Path of Exile: Harvest – Przyszła pora na żniwa w zaprojektowanym przez nas samych ogrodzie [WIDEO]
![Path of Exile: Harvest – Przyszła pora na żniwa w zaprojektowanym przez nas samych ogrodzie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/08522e01-d647-4116-b451-544dc0372a4f.jpeg)
Grinding Gear Games nieustannie stara się odwieść nasze myśli od zapowiedzianej na koniec roku „dwójki”. W końcu dopiero co walczyliśmy z magiczną chorobą w Delirium, a już niedługo sięgniemy po motykę i w słomkowym kapeluszu ruszymy do przydomowego ogródka.
Dobrze, może w praktyce wyglądać będzie to odrobinę inaczej. Za pomocą portalu Oshabi przeniesiemy się do Świętego Gaju, w którym posiejemy znajdywane w różnych lokacjach nasiona. Po krótkim czasie wyrosną z nich potwory, a my rozpoczniemy tytułowe żniwa. Cała zabawa polega na tym, że potężniejsze ziarenka będą wymagać od nas więcej zachodu (i to nie tylko podczas wyrywania wyrosłych z nich chwastów) – przygotujcie się więc na konstruowanie całego systemu użyźniającego glebę etc. Nagrodą za trud będzie Lifeforce – z niej wytworzymy potężne przedmioty.
Dodatek przyniesie oprócz tego sporo zmian w innych aspektach rozgrywki, w tym Brandach, umiejętnościach czy ekwipunku. Poprawione zostanie także drzewko talentów pasywnych, a mechaniki z Delirium zostaną włączone na stałe do gry. Więcej szczegółów znajdziecie W TYM MIEJSCU.
Path of Exile: Harvest na pecetach pojawi się 19 czerwca. Posiadacze Xboksów One i PS4 poczekają na rozszerzenie do 24 czerwca. Rzecz jasna dostępny będzie za darmo.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Path of Exile: Harvest – Przyszła pora na żniwa w zaprojektowanym przez nas samych ogrodzie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kto sieje potwory, ten zbiera loot. Czy jakoś tak.
Warto wspomnieć, że GGG wprowadziło nowy render – Vulkan. Mozna grać zamiast na DX11, w moim wypadku gra działa o niebo płynniej.
O! Farming wyglądający jak faktyczna robota na farmie 😉