Star Wars Eclipse ma zachować fundamenty poprzednich gier Quantic Dream
Dziennikarze IGN Japan rozmawiali ostatnio z dyrektorem generalnym Quantic Dream z okazji przejęcia zespołu przez NetEase. Guillaume de Fondaumière stwierdził przy okazji, że Star Wars Eclipse będzie pasować do innych tytułów studia, nawet przy znacznie bardziej rozbudowanej grze oraz większej różnorodności rozgrywki.
Myślę, że z każdym nowym tytułem staramy się wprowadzać innowacje, staramy się odkrywać nowe tereny. W Star Wars Eclipse z pewnością zachowamy podstawowe elementy gier Quantic Dream; bardzo silną historię, bardzo silne postacie, wiele grywalnych bohaterów i oczywiście oddanie w ręce graczy możliwości zmiany historii poprzez ich działania i decyzje.
Tytuł osadzony jest w nieokreślonym momencie Ery Republiki przed powstaniem Imperium. Wierni fani uniwersum dostrzegli w zwiastunie gry okręty, które wskazują na to, że historia rozgrywa się blisko wydarzeń „Mrocznego Widma”.
Chociaż zwiastun był całkowicie wyrenderowany i nie było w nim zawartości generowanej na silniku gry, treść wskazywała, że walka na miecze świetlne, bitwy kosmiczne i eksploracja odległej galaktyki będą ważnymi punktami gotowej gry.
Dla zespołu Quantic Dream to duże wyzwanie. W swoim portfolio zespół ma takie tytuły, jak Heavy Rain, Beyond: Two Souls i Detroit: Become Human, które przypominają interaktywny film. De Fondaumière mówi jednak, że świat „Gwiezdnych Wojen” daje im okazję do poszerzenia swoich horyzontów.
Tam, gdzie formuła się zmienia, powiedzieliśmy bardzo wyraźnie, że robimy to odważnie. Star Wars Eclipse to gra typu action-adventure, więc elementy akcji również będą bardzo ważne.
Star Wars Eclipse nie pojawi się w najbliższym czasie, niektóre raporty wskazują, że gra może trafić na półki sklepowe dopiero w 2027 lub 2028 roku. Jednak Quantic Dream zaznaczyło, że tytuł nie jest poddawany dużym opóźnieniom, ponieważ nie ogłoszono oficjalnie żadnego okna wydawniczego dla gry.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Star Wars Eclipse ma zachować fundamenty poprzednich gier Quantic Dream”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czyli słaby scenariusz i nieintuicyjne sterowanie?
Panie, do 2027 roku to pewnie już AI będzie studiom scenariusze pisać. 😛
Na pewno nie AI. Lucas Kane już się tym zajął 😉
Mi szkoda, że zajęli się już przeruchanymi Gwiezdnymi Wojnami zamiast oryginalnego projektu lub marką, która zasługuje na jakąś grę narracyjną jak np. Supernatural.
Bye, Dave.