Często komentowane 52 Komentarze

Kojima pokazuje możliwości Fox Engine. Przełom?

Kojima pokazuje możliwości Fox Engine. Przełom?
Czasami można mieć opory przed opublikowaniem jakiejś informacji, bo brzmi i wygląda po prostu niewiarygodnie. A jednak. Hideo Kojima opublikował kilka renderowanych obrazków z autorskiego silnika Fox Engine. Jeśli tak będą wyglądać gry następnej generacji, to chyba przydałby się nam wehikuł czasu. Albo pilot do przewijania życia naprzód.

Zaczęło się od zagadki – który z zestawów to fotografie, a który renderowane obrazki? Przyjrzyjcie się dokładnie.

A poprawna odpowiedź brzmi…

Co prawda, rendery zazwyczaj specjalnie dopieszcza się tak, by wywoływały opad szczęki, a z grami i animacjami bywa różnie… ale czy to ważne? Póki co wygląda to naprawdę świetnie i warto przyglądać się wszelkim próbkom możliwości Fox Engine.

52 odpowiedzi do “Kojima pokazuje możliwości Fox Engine. Przełom?”

  1. To akurat było oczywiste, że zestaw B to rendery (brak antyaliasingu na krawędziach), ale i tak kawał dobrej roboty.

  2. „Żaden komp nie stworzy czegoś takiego w czasie rzeczywistym”|tworzą już od 2-3 lat.

Dodaj komentarz