Outriders: Piromanta, nowe obszary i ścieżka dźwiękowa [WIDEO]
![Outriders: Piromanta, nowe obszary i ścieżka dźwiękowa [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/3fcd3eff-08bc-40b6-8ff5-824a2f7d869a.jpeg)
W drugiej transmisji twórcy podkreślają, jak rozbudowaną grą będzie Outriders. Pomiędzy hubami, w których przyjmiemy nowe misje, ulepszymy sprzęt czy uzupełnimy zapasy, na graczy czekać będą „bitewne areny i obszary, po których można swbodobnie wędrować”. Główny wątek fabularny prowadzić będzie przez główne lokacje, jednak zainteresowani będą mogli zwiedzić także poboczne, wykonując dodatkowe zadania.
Side questy mają służyć lepszemu poznawaniu historii świata Enoch, dodatkowo będzie można wykonywać je wielokrotnie, by zwiększyć poziom doświadczenia. Do każdej lokacji będziemy mogli natomiast dojechać specjalną ciężarówką, która ma służyć za mobilne miasto – znajdzie się miejsce dla handlarza i członków ekipy, a także wycraftujemy w niej przedmioty.
Dowiedzieliśmy się również, że za ścieżkę dźwiękową Outirders, przynajmniej w części, odpowiadać będzie budapesztańska orkiestra, pod przewodnictwem kompozytora Inona Zura. Człowieka mającego na swoim koncie muzykę do Baldur’s Gate II: Tron Bhaala, Fallout 3 i 4, Dragon Age’a II, czy trzech części Syberii.
W końcu przybliżono nam także klasę Piromanty:
Outriders zadebiutują pod koniec 2020 roku na na PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox One, PlayStation 4 oraz PC.