Star Citizen: Nie tylko zbieranie pieniędzy – twórcy opowiadają o nowej zawartości [WIDEO]
![Star Citizen: Nie tylko zbieranie pieniędzy – twórcy opowiadają o nowej zawartości [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/0a6f50d0-1cf3-4604-8bad-20cb4ba455bf.jpeg)
W grze kryje się o wiele więcej niż tylko drogie statki.
W życiu pewne są trzy rzeczy: śmierć, podatki oraz kolejne zebrane miliony na Star Citizena. Nie znaczy to jednak, że nie jest to gra warta uwagi. Na naszych oczach powoli powstaje potężny twór, który może przyćmić większość produkcji sieciowych o tematyce science fiction, jakie znamy do tej pory – problem w tym, że jak zauważa redakcyjny kolega Witold, dzieje się to w ślimaczym tempie.
Twórcy postanowili wypuścić nowe materiały prezentujące kulisy ich pracy. Pierwszy z nich traktuje o wyzwaniach, z jakimi musieli się zmierzyć przy przenoszeniu całego oddziału do domów, drugi zaś, bardziej interesujący z punktu widzenia użytkowników, opowiada o projektowaniu podwodnej roślinności.
Czytaj dalej
-
Kultowa muzyka z Heroes of Might and Magic. Twórca zdradza...
-
Ubisoft zaostrzy walkę z cheaterami w Rainbow Six Siege X. Szykują...
-
„AI nie rozwiąże problemów tej branży”. Dyrektor wydawniczy Larian Studios krytykuje...
-
48% graczy to kobiety, a gaming mobilny triumfuje nad konsolowym czy pecetowym. Nowy...
14 odpowiedzi do “Star Citizen: Nie tylko zbieranie pieniędzy – twórcy opowiadają o nowej zawartości [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W grze kryje się o wiele więcej niż tylko drogie statki.
Największy przekręt w historii, część 2847534. A ludzie im dalej kasę w d… wsadzają…
Ja w to jakoś dokładniej nie zaglądałem, ale z tego co wiem to gra jest grywalna mniej więcej w takim stopniu jak większość early accessów, i póki co nie słyszałem złego słowa na temat gameply’u.
Bo jak jest hype na szczekanie to się przecież szczeka, kto to widział żeby mieć własne zdanie 🙂
W sumie wszyscy którzy grali sobie bardzo chwalą, mimo tego że produkt nawet koło ukończonego nie stał
Zagram se za 10 lat jak wyjdzie 🙂
Dla tej gry powinni wymyślić osobną kategorie Retroacces
@M1SZ3L, na pewno będzie w przyszłości darmowy weekend. Musisz wypróbować bo gra miażdży skalą i szczegółowością.
Jak obecnie z optymalizacją?
@korinogaro|Już był nawet darmowy weekend. Osobiście nawet nie zdążyłem pobrać.
Modele twarzy barmanów bardziej przypominają mi Obliviona z 2005 roku, niż coś współczesnego…
Według mnie, to SC ma najgorszy z możliwych PR i założeń produkcyjnych. Oni powinni tą grę doprowadzić do pełnej, grywalnej formy i dopiero wtedy dodawać detale, tak jak robi to większość EA, tymczasem oni dłubią przy wielu modułach, żaden z nich łącznie na razie chyba nie ma większego sensu i jest dość osobny przez co gra wygląda, jakby sprzedawali już dodatki do gry która nie istnieje. Da się to lepiej ogarnąć bez tworzenia wokół produkcji kontrowersji. Rustowi nikt za złe nie ma, że był tyle lat w EA.
Tyle lat tworzenia, a w świecie gry ciągle nie ma „życia”. Racja, można pograć w darmowe weekendy, grafika jest niezła, optymalizacja tragiczna, ale ciągle jest to tylko pusty świat, dodatkowo malusieńki w porównaniu do zapowiadanego. Można sobie pochodzić, polatać statkiem, ale niewiele ponad to. Co i rusz pojawiają się nowe pomysły co by tu do gry dodać, wszystko jest rozbabrane, lekko zaczęte ale nie ma niczego bliskiego ukończenia. Zamiast bawić się projektowaniem podwodnej roślinności należałoby
zacząć wypełniać planety życiem- frakcjami ze sobą walczącymi, mającymi różne cele, czymś co generowałoby dla graczy misje. Grupami różnych piratów, handlarzy, najemników i tysiącem innych obiecanych rzeczy. Zamiast tego przejmują się podwodnym światem? Walić to, można chwilowo zabronić całkiem wchodzić pod wodę i zająć się tym znacznie później, wydać w jakimś z dodatków,albo aktualizacji.Priorytety tutaj są strasznie dziwne,tak jakby nawet nie starano się gry ukończyć,a ciągnąć nad nią prace jak najdłużej.