Elden Ring: Wyczekiwane dzieło From Software nadal powstaje

Elden Ring: Wyczekiwane dzieło From Software nadal powstaje
Wielbiciele gier o tematyce dark fantasy mogą odetchnąć z ulgą.

Elden Ring, czyli kolejny duży projekt studia From Software, ma się dobrze. Niestety, krótki wpis na Twitterze to wszystko, na co możemy obecnie liczyć. Japoński developer podziękował fanom za wsparcie i ogólny entuzjazm, ale… nie przedstawił żadnych nowych informacji.

Twórcy cyklu Dark Souls zapowiedzieli omawianą produkcję na targach E3 2019. George R. R. Martin, pisarz – autor „Gry o tron”, miał wspomagać proces kreowania szeroko pojętej mitologii świata gry. Przez dłuższy czas wydawało się, że Elden Ring zadebiutuje na rynku w tym roku. Ostatecznie ziścił się scenariusz, który został nakreślony przez branżowego insidera. Cóż, pozostaje nam uzbroić się w jeszcze więcej cierpliwości.

elder-ring-tt_c0z7r.jpg

78 odpowiedzi do “Elden Ring: Wyczekiwane dzieło From Software nadal powstaje”

  1. @zadymek|Przypominam Ci, że Twój pierwszy komentarz brzmiał ,,O, kolejny średniak się szykuje.” Wystawiając tak jednoznaczną ocenę dla obiektywizmu wypadałoby przynajmniej liznąć każdej z tych gier, adekwatnie do Ciebie musiałbym w tym miejscu wstawić link do definicji słowa ,,hater” lub/i ,,ignorant”. |Potem kontynuując, ale już jednoznacznie niemerytorycznie tylko obraźliwie, napisałeś ,,(…)uznana seria zostaje zeszmacona pomysłami zerżniętymi z „dzieł” Miyazakiego – nie żeby to beztalencie miało …

  2. … jakieś oryginalne pomysły”. Tu też mógłbym Ci wstawić definicje słowa ,,dzieło”, nie musisz tego brać w cudzysłów, podstawowo nie ma ono pozytywnego nacechowania. Po moim pierwszym komentarzu skierowanym do Ciebie, w którym tak jak i w żadnym poprzednim nie wychwalałem tych gier przed laikami, nie broniłem ich, tylko albo podawałem suche informacje albo polemizowałem z już zainteresowanymi, zreflektowałeś się i już z pokorą przyznałeś, że grałeś tylko w jedną z tych gier – ,,(…) w sumie to nawet nie …

  3. … wiem, czy tak już nie jest, bo nie grałem w kontynuacje (…)”. |Sam wywołałeś mnie do odpowiedzi ,,@Pul (…) poprawiono błędy poprzedników (…) ?”, w mojej odpowiedzi było ,, @zadymek Musiałbym, być świeżo po grze, żeby powiedzieć Ci jakie poszczególne gry mają niekwestionowalne wady.” Ślepo nie idealizuję, nie przeczę istnieniu wad, dlatego też używam epitetu ,,prawie”, którego się czepiasz, bo w materialnym wszechświecie ideały nie istnieją. Zasugerowałem Ci, nie narzucając, żeby wyrobić sobie …

  4. … obiektywną opinię, zagranie w ,,Bloodborne” – ,,(…) jeśli masz taką możliwość i chęci.”. Wspomniałem o innych aspektach tych gier które mogą przyciągać do nich, jako, że ty swoją krytykę skupiłeś tylko na rozgrywce. W odpowiedzi wystawiłeś opinię na temat fabuły niezgodną z faktami, a nie moją opinią. Znając od podszewki temat, o którym opowiadam podałem przykład, który jest, nie podanym bezpośrednio, ale suchym faktem. Użyłem przykładu z Bloodborne, bo go uznałem, za bardziej obrazowy i szybszy do …

