Netflix doczekał się odświeżonego wyglądu na telewizorach

Z odświeżoną wersją strony startowej Netfliksa mogą zapoznać się już wybrani użytkownicy, którzy zgłosili swoją chęć do wzięcia udziału w testach beta. Menu główne zostało przeniesione do góry ekranu i przypomina pasek nawigacyjny obecny na większości stron internetowych. Zredukowano także liczbę znajdujących się na nim opcji – z siedmiu do czterech (plus wyszukiwanie).

Prawdopodobnie najistotniejszą zmianą jest odejście od statycznych kafelków na rzecz bardziej interaktywnych, które po najechaniu rozszerzają i się wyświetlają zwiastun wybranej produkcji oraz wszelkie istotne informacje na jej temat, wliczając w to gatunek, krótki opis, rok premiery oraz, w przypadku serialów, liczbę odcinków.

Netflix zdecydował się na pełną przebudowę wyglądu swojej aplikacji dla telewizorów, jako że przeprowadzone przez firmę badania wskazały na to, że jej poprzednia odsłona zmuszała użytkowników do wykonywania czegoś, co przez dyrektora wykonawczego Netfliksa Pata Flemminga zostało określone mianem „gimnastyki oczu”. Nowy layout ma uprzyjemnić korzystanie z serwisu, a od wczoraj zapoznać się z nim może niemal 270 milionów osób z całego globu.
Czytaj dalej
-
Premiera Terminator 2D: No Fate opóźniona. Powodem problemy z zawartością edycji...
-
„Skyrimowa babcia” znów kończy karierę. To ma być definitywny koniec jej...
-
Twórcy Resident Evil Requiem mają wątpliwości, czy ich gra straszy....
-
Powstaje nowa gra ze świata „Władcy Pierścieni”? Szykuje się konkurencja...