rek

Pieniądze szczęścia nie dają

Pieniądze szczęścia nie dają
W dzisiejszych Nadgodzinach: horror sportowy, elektryczny Bulbasaur i świąteczne skórki.
nadgo-55_17bhx.jpg
nadgo-2_17bhx.jpg
nadgo-3_17bhx.jpg
nadgo-4_17bhx.jpg


(Sau Siege)

nadgo-6_17bhx.jpg
nadgo-7_17bhx.jpg
nadgo-8_17bhx.jpg


(Martin Rosner)

nadgo-10_17bhx.jpg
nadgo-11_17bhx.jpg
nadgo-12_17bhx.jpg


(źródło)

nadgo-14_17bhx.jpg
nadgo-15_17bhx.jpg
nadgo-16_17bhx.jpg
nadgo-17_17bhx.jpg
nadgo-18_17bhx.jpg
nadgo-19_17bhx.jpg
nadgo-20_17bhx.jpg
nadgo-21_17bhx.jpg
nadgo-22_17bhx.jpg


(Katalyst Comics)

nadgo-24_17bhx.jpg


(Things In Squares)

nadgo-26_17bhx.jpg
nadgo-27_17bhx.jpg


(SrGrafo)

nadgo-29_17bhx.jpg
nadgo-30_17bhx.jpg
nadgo-31_17bhx.jpg
nadgo-32_17bhx.jpg
nadgo-33_17bhx.jpg
nadgo-34_17bhx.jpg
nadgo-35_17bhx.jpg
nadgo-36_17bhx.jpg
nadgo-37_17bhx.jpg
nadgo-38_17bhx.jpg
nadgo-39_17bhx.jpg
nadgo-40_17bhx.jpg
nadgo-41_17bhx.jpg
nadgo-42_17bhx.jpg
nadgo-43_17bhx.jpg
nadgo-44_17bhx.jpg


(Optipess)

nadgo-46_17bhx.jpg
nadgo-47_17bhx.jpg
nadgo-48_17bhx.jpg
nadgo-49_17bhx.jpg
nadgo-50_17bhx.jpg
nadgo-51_17bhx.jpg
nadgo-52_17bhx.jpg
nadgo-53_17bhx.jpg
nadgo-54_17bhx.jpg
nadgo-1_17bhx.jpg
nadgo-56_17bhx.jpg
nadgo-57_17bhx.jpg
nadgo-59_17bhx.gif

29 odpowiedzi do “Pieniądze szczęścia nie dają”

  1. W dzisiejszych Nadgodzinach: q

  2. Ten przedostatni gif…to wszystko kwestia detali. Detali których wiele ludzi ceni.

  3. Czekaj, bo nie ogarniam.|Ostatni gif – ludzie grają w gry, podczas których… stoją w korkach? O.OGdzie tu sens, gdzie logika?

  4. @Cylindryk Nie grałem w tego moda do ETS2 (chyba TruckersMP), ale podejrzewam że to na tyle rzadkie zjawisko, że to była dla wszystkich zabawa. Tym bardziej że jest tam chyba jakaś forma czatu.

  5. Technicznie rzecz biorąc w przedostatnim gifie pokazane są dwie trochę różne sceny – wbiegnięcie w definitywną ścianę vs wbiegnięcie w zniszczalny obiekt. Ciekawe czy bohaterka tak samo może biec w nieskonczoność w zwykłą ścianę?

  6. @ZygfrydQ W Control wbiegnięcie w ścianę działa dokładnie tak samo, jak wbiegnięcie w szybę, które jest pokazane na gifie.

  7. Ten mem na 7 stronie o Far Cry i innych seriach jest taki prawdziwy.

  8. @Cylindryk Control – postać nadal biega mimo że jest ściana. Tomb Raider – postać wbiega w ścianę i realistycznie się zatrzymuje.

  9. @Maciejka01 – to chyba nie do mnie było, na ten temat ja nic nie pisałem. 😛

  10. Nie ma żadnego mema z krową ;). Co do krasuli najbardziej rozbawiło mnie obrazki z mućką dziękująca za dwóch Mariuszów w sprawie obrony jej cnót niewieścich oraz koń, który za udział w prowokacji miał obiecane za dużo siana ;).

