
Star Wars Battlefront II: Otwarta beta przedłużona
Dotyczy to wszystkich trzech platform.
Jak zapewne doskonale wiecie, w ostatnich dniach na PC, XBO i PS4 odbywały się otwarte betatesty najnowszej odsłony Battlefronta. Teoretycznie powinny już dobiec końca, ale EA ogłosiło, że zabawa potrwa jeszcze dwa dni i zakończy się 11 października o godzinie 16:00. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zagrać, być może warto to nadrobić, bo wersja testowa oferuje całkiem sporo zawartości. Można sprawdzić się w czterech trybach: galaktycznym szturmie, natarciu myśliwców, ataku i arcade. Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ.

Czytaj dalej
108 odpowiedzi do “Star Wars Battlefront II: Otwarta beta przedłużona”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Miałem nie kupować nowego battlefronta, ale po becie zmieniłem zdanie. Gra jest miodna. Dla mnie największym plusem są bohaterowie, przede wszystkim ci używający mieczy świetlnych. Nie są tak sztywni jak ci z jedynki, mają lepsze animacje, ciekawe zdolności i są bardziej dynamiczni. Duży plus za to, że nowe klasy, pojazdy i bohaterów zdobywamy tym razem za punkty w grze, a nie jak wcześniej znajdujemy na mapie.
@Tesu: Nawet nie zdajesz sobie sprawy, że przyznajesz mi rację. Tok myślenia typu „ja nic nie zrobię, bo inni nic nie zrobią”. To jest wręcz niewiarygodne. Powtarzam, świat jest w opłakanym stanie przez taki tok myślenia.
@CamCygi|Dlatego wez sprawy w swoje rece zamiast marnowac czas na bezowocna dyskusje tutaj. Kto wie, moze nawet uczynisz swiat lepszym. 😉
@Tesu, Ghosts i AW sprzedały się słabiej bo były słabymi grami. „Internetowe żale” były zapowiedzą klęski, więc powinni byli ich posłuchać. Ludzie zrzucili winę na setting, a nie na to, że Acti każe robić gry według formuły, a tak trudno jest zrobić coś wartego uwagi, i też dlatego ich gry sprzedają się coraz słabiej. Dodatkowo AW zaraziło całą serię rakiem mikrotransakcji… Teraz nie muszą robić dobrych gier, wystarczy, że będą grywalne. Skrzynki nadrabiają słabszą sprzedaż.
A obcięcie premii Obsidian’owi, wpłynęło na graczy (negatywnie), w taki sposób, że pozostał im w ustach niesmak w stosunku do wydawcy.
@ThunderGun|DICE tez powiela utarta formule w kolejnych Battlefieldach z ledwie kosmetycznymi zmianami w trybie multi, a sprzedaja sie calkiem niezle. Setting BF1 tylko nakrecil sprzedaz, a przeciez wielkich zmian w mechanice wzgledem poprzednich Battlefieldow nie wniosl, tym bardziej ze „historyczna” bron i pojazdy zostaly podrasowane zeby bardziej pasowac do formuly serii.
W przypadku COD problemem jest raczej wypuszczanie kolejnych odslon w odstepach roku i zwiazany z tym przesyt formula gry. Na to samo zaczela cierpiec zreszta seria AC. Acti pewnie zdaje sobie z tego sprawe, ale COD jest ich glownym tytulem robiacym pieniazki i wplywajacym na notowania gieldowe wydawcy, wiec przerwanie cyklu i zrobienie dwuletniej przerwy odbiloby im sie potezna finansowa czkawka, a to ostatnie o czym chcieliby slyszec oni sami i ich akcjonariusze. Business jest business.
http:www.ppe.pl/news/54044/star-wars-battlefront-ii-coraz-blizej-pay-to-win-amazon-ujawnia-ceny-krysztalow.html zapoznajcie się.