Twierdza 3: Dev diary o fizyce [WIDEO]
Studio FireFly opublikowało drugi film "Z pamiętnika developera" poświęcony Twierdzy 3. Głowny programista gry, Matt de Villiers, opowiada na nim o fizyce - istotnym elemencie produkcji traktującej o burzeniu zamków i fortyfikacji.
Fizyka w Twierdzy 3:
Czytaj dalej
-
Assassin’s Creed Mirage, Fallout 76 i inne. Darmowe gry i okazje w tym tygodniu
-
Postapokaliptyczna gra akcji i symulator randkowania w jednym za darmo w Epic Games Storze
-
2Zła wiadomość: szczury nauczyły się strzelać. Dobra: w Doomie
-
92-latka wygrała turniej Tekkena 8! Japońskie stowarzyszenie zorganizowało wyjątkowe wydarzenie dla seniorów

Studio FireFly opublikowało drugi film „Z pamiętnika developera” poświęcony Twierdzy 3. Głowny programista gry, Matt de Villiers, opowiada na nim o fizyce – istotnym elemencie produkcji traktującej o burzeniu zamków i fortyfikacji.
Bardzo fajnie. Ale obawiam sie ze tym razem sie zawiode..jakos nie wiem…przeczucie. PS on wyglada jakby spal w robocie i nie mial wgl zycia poza nia.
Ta grafika… grrr… 🙁 będzie klops pokroju dwójki albo i gorszy
Ja z kolei powiem, że to nie wygląda zbyt naturalnie, te zniszczenia wyglądają jakby były spowodowane dynamitem lub C4, a nie katapultą.
Straszna grafika, kiepskie animacje, i nienaturalna fizyka. Obawiam się, że samą grywalnością gra za bardzo nie zawojuje. Lepiej już wrócić do pierwszej części.
błagam was nie zwalcie tej gry
Kiepski ten silnik zniszczeń. 1:19 patrzcie na ;ewy dom. W środku jest bomba? Katapulta by tak tego nie rozsadziła.
lewy*
Może myśleli, że katapulty strzelały bombami kto ich tam wie.
Osobiście grafika mi się podoba, bo w punktacji mam ją zawsze na samym końcu, lecz fizyka nie ma co „ciekawa”…
Kurde te Kamienie z Katapulty powinny wbijać/przebijać się przez mury/budynki/ściany a nie rozwalać wszystko w promieniu 5m. Więcej satysfakcji jest gdy taki pocisk zrobi dziurę w ścianie/dachu lub wbije się w mur/ścianę niżeli taki pocisk miałby rozwalić pół mury czy budynku.
Ehh a taki kibicowałem nowej Twierdzy ale z każdy trailerem/pamiętnikiem coraz bardziej się zawodzę 🙁
Te mury jakoś bym jeszcze przeżył ale wybuchające domy to już nie najlepiej im wyszło :/ . Mam nadzieję że to jeszcze dopracują.
Wcale to nie wygląda realistycznie – mury nie kruszą się ani nie walą od uderzeń kul…tylko EKSPLODUJĄ po dotknięciu ich przez te kule. Jeszcze te bryzgające na wszystkie strony kamieni i deski dopełniają tego groteskowego charakteru. Mam nadzieję, że to tylko WIP i to dość wczesne WIP, bo jeżeli nie to ja już bym wolał brak fizyki.
mr.WHO kurde zgadzam się z tobą, a mnie dobiło te wybuchające domy :/ .|Myślę, że to może być porażka, ale gra pewnie jest jeszcze w wersji alpha. Może naprawią fizykę.
Te kamienie pociski przebijać mury a same mury po prostu walic się a nie eksplodować :/
„te kamienne pociski powinny”
To ja już wole tw: medieval 2, tak bardzo czekałem na tą grę i się troche zawiodłem
Mury walą się całkiem w porządku… gdyby tylko głazy po uderzeniu nie znikały.|Ale budynki to już parodia.
widzę, że znowu nie będzie się opłacało stawiać armie na wieżach, 2 katapulty i wieży nie ma, zbyt łatwo sie to burzy – ten sam błąd co w dwójce po tylu latach lamentu graczy na ten temat powinni coś z tym zrobić a oni robią to samo + nie widzę zbytniej różnicy pomiędzy tą animacją a animacją z dwójki, jak to jest havoc to ja jestem duch święty. jak można tak fizykę na havocu skopcyć to nie rozumem – moderzy mają więcej talentu, oby to dopracowali – i oby było demo bo w ciemno nie kupię
Stronghold zakończył się na Crusader. Pozostałe części były tylko słabsze. Jak na razie trzecia część też nie zapowiada się za dobrze. Oby to co pokazują w tych filmach pochodziło sprzed roku z bardzo wczesnej wersji alpha/beta bo inaczej będzie cieniutko. I te domy – ściana tego po lewej poszybowała aż za kadr bo uderzeniu kamienia…