Primaaprilisowy filmik Discorda z 1,5 mld wyświetleń w ciągu 24 godzin

1 kwietnia to idealna okazja, aby ponabijać się z obecnych realiów branży gier wideo. To też świetny dzień, aby wprowadzić w zakłopotanie swoich fanów, przypominając o długo oczekiwanej grze (tak, Hollow Knighcie, patrzę na ciebie). My dziś porozmawiamy o absolutnym zwycięzcy tegorocznego prima aprilis.
Jeżeli ktoś z was obserwuje Discorda w social mediach, to zapewne wie, że pomiędzy standardowymi postami zespół potrafi wrzucić mocno „ekscentryczną” rzecz. Nie jest to może poziom Opery GX, ale nadal czasami można się zdziwić. Z okazji pierwszego kwietnia platforma postanowiła zadrwić z lootboksów wrzucanych w każde możliwe miejsce branży gier wideo. W internecie pojawił się krótki zwiastun reklamujący wprowadzenie do Discorda skrzynek z losową zawartością.
Wydawać by się mogło, że to nic specjalnego, taki primaaprilisowy dowcip. A jak powiem wam, że od poniedziałku wyświetlono filmik prawie półtora miliarda razy? Jak to się stało, że Discord zniszczył algorytm YouTube’a? Materiał był zapętlany w reklamach platformy przez cały dzień. Film wpisał się w algorytm danego dnia i całkiem hojnie puszczał reklamę Discorda gdzie popadnie. Takim oto sposobem poprzedni rekord wyświetleń w ciągu 24h, należący do zwiastuna GTA 6, został pobity ok. 16-krotnie.