  5. … wyjaśnienia. |Natomiast Ty sam pisząc sprzeczne i bezmyślnie krytyczne komentarze , nie znając tematu, bo nie przeszedłeś tych gier, uparcie starasz mi się wmówić, że to o czym piszę nie jest faktem, tylko tworem nadinterpretacji fanboya.|Jeszcze teraz ,,fanboy’sko” nie akceptujesz, że ktoś może postrzegać gry Bioware jako gorsze RPG niż gry From Software, co jest rzeczą subiektywną. Nie ,,spinam się” piszę to co chcę napisać, tak jak Ty, jednocześnie starając się to zrobić maksymalnie …

  6. … skondensowanie, stąd, mogąca się wydawać zbyt patetyczną, forma. Napisałem to dzisiaj pod innym newsem, ale jeszcze raz dla Ciebie w słowniku istnieją takie słowa jak ,,entuzjasta”, ,,pasjonat”, ,,miłośnik”, czy po prostu ,,sympatyk”. |Nie szufladkuj, każdego kto ma odmienne od Ciebie gusta i publicznie je opisuje, jako ,,fanboya”. Tak jak pisałem, tych przykładów – faktów, do opisywanej charakterystyki gier From Software, mógłbym wymieniać bardzo długo, ale to zbyt obszerne, żeby opisywać w …

  7. … w limitowanych znakowo komentarzach. |Podajesz mi jakiś artykuł będący prywatną opinią, ja Ci mogę podać kilkadziesiąt materiałów w drugą stronę. Myślałem, że po wspomnianej refleksji, wyrażasz zainteresowanie serią, moją intencją było to zainteresowanie rozbudzić. Nie będę Cię do grania w te gry zmuszał.

  8. @Pul „nie przeczę istnieniu wad, dlatego też używam epitetu ,,prawie”,”|Jak fanboy może nie gadasz, ale twierdzisz, że poza wyjątkami gra jest przemyślana, wszystko ma znaczenie, łączy się z całość, nawet mechaniki. Ja ci mogę dniami wymieniać co się z czym gryzie, gdzie jest sprzeczność i co nie ma w ogóle sensu. Jeśli według ciebie to wyjątki, to …jak wielka musiałaby być ta gra?Krytykę oparłem na rozgrywce…bo, rozmawiamy grze. Jeśli twoja obrona Dark Souls, to sama metafizyka, to daruj sobie.

  9. @Pul BTW Ów zalinkowany artykuł, to wywiad. Z panem Hidetaka Miyazaki. 😉

  10. Co do jednego musze się poprawić – link do artykułu to wywiad z Myiazakim. Chodzi Ci o fragment zawierający to zdanie: ,,Actually, the truth is, I’m just not good at implementing direct narrative in my games.” i że pozostawia interpretację graczom, ale to nie wyklucza faktów zawartych w tej historii i tego że pierwotnie ta historia jest od początku do końca spisana w sposób ciągły, poniewąż połącenie pewnych faktów, wypełnienie luk nie pozostwia alternatywy interpretacyjnej.

  11. Wspomniałem, że nie wypowiadasz się [całkiem] jak fanboy, za to nacierasz jakbyś sobie ubzdurał, że chcę ci odebrać dzieciństwo czy coś. I próbujesz utopić w słowach.|Nie, ja tylko demonstruję (nawet nagrania mam), że seria (tak sobie zinterpoluję) nie są niczym oryginalnym, Miyazaki to nie wizjoner, a jego twór, który ograłem, był daleeeki od doskonałości. I to sam Miyazaki przyznawał przy wielu okazjach, ba przepraszał nawet! Idź jego przekonuj.|tl;dr „Wielkość” tych gier jest w społeczności nie kodzie.

  12. @zadymek, przepraszam, ze świetnie się bawiłem przy serii Dark Souls 🙁 |Obiecuję, ze to się nie powtórzy.

