Band of Crusaders: Polskie studio tworzy mrocznego erpega z elementami gry strategicznej

Warszawskie studio Virtual Alchemy tworzy mieszankę erpega z grą strategiczną. W Band of Crusaders, bo taki tytuł nosi produkcja, weźmiemy udział w krwawej krucjacie przeciwko demonom. Tytuł pełnymi garściami czerpie z europejskiego folkloru i miesza go z motywami religijnymi.
Fundamentem rozgrywki będzie umiejętne zarządzanie obozem – to tutaj zrekrutujemy krzyżowców, ulepszymy budynki oraz podejmiemy decyzje, które wpłyną na dalszy przebieg kampanii. Potyczki odbędą się w czasie rzeczywistym, a tym co odróżnia je od innych RTS–ów, jest mechanizm spowalniania czasu.
Wojacy z czasem zyskają doświadczenie, nowe atrybuty oraz zdolności, które odblokujemy korzystając z drzewka talentów. Gracze będą mogli łączyć umiejętności aktywne i pasywne w różnych proporcjach, co da im dosyć dużo swobody w kreowaniu własnego stylu zabawy. Wygląd świata będzie się zmieniał wraz z postępem krucjaty – w grze pojawią się pory roku oraz cykl dnia i nocy.
Band of Crusaders zadebiutuje na pecetach. Na datę premiery musimy jeszcze poczekać.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Band of Crusaders: Polskie studio tworzy mrocznego erpega z elementami gry strategicznej”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Miejscówki jakby wzięte prosto z Velen (Wiedźmin 3). 😉