Godfall: Slasher fantasy na dłuższym gameplayu [WIDEO]
![Godfall: Slasher fantasy na dłuższym gameplayu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/5a4b3d28-ee87-442b-bab5-db1ff98dc664.jpeg)
Walka, walka i jeszcze trochę walki.
Nawet bardzo dobre gry mogą polec na rynku, jeżeli zabraknie im charakteru i własnego stylu. Z czymś takim mierzyć się musi w pewnym stopniu Counterplay Games i jego Godfall – trzecioosobowy fantasy looter-slasher, który przy okazji był pierwszym zapowiedzianym tytułem startowym dla PS5 (ale trafi też na pecety). Mimo tego gracze nie wydają się do produkcji przekonani.
Developerzy wraz z Gearboksem starają się więc zmienić nasze zdanie kolejnymi krótkimi zwiastunami. Studio postanowiło teraz zmienić taktykę i opublikowało nieco dłuższe wideo, pozwalające nam spojrzeć na grę w inny sposób.
Godfall na PS5 i pecetach (EGS) ukaże się w okresie świątecznym.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
8 odpowiedzi do “Godfall: Slasher fantasy na dłuższym gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Graficznie nie przebija poziomu, jaki God of War potrafił osiągnąć na zwykłym PS4
Cóż, mechaniki wygląda zachęcająco, a i obietnica dominowania nad przeciwnikami smakowicie (ssij Dark Souls). Ale design i „high fantasy”, ugh, pozostawiają zły smak w ustach.
Taki średniak 6,5 może 7. Walka wygląda na taką co się znudzi po 2h grania, patrz walka z bossem. Zrób nieblokowalny atak, pobiegaj chwilę aż cooldown zejdzie, zrób go znowu i tak w kółko aż boss padnie, so much fun!
Gra gatunkowo porównywalna do GoW, a niestety w porównaniu do God of Wara wypada blado lekko mówiąc.
@TheFrediPL, ta gra jest z zupełnie innego gatunku. To jest loot slasher and GoW to Action Adventure/Slasher. Celem GoW jest opowiedzenie historii, a tutaj celem jest loot.
Dużo osób zwraca uwagę na strasznie niemrawych przeciwników, wykonują ataki bardzo wolno i patrzą się jak ich kolega dostaje baty zamiast cokolwiek robić. System walki wygląda fajnie, ale po co wykorzystywać te wszystkie niuanse jak nie ma wyzwania? Boss jest ociężały i jego animacje czasami zatrzymują się w miejscu, daje bardzo dużo czasu na reakcje. Wiadomo, że to wczesna wersja, powinni sporo poprawić i nie pokazuje całości gry, ale pierwsze wrażenie jest trochę słabe.
@Windcaller W sumie, jak tak się przyglądam bliżej, to rzeczywiście: mało wrogów, powolnych z debilnym AI, walka sprowadza się do robienia w kółko tego samego…czy oni zrzynają z Soulsów?
Czego wy się tak ekscytujecie, przecież to wygląda jak typowy produkt korporacyjny AAA, wzór Ubisoft, sami zresztą wymieniacie poszczególne wady. Kolejny wtórny, odmóżdżający średniak dla konsolowych consoomerów – ot, coby pograć godzinę, może dwie i odłożyć. Jeszcze robi to Gearbox, Randi Bobandi na bank wplecie tam mikrotransakcje, które nie będą mikrotransakcjami (przynajmniej na papierze).