  13. @GolecWTF Ja się świetnie bawiłem przy Bad Day LA, tak że tego…

  14. @zadymek, jeśli nie mogłeś się oderwać od każdej części gry przez co najmniej 200h to myślę, że jednak coś musiała w sobie mieć.

  15. @GolecWTF „Uh, bardzo lubię coś, więc musi być genialne, taaa, i ci którzy tego nie lubią po prostu nie rozumieją, taaa, to nie tak, że gut to kwestia smaku, nah, co lubię ma głębię…jak to heroina zniszczy mi życie!?”

  16. @zadymek, mam dysonans poznawczy jak czytam twoje komentarze.|Z jednej strony mówisz, że kwestia gustu (z czym się oczywiście w pełni zgadzam).|Z drugiej strony masz problem z tym, że ktoś grę uważa za genialną.|Kurczę no, zdecyduj się.

  17. @GolecWTF Lubić grę, to kwestia gustu. Geniusz trzeba wykazać,|Gra z koszmarną optymalizacją i ilością błędów nie jest genialna.|Gra, w której nie ma jednego oryginalnego elementu nie jest genialna.|Gra, w której na każdy plus przypada minus jest przeciętna.|Zauroczenie nic nie wykazuje, najwyżej niskie standardy…

  18. @zadymek, ok, czyli gadka o gustach tylko pod publiczkę.|Podaj mi grę z klimatem jak w serii Soulsborne, a kupuję i odpalam ją od razu.|Dla mnie genialna jest ATMOSFERA, projekt lokacji, muzyka, gameplay.|Błędy? Bawiłem się przy grze wybornie i jakieś pojedyncze błędy tego nie zmieniły. |Optymalizacja? U mnie problem pojawił się tylko w jednej lokacji, więc nie wpłynęło to za bardzo na ogólny odbiór gry.Nie wiem, co takiego zrobiło ci Dark Souls, ale widzę, że blizna zostanie do końca życia

  19. @GolecWTF ale widzę, że blizna zostanie do końca życia.|Dark Souls był największym zawodem w moim growym życiu. Żałuję kasy zmarnowanej, żałuję podpisania petycji ws. portu i tych 500h utopionych. |…bez przesady, już niemal zapomniał, że to w ogóle istniało 😉 Emocje opadły i teraz widzę, że to nie było straszne krapiszcze, które śni się po nocach. Ot średniak, o którym warto zapomnieć. Heh, gdyby nie kilka godzin nagrań nawet nie pamiętałbym co z nim było nie tak.

  20. @zadymek|1),, O, kolejny średniak się szykuje.”|2),,(…) uznana seria zostaje zeszmacona pomysłami zerżniętymi z „dzieł” Miyazakiego – nie żeby to beztalencie miało jakieś oryginalne pomysły”|3),,(…) przereklamowanej produkcji (…)”|4),, Tylko Dark Souls(przeszedłem – dop. aut.) (…) Nie miałbym nic przeciwko Souls’om, gdyby poprawiano problemy poprzedników…w sumie to nawet nie wiem, czy tak już nie jest, bo nie grałem w kontynuacje”

  21. Napisałeś komentarze zawierające trzy pierwsze krytyczne(czego nikt nie ma za złe), ale jednocześnie bezmyślnie obraźliwe fragmenty. Abstrahując od 1) i 3), ale 2): ,, nie żeby to beztalencie miało jakieś oryginalne pomysły” – serio? |Uznałeś, że twoja opinia jest na tyle wartościowa, że pofatygowałeś się, żeby napisać komentarz pod newsem dotyczącym podgatunku gier, którego nienawidzisz.|Nienawistnie oceniłeś grę która jeszcze nawet nie miała prezentacji rozgrywki.

