Mortal Shell: Ponad 350 tysięcy graczy zagrało w betę

Mortal Shell: Ponad 350 tysięcy graczy zagrało w betę
Byliście wśród nich? I jak się wam podobało?

O tytuł najlepszego soulslike’a niebędącego Soulsami bój trwa od dawna i nie ma roku, by na rynek nie trafił nowy pretendent do korony. Szczególnie ciekawie zapowiada się Mortal Shell od Cold Symmetry, produkcja o stosunkowo niewielkim budżecie, która jednak całkiem sprawnie maskuje swoje ograniczenia. Mogliśmy się o tym zresztą przekonać niedawno sami, kiedy studio naciskane przez fanów udostępniło wszystkim chętnym otwartą betę.

Ta cieszyła się niemałą popularnością. Jak pochwaliło się studio, w ciągu dziesięciu dni po produkcję sięgnęło ponad 350 tysięcy graczy. Materiały z niej obejrzano zaś co najmniej 5 milionów razy. Nie można też nie wspomnieć o innej istotnej statystyce: towarzyszącego handlarzowi kota pogłaskaliśmy 150 tysięcy razy.

Mortal Shell na Epic Games Store, PS4 i Xboksie One pojawi w trzecim kwartale 2020. Rok później gra zadebiutuje na Steamie.

7 odpowiedzi do “Mortal Shell: Ponad 350 tysięcy graczy zagrało w betę”

  1. Zagrałem. Przeszedłem. Nie podobało mi się. Toporne poruszanie się i system walki.

  2. Nie byliśmy. Przegapiłem. Nie żeby mi specjalnie zależało, ale jak już byłem dostatecznie znudzony by sięgnąć, to było po becie.

  3. Ciekawi mnie ile ludzi by zagrało gdyby udostępnili na Steamie. Z powodu exclusiva na Unepic China Store moje zainteresowanie drastycznie spadło. Za rok to już będziemy mieli Elden Ring (oby), jakiś Mortal Shell nikogo nie będzie interesował.

  4. Bardzo spoko, ciekawe mechaniki, jest klimat. Dobra odskocznia od Dark Souls, chociaż pewnie tylko na pare/parenaście godzin. 15 osób stworzyło tą grę także to praktycznie indyk. Apropo Epic i standardowego hejtu – Epic wyłożył kasę na produkcję bo twórcom skończyły się środki i nie chceli wypuszczać bubla. Ile gier Steam sfinansował w ostatnim stadium produkcji ryzykując $ ?

  5. Klimat jest, ale przez strasznie toporne poruszanie się i walkę ciężko jest wyczuć postać i gdzie wyprowadzony zostanie atak. Jeżeli poprawią ten aspekt rozgrywki, może się skuszę.

  6. @Yemm Ogarnięcie poszliby na kickstartera by zebrać kasę, a potem wydaliby wszędzie dla maksymalnych zysków. Ci co chcą łatwą kasę i mieć wywalone na jakość gry to pójdą do epica. Pamiętamy przecież Rune 2 totalną kaszanę 'wspartą’ przez epica, a twórcy uciekli z kasą zamykając studio xD

  7. deanambrose 20 lipca 2020 o 19:02

    @Azaraphiel @Hintox – czyli każde soulsy ever.

Dodaj komentarz