Assassin’s Creed Nexus: Nowy zwiastun pokazuje duży urywek rozgrywki

Jesteśmy coraz bliżej momentu, w którym będziemy mogli w pełni wczuć się w rolę skrytobójcy za sprawą Assassin’s Creed Nexus. VR-owy spin-off zadebiutuje na rynku już 16 listopada tego roku. Początkowo mieliśmy okazję zobaczyć jedynie dynamiczny trailer z urywkami zabawy. Teraz Ubisoft podzielił się ze światem nowym zwiastunem rozgrywki, który uchyla nam dość dużego rąbka tajemnicy, jeśli chodzi o walkę i system parkour.
W grze będziemy mieli okazję wcielić się w Kassandrę, Connora oraz Ezio Auditore. W związku z tym zostaną oddane nam w ręce trzy zupełnie różne lokacje, które mają dość znacząco różnić się od siebie. Każde ze skrytobójców będzie miało charakterystyczne dla siebie wyposażenie. Jedyną różnicą względem głównej linii serii jest Kassandra, która otrzymała od Ubisoftu ukryte ostrze. Oprócz tego w naszych narzędziach znajdziemy między innymi bomby dymne, noże do rzucania, miecze i tomahawki. Twórcy zapewniają, że będziemy mieli dużą dowolność w planowaniu ścieżek oraz seryjnym likwidowaniu przeciwników.
Kolejnym aspektem, któremu poświęcono dużą część materiału, był parkour. Ubisoft przekonuje, że będzie on intuicyjny i prosty w nauce. Ma on także zapewnić nam niespotykaną do tej pory w serii immersję. Wszelkie ruchy oraz ataki zostały zaprojektowane na kontrolerze w taki sposób, aby jak najdokładniej wprowadzić nas w rolę członków zakonu.
W zwiastunie możemy też dowiedzieć się o różnych ustawieniach ułatwiających nam obcowanie z Assassin’s Creed Nexus. Opcji komfortu ma być sporo, więc osoby, które gorzej znoszą sesje w goglach wirtualnej rzeczywistości, powinny spokojnie odnaleźć się w nowej produkcji Ubisoftu. Jedyne, co mnie razi w grze, to oprawa graficzna, jednak z racji jej bytu w sferze VR musimy wybaczyć pewne zacofanie technologiczne. Mimo wszystko trochę boli.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Assassin’s Creed Nexus: Nowy zwiastun pokazuje duży urywek rozgrywki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie mogę się doczekać kompilacji wszelakich bugów 😀
„Jedyne, co mnie razi w grze, to oprawa graficzna, jednak z racji jej bytu w sferze VR musimy wybaczyć pewne zacofanie technologiczne.” – hahaha, dobre 😛 Obraz renderowany podwójnie na dwa ekrany w rozdzielczości 4K i 90 klatkach na sekundę, pełne 6DOF śledzenia głowy i kontrolerów i to na mobilnych bebechach wielkości smartfona to dla was zacofanie technologiczne, tak? 😛