  22. Po czym w 4) wyszło, że grałeś tylko w 1 na 6 gier, które tak jednoznacznie oceniasz. Co więcej sam przyznałeś się do niewiedzy ,,w sumie to nawet nie wiem (czy odsłony po Dark Souls naprawiają jego błędy – dop. aut.) bo nie grałem w kontynuacje”, a później już komentowałeś z pewnością, również w odniesieniu do wszystkich odsłon, jakbyś tę wiedzę posiadł.|Ba, komentarz zawierający fragment 4), to było pokorne ”znowu jestem merytoryczny, szanuj mnie” w odpowiedzi na moją reprymendę. Wyraziłeś fałszywe …

  23. … zainteresowanie i wywołałeś mnie stąd moja próba rozbudzenia tego zainteresowania. W kolejnych komentarzach doznałeś amnezji – skrucha minęła.|”Humorystycznie” ,,dajesz mi do poczytania” definicje słowa ,,fanboy”, po czym piszesz:|5),,A Fextralife to portal imbecyla, co twierdzi, że Dark Souls jest RPG-iem prawdziwszym niż gry Bioware . Więc może się nie ośmieszaj.”|To jednoznacznie wykazuje u ciebie jedno z dwóch: fanboy’stwo do gier Bioware, albo hater’stwo do gier From Software. Do tego znowu …

  24. … nie zabrakło chamstwa – nazwanie ,,imbecylem”, o człowieka, którego przewinieniem była opinia odmienna od twojej.|tommy50 neutralnie napisał jakąś bzdurę, ty natychmiast pospieszyłeś, żeby go w kąśliwy sposób poprawić faktami z Wikipedii.|Uwielbiam też argumenty ,,nie spinaj się”, ,,próbujesz utopić w słowach”, ,,nie rozmawiamy o twoich finansach” i niezbędność wykorzystania słów jak ,,g*wno” czy ,,heroina”.

  25. To co ci chcę teraz udowodnić, to nie obrona wspominanych gier, tylko że swoimi komentarzami wykazujesz po pierwsze chamstwo i zgorzknienie, a poza tym brak obiektywizmu, pychę, hipokryzję i ignorancję. |Twoim celem od początku było dowiedzenie swojego przekonania – wyobrażenia o grach, w które nie grałeś. Potwierdzenie, że to czego nie polubiłeś jest nieporównywalnie gorsze w stosunku do twoich preferencji growych, a ludzie o odmiennej opinii wmawiają coś sobie.

  26. Twoje komentarze mają sprzeczności i w kolejnych wycofujesz, się z czegoś co napisałeś w poprzednim, ale jawnie nie przyznajesz do błędu.A jak Dark Souls ma ,,fabułkę o ratowania świata” to chyba w inną grę grałeś, bo nawet humorystycznie i najbardziej płytko ten opis tej fabule nie odpowiada.

  27. @Pul Jeśli ktoś twierdzi, ze hack and slash jest bardzie RPG od faktycznych RPG, to jest imbecylem. I fanboyem.|Tak, interpoluję jakość Dark Souls na inne gry FROM. Według zasady „skoro ta odsłona uważana jest za najlepszą, to strach pomyśleć o innych”. Ale hate, a tym bardziej fanboystowo? Jedna gorzka uwaga vs twój potok + brak poczucia humoru. Sam oceń.BTW Nic nie próbowałem udowodnić, poza tym, że na obronę Dark Souls macie tylko swoje uczucia. Deal with it.

  28. @Pul Ja proponuję: podaj choć jeden argument za genialnością, nie uczucia. Tylko jeden.|Który z aspektów gry jest genialny? Atmosfera zarżnięta z Diablo 2? Lore w strzępach by trudniej było wychwycić niesponości? Platformowe projekty map napakowane skryptami jak jakiś CoD? Śladowe ilości NPC? Toporny system walki? Nacisk na uczenie się na pamięć raczej niż skill? Debilne AI, które oszukuje? Dokładne hitbox’y postaci, ale już nie ataków? A może stosy błędów? |Czekam, coś nie z serca tylko z mózgu.

Dodaj komentarz