Stronghold: Definitive Edition – Pełnoprawny remaster zapowiedziany

Twierdza jest legendarną i powszechnie lubianą produkcją, więc zapowiedź Stronghold: Definitive Edition z pewnością ucieszy wielu fanów. Jest to oczywiście remaster Twierdzy z 2001 roku, który trafi na rynek już 7 listopada 2023 roku.
Firefly Studios dumnie zaprezentowało odświeżoną wersję gry, w której dostaniemy lepsze animacje i ogólnie poprawioną oprawę audiowizualną – nowe kwestie nagrywano we współpracy z oryginalnymi aktorami głosowymi. Ponadto można liczyć na oficjalne, pełne wsparcie dla trybu wieloosobowego, co zwyczajnie ułatwi tego typu zabawę.
Znalazło się też miejsce dla nowej kampanii fabularnej z 14 misjami. Potwierdzono również tryb podboju ze specjalnie przygotowanymi 10 scenariuszami, a nawet wsparcie dla warsztatu Steam. Najbardziej zainteresowani tematem już teraz mogą rzucić okiem na oficjalną stronę na Steamie.
Czytaj dalej
-
OD, nowa gra Kojimy, najwyraźniej będzie antologią horroru. „W...
-
Taktyczna walka w nowym trailerze Pragmaty. Dokładnej daty premiery niestety...
-
Silent Hill f bez najważniejszego elementu? Najnowsza część serii już otrzymała...
-
Annapurna Interactive nie próżnuje. Firma zapowiedziała aż 3 gry podczas Tokyo...
9 odpowiedzi do “Stronghold: Definitive Edition – Pełnoprawny remaster zapowiedziany”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„w której dostaniemy lepsze animacje i ogólnie poprawioną oprawę audiowizualną” – na trailerze nie widać żadnej różnicy, nawet animacje są tak samo drętwe.
To prawda, wizualnie niewiele się zmienia. Może to i dobrze? Za to będzie nowa kampania i to do mnie trafia. No i będziemy mogli dokopać Gregowi.
„nie widać żadnej różnicy” Jasne, nie jest to przeskok jak przy Mafii czy FF7 ale bez przesady. Różnica jest zauważalna.
„Różnica jest zauważalna.” Jak się spauzuje i porówna 5 razy piksele to owszem xD
<3<3<3
Tym czymś powinna być wersja HD lata temu. Cóż, lepiej późno niż wcale. Czekam <3
Graficznie nie widzę zbytniej różnicy uzasadniającej wydawania pieniędzy na remaster, ale integracja z warsztatem steam może być kluczowa. Ta gra posiada wyjątkowo przyjemny edytor map.
„pełne wsparcie dla trybu wieloosobowego” – nie pamiętam dokładnie, ale czy w podstawce był tryb wieloosobowy? W Krucjacie był, ale tutaj nie jestem w stanie sobie przypomnieć.
W podstawce chyba nie.
Graficznie to chyba tylko podbicie rozdzielczości tekstur. Ale też po co wymyślać, jak się nie ma pomysłu na poprawienie.
Mam tylko nadzieję, że zostawią ten interaktywny edytor bo ja spędziłem tam więcej czasu niż w samej grze. I zlikwidują te limity co do ilości jednoczesnych patroli itd.