18.07.2016
9 Komentarze

3DMark, pełna wersja Time Spy i wyniki wydajności [WIDEO]

3DMark, pełna wersja Time Spy i wyniki wydajności [WIDEO]
"Informacja prasowa"
Najwięcej na DirectX 12 miały zyskać Radeony, ale czy 3DMark to potwierdza? A poza tym mamy filmik z całego dema i wszystkich testów - ładny!

Za porównywanie wydajności zabrał się na przykład serwis PC Perspective, a wyniki uzyskał takie:

timespy-4-www_1783y.jpg

Jak widać Radeon RX 480 bez problemu przegania GeForce’a GTX 970, doganiając GeForce’a GTX 980.

GeForce’y GTX 1070 i 1080 są jednak klasą samą dla siebie, choć nie powinno to dziwić, biorąc pod uwagę ich ceny.

Dodatkowo sprawdzono również jaki wpływ na wyniki ma włączenie wprowadzonej w DX12 funkcji Async Compute, którą bardzo mocno promuje AMD:

timespy-3-www_1783y.jpg

Jak widać Radeony faktycznie zyskują na niej najwięcej, a w 3DMarku powoduje to wzrost wydajności o około 10%.

GeForce’y serii 1000 zyskują 5-6%, natomiast serii 900 nie przynosi to żadnego pożytku.

A na koniec obiecany filmik (w wersji FullHD i 60 Hz):

9 odpowiedzi do “3DMark, pełna wersja Time Spy i wyniki wydajności [WIDEO]”

  1. Najwięcej na DirectX 12 miały zyskać Radeony, ale czy 3DMark to potwierdza? A poza tym mamy filmik z całego dema i wszystkich testów – ładny!

  2. Czyli potwierdza sie to co ludzie od AoS wyciągnęli jakiś czas temu, a wielu próbowało bronić nv, twierdząc ze nie należy ufać ludziom związanym bardziej z amd. Z tego co słyszałem nv w maxwellach po prostu wyłączyła wsparcie dla asynchroniczncyh w sterownikach. Jakkolwiek jest kolejny argument w którym można przekonać sklep zeby otrzymać zwrot kasy za 970 🙂

  3. aleksdraven 18 lipca 2016 o 09:50

    Inna sprawa że Time Spy wspiera tylko dx12 tylko z jako feature level dx11, potwierdziło to samo Futuremark.

  4. @aleksdraven prawda. co nie zmienia faktu ze suppot dx12 w maxwellach i starszych jest mocno naciągane.

  5. aleksdraven 18 lipca 2016 o 10:22

    @ illuvatar racja ale też mi chodzi że nie widać wsparcia Conservative rasterization albo dla Volume Tiled Resources. Niestety w pełni prawdziwe bechamrki dx 12 i gry na serio wspierające to APi pokażą się dopiero w 2018. Wtedy już będzie shrader model 6.0 oraz karty wspierajace je hardware`owo.

  6. U mnie na 1070 od Gigabyte wyszło tylko 4861 punktów… Ale niestety mój procesor nie jest zbyt mocny wiec pewnie to duzo robi…

  7. @ Aargh|przy czym radeony są jeszcze bliżej tej zgodności. |@aleksdraven szczerze dawałbym wiecej. Karty wspierają dx11 od wielu lat a popularyzacja dx11 można szacować na dopiero 2013-14 kiedy wiekszosć tytułów AAA była zgodna z 11. Dla mnie najważniejsze w nowym api jest fakt ze taki i3 czy pentium dostają fajnego kopa w grach. i tak od takich rastów wolałbym zeby devsi iplementowali wsparcie dla dwóch różnych grafik. W efekcie nie byłoby problemu z czyms takim jak gameworks na amd:)

  8. MSI GTX1070 Gaming X: Graphics Score 5925 a ogólnie 5674.

  9. u mnie Graphics – 5864 … A myślałem nad MSI 😉

Dodaj komentarz