Manor Lords: Twórca pyta graczy o zmianę w mechanice ekonomii

Manor Lords: Twórca pyta graczy o zmianę w mechanice ekonomii
Maciej "Macix" Szymczak
Takie rzeczy zdarzają się wyjątkowo rzadko, ale, jak widać, gdy mamy do czynienia z jednoosobowym studiem możemy liczyć na bardziej osobiste podejście.

Manor Lords szturmem podbiło serca graczy i niedługo po premierze we wczesnym dostępie stało się jedną najchętniej ogrywanych gier na Steamie. W szczytowym momencie ostatnich 24 godzin w produkcję zagrywało się ponad 170 tysięcy osób. Liczba ta naprawdę robi wrażenie, gdy przypomnimy sobie, że za ten średniowieczny city-builder odpowiada tylko jedna osoba, a do tego nasz rodak — Grzegorz Styczeń.

Manor Lords wyróżnia się skomplikowanym systemem ekonomii i pięknym oddaniem średniowiecznych realiów. Jak się jednak okazuje, co do działania niektórych mechanik nie wszyscy są zgodni. W związku z tym Styczeń postanowił zorganizować głosowanie na Discordzie i zapytać graczy o działanie jednej z mechanik.

https://twitter.com/pcgamer/status/1784776140411867184

Dokładniej rzecz ujmując, chodzi o system popytu i podaży. Aktualnie jesteśmy w stanie bardzo szybko zarobić, skupiając się tylko na produkcji jednego konkretnego towaru, którym zalejemy rynek. Zdaniem Stycznia, nie powinno to działać aż tak dobrze, a konkretne regiony powinny specjalizować się w produkcji poszczególnych towarów. 

Dlatego też postanowiono zorganizować głosowanie na Discordzie Manor Lords. Dostępne są trzy opcje: 1. Zostawić mechanikę bez zmian, 2. Wprowadzić kilka zmian, aby ją poprawić oraz 3. Całkowicie ją usunąć. 

Aktualnie wygrywa druga opcja, a zatem działanie tej mechaniki zostanie zapewne delikatnie stonowane w najbliższej aktualizacji.

Dodaj komentarz