Godfall: Slasher fantasy na dłuższym gameplayu [WIDEO]

Godfall: Slasher fantasy na dłuższym gameplayu [WIDEO]
Walka, walka i jeszcze trochę walki.

Nawet bardzo dobre gry mogą polec na rynku, jeżeli zabraknie im charakteru i własnego stylu. Z czymś takim mierzyć się musi w pewnym stopniu Counterplay Games i jego Godfall – trzecioosobowy fantasy looter-slasher, który przy okazji był pierwszym zapowiedzianym tytułem startowym dla PS5 (ale trafi też na pecety). Mimo tego gracze nie wydają się do produkcji przekonani.

Developerzy wraz z Gearboksem starają się więc zmienić nasze zdanie kolejnymi krótkimi zwiastunami. Studio postanowiło teraz zmienić taktykę i opublikowało nieco dłuższe wideo, pozwalające nam spojrzeć na grę w inny sposób.

Godfall na PS5 i pecetach (EGS) ukaże się w okresie świątecznym.

8 odpowiedzi do “Godfall: Slasher fantasy na dłuższym gameplayu [WIDEO]”

  1. Graficznie nie przebija poziomu, jaki God of War potrafił osiągnąć na zwykłym PS4

  2. Cóż, mechaniki wygląda zachęcająco, a i obietnica dominowania nad przeciwnikami smakowicie (ssij Dark Souls). Ale design i „high fantasy”, ugh, pozostawiają zły smak w ustach.

  3. Taki średniak 6,5 może 7. Walka wygląda na taką co się znudzi po 2h grania, patrz walka z bossem. Zrób nieblokowalny atak, pobiegaj chwilę aż cooldown zejdzie, zrób go znowu i tak w kółko aż boss padnie, so much fun!

  4. Gra gatunkowo porównywalna do GoW, a niestety w porównaniu do God of Wara wypada blado lekko mówiąc.

  5. @TheFrediPL, ta gra jest z zupełnie innego gatunku. To jest loot slasher and GoW to Action Adventure/Slasher. Celem GoW jest opowiedzenie historii, a tutaj celem jest loot.

  6. Dużo osób zwraca uwagę na strasznie niemrawych przeciwników, wykonują ataki bardzo wolno i patrzą się jak ich kolega dostaje baty zamiast cokolwiek robić. System walki wygląda fajnie, ale po co wykorzystywać te wszystkie niuanse jak nie ma wyzwania? Boss jest ociężały i jego animacje czasami zatrzymują się w miejscu, daje bardzo dużo czasu na reakcje. Wiadomo, że to wczesna wersja, powinni sporo poprawić i nie pokazuje całości gry, ale pierwsze wrażenie jest trochę słabe.

  7. @Windcaller W sumie, jak tak się przyglądam bliżej, to rzeczywiście: mało wrogów, powolnych z debilnym AI, walka sprowadza się do robienia w kółko tego samego…czy oni zrzynają z Soulsów?

  8. Czego wy się tak ekscytujecie, przecież to wygląda jak typowy produkt korporacyjny AAA, wzór Ubisoft, sami zresztą wymieniacie poszczególne wady. Kolejny wtórny, odmóżdżający średniak dla konsolowych consoomerów – ot, coby pograć godzinę, może dwie i odłożyć. Jeszcze robi to Gearbox, Randi Bobandi na bank wplecie tam mikrotransakcje, które nie będą mikrotransakcjami (przynajmniej na papierze).

Dodaj komentarz