Dagon: by H. P. Lovecraft – Polska gra z prawie 2 mln pobrań i 200 tys. zł na cele charytatywne

Dagon: by H. P. Lovecraft – Polska gra z prawie 2 mln pobrań i 200 tys. zł na cele charytatywne
Avatar photo
Adam "Adamus" Kołodziejczyk
Studio Bit Golem ujawniło, jak duże środki ze sprzedaży Dagona zostały przeznaczone na pomoc humanitarną. Twórcy pochwalili się też liczbą pobrań gry.

Krakowskie studio Bit Golem pochwaliło się liczbą pobrań, jakie odnotowała gra Dagon: by H. P. Lovecraft z 2021 roku. Trzeba przyznać, że wyniki produkcji robią wrażenie, bo mówimy tu o siedmiocyfrowych liczbach. Tytuł będący adaptacją znanego opowiadania mistrza grozy został łącznie pobrany aż 1 700 000 razy.

https://www.youtube.com/watch?v=SNcl2-0Jrcc

W tym miejscu należy dodać, że produkcja jest darmowa, a twórcy zarabiają jedynie z płatnych DLC. Dochody ze sprzedaży tych dodatków są następnie przekazywane na pomoc humanitarną dla organizacji takich jak Polski Czerwony Krzyż, Polska Akcja Humanitarna, Save the Children czy Voices of Children. Developerzy poinformowali na platformie X (dawniej Twitter), że udało im się zebrać dzięki grze (i graczom) ponad 50 tys. dolarów, czyli ok. 200 tys. zł i przeznaczyć je na wspomniane organizacje.

https://twitter.com/bit_golem/status/1808848307046776910

Warto wspomnieć, że obecnie Bit Golem pracuje nad grą, która wyróżnia się naprawdę nietuzinkowym połączeniem gatunków. Chodzi o Pool of Madness, które łączy w sobie elementy horroru i roguelite’a z bilardem. Co ciekawe, już ponad 13 tys. graczy dodało produkcję do listy życzeń. Oprócz tego studio planuje również stworzyć kolejny, tym razem darmowy dodatek do Dagona, który będzie podziękowaniem dla społeczności fanów gry, którzy przyczynili się do wspomnianych sukcesów.

3 odpowiedzi do “Dagon: by H. P. Lovecraft – Polska gra z prawie 2 mln pobrań i 200 tys. zł na cele charytatywne”

  1. Dagon byl wyśmienity, czekam co następnego wysmażą 🤞

    • Jako wierna egranizacja opowiadania Lovecrafta? Fakt. Jako gra? Cóż… bardzo krótki symulator chodzenia, chociaż z klimatem i całkiem ładną grafiką.

    • Gra, nie-gra – etykietka wielkiej różnicy mi nie robi, kiedy doświadczenie pozostaje w pamięci.

Dodaj komentarz