Diablo 3: Sporo screenów z pierwotnej, mroczniejszej wersji gry [GALERIA]

Diablo 3: Sporo screenów z pierwotnej, mroczniejszej wersji gry [GALERIA]
Dużo bardziej w klimacie „dwójki”.

Nie odkryję Ameryki, jeśli napiszę, że jednym z najczęstszych zarzutów wobec Diablo 3 jest przyjęty przez Blizzarda kierunek artystyczny – według wielu nazbyt kolorowy i odbiegający od tego, do czego przyzwyczaiła nas „dwójka”. Miało być jednak zupełnie inaczej. Jak wiadomo nie od dziś, prace nad „trójką” ruszyły na krótko po wydaniu dodatku Lord of Destruction, jeszcze rękami Blizzard North. W 2005 projekt został jednak zresetowany, by ostatecznie przyjąć znaną dziś formę.

Portal PureDiablo zauważył, że Oscar Cuesta, grafik, który pracował nad oryginalną wersją, podzielił się niedawno garstką screenów. Przedstawiają one produkcję w formie, jaką przyjmowała na krótko przed „zezłomowaniem”.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Więcej screenów na kolejnej stronie.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Przy okazji warto przypomnieć sobie też odkurzone przez Icy Veins obrazki, które ujawniono wcześniej:

17 odpowiedzi do “Diablo 3: Sporo screenów z pierwotnej, mroczniejszej wersji gry [GALERIA]”

  1. Dużo bardziej w klimacie „dwójki”.

  2. Nie mam zastrzeżeń do oprawy graficznej Trójki. Mam zastrzeżenia, ze zmuszono mnie do bycia podłączonym do serwera, z którego co chwilę mnie wywalało. I do dziś wywala, co podważa sens tej metody. A, że np. ze Steama mnie nie wywala więc sądzę, że Blizzard ciepłym moczem olał ludzi i siebie w efekcie.

  3. Gravedigger666 13 maja 2020 o 16:05

    No i co im w tym przeszkadzało? Wygląda super. W D3 mam jakieś 2000 godzin i nie mówię że było brzydkie, ale to co tu widać aż kipi „diablowatością”. Brałbym jak madka „500+” na bombelka.

  4. Wielka szkoda, że tak nie wygląda ostatecznie Diablo 3 Blizzard North miało talent do tworzenia klimatycznej oprawy graficznej oraz wprowadzenia ciekawego modelu rozgrywki, Blizzard na przestrzeni lat stał się cieniem dawnego dobrego studia chęć ciągłego zysku i brak komunikacji ze społecznością fanów zrobiła swoje w negatywnym znaczeniu.

  5. nie obraziłbym się na dodatek do diablo 2 😀

  6. E tam. Równie kolorowo i mało klimatycznie jak w dwójce.

  7. te schody z jak się domyślam amazonką wyglądają tzn. przypominają mi schody do mefa 🙂 oj dawno nie grałem w dwójeczkę. echh 🙂

  8. Czyli można powiedzieć, że Sacred 1 jest niedoszłym Diablo 3?

  9. Ktoś, kto twierdzi, że dwójka była mroczna, widać nie grał w jedynkę.

  10. Szkoa, że taka grafika w trójce nie przeszła, byłaby lepsza niż ta cukierkowatość.

  11. Preventorian 13 maja 2020 o 20:17

    To się dzieje z większością gier. Efekt ataku na rynek chiński?

  12. Bardzo dobrze, że zrezygnowali bo dzisiaj bardzo biednie by to wyglądało, a tak trójka do tej pory dobrze wygląda.

  13. @d3xt3r3k nie pisz bzdur. Gdyby wówczas blizz north wypuścił diablo 3/to teraz gralibysmy już w 4.

  14. Wygląda jak PoE 😀

  15. Przeciez to wyglada jak diablo 3:bieda edition, cale szczescie ze zrezygnowali z tej grafiki bo wyglada mega staro gdzie diablo 3 zestarzalo sie duzo lepiej!

  16. No po prostu wygląda jak takie Diablo III, które mogliby wypuścić ledwie kilka lat po dwójce, a nie kilkanaście.

  17. Wygląda to strasznie. Dobrze, że trójka nie wyszła w takiej oprawię graficznej. Diablo 2 dzisiaj wygląda strasznie. Zresztą ta gra nawet w dniu premiery wynudziła mnie strasznie. Jedynka i trójka zjadły mi mnóstwo czasu dla odmiany. Ja nadal nie rozumiem fenomenu drugiej części. Nudne, wielkie i puste obszary. Cookie cutter builds – podobnie jak to było w WoW przed zmianą na nowy system talentów dawał złudne poczucie wyboru. Nuda.

Dodaj komentarz