Witchfire: Godzina gameplayów z nadchodzącej gry Adriana Chmielarza

Jakieś pięć lat temu pisałem o Witchfire w kontekście wypowiedzi Adriana Chmielarza, który zapewniał, że jego studio nie spieszy się ze swoją nową grą… no i jakby to ująć, nie można nie przyznać tamtym słowom racji. Oto jednak widzimy się tutaj w przededniu startu wczesnego dostępu tejże produkcji i trochę tak cicho na jej temat, prawda? Ale wystarczy wejść na oficjalnego Twittera The Astronauts, gdzie twórcy udostępnili dwa półgodzinne gameplaye ze swojego najnowszego dzieła.
W sumie daje nam to godzinny wgląd w Witchfire. Gotowi?
Pierwszy materiał został przygotowany przez kanał Force Gaming po przeszło 30 godzinach spędzonych w grze. Jego autor chwali nadchodzącego roguelite’a studia The Astronauts za dynamiczną walkę i pętlę rozgrywki, a także świat przedstawiony, przeciwników oraz system progresji. W kontekście pierwszego akapitu tego newsa może jednak nieco szokować jego wrażenie, że Witchfire ukazuje się zbyt wcześnie, ale najwyraźniej gra nie jest pozbawiona w obecnej wersji bugów.
W wideo od Splatter Cat Gaming możemy z kolei docenić wpływ sztucznej inteligencji przeciwników na poziom trudności, co czyni Witchfire czymś nieco bardziej wymagającym niż przeciętne shlootery. Youtuber sam nie może się już doczekać premiery pełnej wersji, a ja już jestem spokojny o jej klimat, który budować będzie m.in. muzyka autorstwa kompozytorów znanych z Wiedźmina 3 i Cyberpunka 2077.
Przypominam, że Witchfire trafi do early accessu już jutro za pośrednictwem Epic Games Store. W swoim czasie planowane są także premiery na innych pecetowych platformach oraz konsolach.