Crysis Remastered: Prezentacja i premiera opóźnione z powodu reakcji fanów na wycieki

W tym właśnie momencie oglądać mieliśmy pierwszy oficjalny gameplay z Crysis Remastered, którego pokaz Crytek zapowiedział przedwczoraj. Na YouTubie miejsce miało stosowne odliczanie, a gracze już zacierali ręce… chociaż pierwszy screenshoty sugerowały, że skok jakościowy może nie być wcale tak duży, jak niektórzy by na to liczyli. Podczas prezentacji mieliśmy poznać również datę premiery – a raczej usłyszeć jej potwierdzenie, ponieważ i ona wyciekła ciut przedwcześnie.
Studio dość nieoczekiwanie odwołało całą imprezę na godzinę przed jej rozpoczęciem. W opublikowanym oświadczeniu przeczytać możemy, iż twórcy podjęli niełatwą decyzję o przesunięciu premiery na wszystkich platformach na późniejszy termin. Podobnie obiecany trailer zobaczymy dopiero za kilka tygodni – kiedy dokładnie, nie wiadomo. Także preordery na innych platformach niż Switch (na nim już zdążyły się rozpocząć) składać będziemy mogli później. Crytek przyznał przy tym, że powodem opóźnienia są właśnie reakcje na wczorajszy wyciek.
We would like to share an important update with you all! pic.twitter.com/ylu0OisDf3
— Crysis (@Crysis) July 1, 2020
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Crysis Remastered: Prezentacja i premiera opóźnione z powodu reakcji fanów na wycieki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W ciągu dwóch dni zmieniło się, jak widać, bardzo dużo.
Ja nie narzekam, dopóki w zamierzeniu ma to pozwolić na dopracowanie gry.
Przepraszam. Nie rozumiem. Co właściwie wyciekło? Chyba przegapiłem.
Gra wygląda identycznie jak w 2007 nic dziwnego, że ludzie są wkurzeni.
Hej, mam nadprogramowy kluczyk na Steama do Hellblade: Sensua’s Sacrifice do rozdania. Swoją kopię kupiłem koło premiery, a teraz dostałem w HB Choice. Czyli kto pierwszy ten lepszy.
Mam jeszcze dwie inne gry do wyboru, których na pewno nie przypisze do konta. NIe wiem, może ktoś będzie zainteresowany. Lista gier: The Messenger, Felix the Reaper, Remnants of Nazeith, The King’s Bird i The Stillness of the Wind. Jak ktoś jest zainteresowany, to pisać. W piątek wchdzodzi kolejna paczka gier HB, na pewno będę mieć kilka kluczy do „oddania w dobre ręce”, bo zazwyczaj przypisuje góra dwie, trzy gry. Rzucę tutaj pod jakimś newsem.
@Xellar – od 4 miesięcy noszę się z myślą o zakupie Hellblade, więc jakby co polecam się pamięci 🙂
Vangel, |Dać Ci klucz, czy zrobić gifta?
@Vangel,|Wysłałem Ci linka z giftem na pw. |Zostały dwie gry z listy. Jak ktoś chętny, wyślę linka na pw.
@Xellar Z chęcią Messenger’a przyjmę jeśli wciąż aktualne 🙂 lubię metroidvanie
Wiadomość dnia, wczoraj po ponad rocznej obsuwę wreszcie wypuścili SINoALICE (mobilka od Yoko Taro).
@Xellar bardzo dziękuję 🙂
@Drogba bo Crytek myślał, że tanim kosztem zrobi Remastera. A tu taka niespodzianka. Chwytają się czego mogą żeby trochę kasy zarobić bo z finansami u nich ciężko (np mieli duże opóźnienia w płaceniu pracownikom), jedynie Warface ich w miare trzyma na plusie
@silvver Oraz Hunt Showdown. Klapą ta gra nie jest, bo jest cały czas wspierana, i to z dobrymi rezultatami.
SchrodingersCat,|Niestety już poszło.
@Drogba Tu się zgodzę. W sumie mało jest na rynku gier, których zawartość po prostu działa. Trochę denerwuje mnie to, że obiekty takie jak płaszcze czy broń wystaje przez ściany i podłogi, ale poza tym jest sztos.
Widac ze studio zeszlo na psy i probuje zrobic ludzi w chuja. I bardzo dobrze ze tak gracze zareagowali bo jakby inaczej. Od kilku dni gram w Crysis z 2007 roku w 4K na full detalach i naprawde grafa jest zajebista wiec z tym remasterem to niemieckie pazerne dziady pojechaly to jest tylko skok na kase i nic wiecej.
@sytrus2007 Generalnie to bardziej chodzi o to, żeby grę sprzedać również na konsolach.|Czyli w pewnym sensie skok na kasę, ale założenia były słuszne.
Patrzac na ten ,,wyciekniety” gameplay, odnioslem wrazenie, ze za bardzo grafiki nie podciagneli. Inna sprawa, ze Crysis nadal wyglada niezle. Imo starczyloby mu podbicie tekstur i dodanie Ray Tracingu czy innych dzisiejszych rozwiazan. RT jest tym, co wzniesie grafike na kolejny, zauwazalnie wyzszy poziom, bo innej opcji po prostu juz nie ma.
Far Cry 1 by zrobili na engine Cry Engine 2 🙂 wiem, ze prawa ma ubi ale tylko Crytek, tylko on dobrze działać na CE2.