Debiut AMD FSR 3.1. Technologia trafiła do gier Sony

FidelityFX Super Resolution 3 zadebiutowało we wrześniu ubiegłego roku, a teraz, przeszło pół roku po tym wydarzeniu, technologia upscalingu autorstwa AMD doczekała się kolejnej odsłony, tym razem opatrzonej numerem 3.1. Jakich zmian możemy spodziewać się względem poprzednika? Wedle oficjalnej strony prezentują się one następująco:
- Poprawiono stabilność obrazu i zredukowano występujące okazjonalnie migotanie;
- Wprowadzono system redukcji smużenia;
- Technologia generowania klatek stała się osobnym bytem, z którego można korzystać w ramach innych technologii upscalingu.
FSR 3.1 jest już teraz dostępne w pięciu tytułach i, co ciekawe, wszystkie z nich pochodzą od PlayStation Studios. Najnowszą wersją technologii AMD możemy cieszyć się w Ghost of Tsushima Directo’s Cut, Horizon Forbidden West Complete Edition, Marvel’s Spider-Man Remastered, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales oraz Ratchet & Clank: Rift Apart, które przy okazji posłużyło za pokazówkę możliwości FidelityFX Super Resolution 3.1.
Ogłoszono także, że z dobrodziejstw FSR 3.1 w momencie swojej premiery skorzysta także pecetowa wersja God of War Ragnarök. AMD pochwaliło się przy tym, że FidelityFX Super Resolution 3 trafiło (a raczej trafi, bo część z wymienionych gier jeszcze nie pojawiła się na rynku) do 60 produkcji.

Czytaj dalej
-
Premiera Terminator 2D: No Fate opóźniona. Powodem problemy z zawartością edycji...
-
„Skyrimowa babcia” znów kończy karierę. To ma być definitywny koniec jej...
-
Twórcy Resident Evil Requiem mają wątpliwości, czy ich gra straszy....
-
Powstaje nowa gra ze świata „Władcy Pierścieni”? Szykuje się konkurencja...
Jedna odpowiedź do “Debiut AMD FSR 3.1. Technologia trafiła do gier Sony”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ciekawe FSR3 trafi do Cyberbonka? ;_;