Crysis Remastered obsługuje ray tracing na konsolach obecnej generacji [WIDEO]
![Crysis Remastered obsługuje ray tracing na konsolach obecnej generacji [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/9ae596a3-840e-4905-8194-bfc2e26506eb.jpeg)
Ray tracing stał się w ostatnich miesiącach Graalem naszej branży. Z miesiąca na miesiąc trafia do coraz większej liczby gier (niedługo np. Wiedźmina 3), na jego obsługę kładzie nacisk Nvidia w swojej kampanii marketingowej, a Sony i Microsoft jak mantrę powtarzają zdanie, że konsole nowej generacji dadzą sobie z radę z tą technologią. Jak się okazuje, wcale nie musimy jednak czekać na PS5 czy Xboksa Series X/S, aby cieszyć się śledzeniem promieni.
Magicy z Cryteka byli bowiem w stanie uzyskać podobne efekty na urządzeniach dostępnych obecnie w sklepach: Crysis Remastered umożliwi podziwianie nam ray tracingu na PS4 Pro oraz Xboksie One X. Słabsze wersje sprzętu będą niestety musiały obejść się smakiem. W najnowszym wideo Digital Foundry twórcy tłumaczą, jak udało się im to osiągnąć. Możemy na nim również zobaczyć wspomniany efekt w wersji z Xboksa One X:
Technologicznie imponujące, nawet jeżeli z jakością grafiki z najmocniejszych komputerów nie ma co konkurować (choć sprawdźcie, czy gra w ogóle na waszym sprzęcie pójdzie – o, TUTAJ).
Crysis Remastered trafi na pecety (Epic Games Store), PS4 i Xboksa One 18 września.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Crysis Remastered obsługuje ray tracing na konsolach obecnej generacji [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Impo
Stabilne 30 FPS czego chcieć więcej w fps esie a nie czekaj.
Przynajmniej mogli to przenieś na nowa wersie silnika. Pewnie nie dało rady bo ma słabszy moduł fizyki.