  11. Boże ale ten gif z controla jest debilny. To moze porównajmy uncharted 4 gdzie postać dopasowuje animacje by jedna ręka dotykać ściany? Może tlou2? Moze niech tomb raider 1 pokaże swoją destrukcje otoczenia?

  12. @naxster człowieku wrzuć na luz, to tylko śmieszne obrazki w internetach

  13. @naxter, twój argument jest „inwalidą”. Bo tłumacząc prezentowany argument takiemu bystrzakowi jak ty… to chodzi o to że skoro już TR miał taką mechanikę, to nowe tytuły też powinny ją mieć zwłaszcza że zwiększa imersję. Argumentem nie jest to że TR jest lepszy pod każdym względem od C.

  14. Pewnie się mylę, ale dla mnie te gify różnią się tylko tym, że w Control postać nadal ma parcie na szkło, a w TR postać odskakuje. Jednak w TR postać nadal idzie na ścianę. Mam wrażenie, że to gracze kierowali postaciami na ścianę, a nie sama postać, bo się zacięła. Jeśli robił to gracz, to cały motyw jest bez sensu.

  15. @alistair80 Tu chodzi o mechanikę wykrywania kolizji. W jednych grach postać idzie dalej po napotkaniu ściany, ew się „ślizga”. W innych zatrzymuje albo nawet opiera o nią dłonie (albo się na niej blokuje ;).|Zwykle w tych drugich nie jest to 100% niezawodne i postać, która najdzie na obiekt sięgający poniżej pasa też będzie mogła iść dalej.

  16. W Tomb Raider o ile dobrze pamiętam jak się wbiegało w element ruchomy jak np. drzwi które się mogą otworzyć, to też Lara biegła w nich zamiast się zatrzymać tak jak na ścianie. A odnośnie Control, to nie jest jakiś wyjątek, w Division 2 też można biec „w ścianę”. I jest pewno wiele innych gier które nie mają tego, tak jak i chociażby prostych odbić w lustrze.

  17. KOTOR ramake SW: Jedi fallen order 2 SW:Rebelia tego trzeba

  18. W wielu grach możesz biec w ścianę, dopóki sam nie zatrzymasz postaci. Osobiście nie widzę w tym nic złego, ani tym bardziej dziwnego. Dla mnie to bez różnicy. Skoro postać natknęła się na ścianę (przynajmniej widoczną, jak prawdziwa ściana, a nie błąd w grze), to przestaję ją wciskać na siłę.

  19. Co do mema o tym, że pieniądze szczęścia nie dają – może i nie dają, ale znakomicie ułatwiają życie. Wolę mieć ich przynajmniej wystarczającą ilość, niż musieć sobie sknerzyć. Taki ze mnie materialista.

  20. @alistair80 „Osobiście nie widzę w tym nic złego, ani tym bardziej dziwnego. „|To samo można powiedzieć o większości „content”u tutaj.|Wszytko to 1st world problems ( a nawet 1.1st world problems. ;)BTW Wie ktoś ocb z tymi datami? 30 września i 1 października?

  21. @zadymek te daty to pewnie coś tam się w Ameryce wydarzyło. Nie wiem, pogoda się zepsuła albo coś.

  22. https:www.google.com/amp/s/amp.knowyourmeme.com/memes/september-30th-vs-october-1stTo nibya związek z halloween (mini, że halloween wypada 31 października)

  23. @nortalf To nadal nie wyjaśnia znaczenia : |Cóż, próbowaleś.

  24. @zadymek Chodzi pewnie o początek roku akademickiego :).

  25. gif z Tomb Raiderem i Control wyraźnie pokazuje, że kiedyś to były czasy a teraz nie ma czasów.|Kto się nie zgadza ten niech zje słoik konfitur.

  26. Trzecia strona, obrazek o sprzedawcy. Jego cena ma sens, jeśli to najrzadszy przedmiot na świecie (gry) to jak sprzedawca „mydła i powidła” może znać jego prawdziwą wartość?

  27. @zadymek chodzi o spooktober. Ostatnio popularny mem. Wraz z początkiem października zaczyna się miesiąc strachów

  28. … tym co ich nie mają.

  29. @foris|Jak sprzedasz, a potem będziesz chciał odkupić, to będzie za 10 000.

Dodaj komentarz