzelania we wszystko co wyje i ciąga nogi za sobą to raczej o 'ograniczone zasoby’ nie musisz się martwić (do tego klamka Billy’ego zadaje wyższe obrażenia i ma upgrade na criticala, więc drugą najlepiej od początku ignorować). Małpy/Huntery to zawsze były gąbki, dlatego na nie trzyma się ammo do shotguna. Na Marcusa to albo Mołotovy albo nic. Spawn przeciwników? Jakoś nie zauważyłem.

  28. @Scouser „CD-Action 03/2018: Resident Evil 0 HD główną pełną wersją” – hm, w sumie nie tak dawno jak myślałem. 5 też była dla Twojej wiadomości 😉 Jestem fanem serii, ale akurat 0 i 1 mi podeszły najmniej ze wszystkich części. Nie musisz mówić, bo wiem, że crimson heady były upierdliwe, ale mniej mnie to raziło niż potwory w 0, ale ja to jakiś dziwny jestem, bo lubię hejtowane 5 i 6, gdzie ta druga ma w przeciwieństwie do R3make’u aż 22 godziny kampanii 🙂

  29. CzlowiekKukurydza 13 kwietnia 2020 o 18:40

    @deanambrose Boss w kościele jest raczej irytujący (lekko mówiąc), a nie trudny, ale pamiętam, że na GC można było wyjść z kościoła, potem wejść i bossa magicznie nie było, nie wiem czy na PC też jest ten bug. Co do backtrackingu to tutaj jest on 'ciekawy’ bo z racji braku tradycyjnej skrzynki na przedmioty można sobie ciekawie trasy ustawić tak żeby wszystko 'było pod drodze’. Nie jestem fanem 'singlowych coopów’, ale tutaj nawet całkiem dobrze to wyszło.

  30. @nfsfan6 przecież zrobili Resident Evil 4 HD, gdzie jest już obsługa myszki i poprawiona grafika, o wiele przyjemniej się gra.

  31. @deanambrose – kajam się w takim razie bo od 4 lat chyba nie odpaliłem żadnej gry z CDA i nie zwracałem na to uwagi :)|Tak czy inaczej rozmawialiśmy o poziomie trudności RE1 i R0 natomiast co do innych części to po prostu nie ma tam żadnej atmosfery grozy, ciekawi mnie skąd tyle pozytywnych ocen do RE4 jak tam tylko sieczka jest. Atmosfera to była w RE1 i RE0 ewentualnie code veronica, 2 i 3 troszkę gorzej ale nadal trzyma natomiast pozostałe części niestety głównie sieczka.

  32. @Scouser bo to nie horror i nie resident evil. W zupełności przyjąłbym to jako spin off, a nie następcę 3.

Dodaj komentarz