Ghost of Tsushima: Prace zakończone, gra wysłana do tłoczni

Sucker Punch do tej pory ma na swoim koncie kilka gier ze Sly Cooperem oraz serię Infamous, dlatego zapowiedź Ghost of Tsushima, tytułu pod względem stylistycznym skrajnie odmiennego od poprzednich dzieł studia, wzbudziła spore zainteresowanie. Od pamiętnego Paris Games Week minęło jednak sporo czasu, a my nieco więcej szczegółów na jej otrzymaliśmy dopiero na kilka miesięcy przed premierą.
Niedawny szumnie zapowiadany gameplay podzielił odrobinę graczy. Z jednej strony nie brakowało głosów, że produkcja mogłaby się równie dobrze nazywać Assassin’s Creed Samurai, z drugiej pod względem wizualnym trudno jej odmówić własnego charakteru. Sami przekonamy się o tym zresztą już niedługo: Sucker Punch poinformowało bowiem, iż prace nad grą zostały zakończone, a ona sama wysłana do tłoczni. Oznacza to, że w teorii (ten rok udowadnia przecież, że nic nie jest pewne aż do ostatniej chwili) tytuł zadebiutuje na rynku już za niecały miesiąc.
We’re thrilled to announce that #GhostOfTsushima has gone GOLD! This is the culmination of years of hard work from our team and we can’t wait to get it into your hands on July 17! pic.twitter.com/nidZvlqIIk
— Ghost of Tsushima July 17 (@SuckerPunchProd) June 22, 2020
Ghost of Tsushima, czyli ostatni wielki exclusive dla PS4, premierę będzie miało 17 lipca.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Ghost of Tsushima: Prace zakończone, gra wysłana do tłoczni”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No, to teraz można na spokojnie zabrać się za przygotowywanie Day One Patcha.
Super, jeszcze tylko 24 dni 🙂
Czekam, ale obawiam się, że będzie to gra na poziomie raczej Days Gone niż God of Wara czy TLoU
Klimat i kierunek artystyczny spowodowały że nawet czekałem na tą produkcję. Później zobaczyłem gameplay w której grający otwiera w menu mapkę całą zapchaną znakami zapytania i jakoś straciłem zainteresowanie. Zapowiada się kolejny tytuł pokroju Days Gone/Horizont Zero Dawn – ładnie wyglądająca odmóżdżająca papka. Wrócić z roboty, pograć do odstresowania się i ją zdać, a potem kompletnie zapomnieć o jej istnieniu.
Days Gone/Horizon/Wiedźmin 3 zapomniałeś dodać 😛 Jeśli te gry to odmóżdżające papki to ciekawe czym jest Call of Duty (to chyba pytanie retoryczne?).
O horizonie ja np zupełnie zapomniałem bo ta gra tez była po prostu przeciętna
@YogoWafel zapomniałeś dopisać ze to tylko Twoje zdanie 😉 @Nezi23 idąc tym tokiem to w sumie każda gra to odmóżdżająca papka wiec może po prostu nie graj?
@Shumex Nie napisałem że nie lubię tych gier, każdy człowiek musi się czasami odmóżdżyć/odstresować i te gry spełniają właśnie taką rolę. Po prostu jak chcę zagrać w coś z ciekawym, wciągającym gameplayem. fabułą lub stroną artystyczną to nie będę sięgał po sandboxy, gdzie 90% czasu gry spędza się na wykonywaniu powtarzalnych zadań i bieganiu po dużej mapce. A to że wielu ludzi się tak zachwyca tymi grami – lepiej dla nich, nikt nikomu niczego nie narzuca 😉
Pokazany gameplay kompletnie mnie nie przekonał. Może kiedyś zagram w dużej promocji.
Piękne widoki i mdły gameplay. W sumie żadna gra Sucker Puncha mnie do siebie nie przekonała. Infamousy okazały się dobrym pomysłem z kiepskim wykonaniem, a dla mnie kompletnym rozczarowaniem, więc nie ma nic co by mnie przekonało do Ghost o Tsushima. To wygląda jak upośledzony syn Assasina i srolsów, gdzie ogólny feeling jest od AC, a flegmatyczny gejplay od wypierdków z fromsoftware.
To ten klon Assassyna już wychodzi? Zdąrzyłem o tej grze zapomnieć:)
@rvn10 „Zdąrzyłem o tej grze zapomnieć:)”|O ortografii zresztą też…|Przepraszam, musiałem 🙂
„O ortografii zresztą też…|Przepraszam, musiałem :”|Akurat tym razem nie:) Przepraszam, musiałem:)