rek
rek

Wiedźmin 3: Dziki Gon ? Już graliśmy

Tutaj znajduje się przestrzeń, której nawet nie przeczytacie, bo mowa o Wiedźminie 3. Już dawno oglądacie zamieszczony w rozwinięciu newsa gameplay z komentarzem Berlina, który miał przyjemność pograć w nową produkcję CDP RED już przez trzy godziny.

Pełne wrażenia (6 stron tekstu!) w CDA 03/2015, które pojawi się w sklepach 10 lutego. Pamiętajcie, żeby zasubskrybować nasz kanał. I miłego oglądania:

rek

207 odpowiedzi do “Wiedźmin 3: Dziki Gon ? Już graliśmy”

  1. Mam nadzieje,ze grafika bedzie brzydsza ,ze fabula bedzie slaba,ze gameplay bedzie cienki i przede wszystkim,ze mi nie POJDZIE!!JUZ CALE STADO MADRALI SIE WYSYPUJE CO TO WSZYSTKO WIEDZA BO GAMEPLAY PARE MINUT WIDZIELI…WASZE KOMENTARZE DUZO O WAS MOWIA,NIEKTORZY TO OD GIER WYMAGAJA CHYBA,ZEBY IM RAKA WYLECZYLY…

  2. Spadki płynności na konsolach… szczerze to ludzie,którzy mają konsole powinni się zbuntować i coś z tym zrobić, przecież spadki płynności na konsolach powinny być niedopuszczalne.

  3. Poczytałem już trochę wrażeń jak i parę filmików i głosy co do walki są podzielone, niektórym się podoba innym wręcz przeciwnie. Więc może walka nie wypada tak słabo. Obawiam się przede wszystkim teraz spadki płynności, bo to by mnie bardzo bolało. Jestem bardzo wymagający dla wiedźmina bo czekam na niego już bardzo długo (premiera była dwa razy przekładana), plus liczę na jakieś świetne zakończenie trylogii. Co z tego wyjdzie zobaczę przy premierze ewentualnie parę tygodni później.

  4. wielki0fan0gier 26 stycznia 2015 o 18:55

    Obecne konsole są po prostu za słabe, by wyświetlić gry z taką grafiką, do jakieś się przyzwyczailiśmy przez ostatnie lata na PC. Szkoda, bo komponenty warte 500 złotych więcej z pewnością pozwoliłyby na stabilne granie w 1080p i choćby tych 30 klatkach na konsolach.

  5. Niektórzy wolą lepszą grafikę i spadki klatek a inni gorszą grafikę ale bardzo płynną… By się przydały jakieś opcje graficzne na konsoli (chociaż dwa ustawienia)

  6. Cieszy mnie to że polski dubbing stoi jednak na wysokim poziomie, bo się troszkę o niego obawiałem.

  7. Zdecydowanie bardziej jestem za płynnym graniem z gorszą grafiką, bo jednak spadki płynności potrafią być bardzo denerwujące. Dużo osób chwali to że czuje się że ten świat żyje, co było widoczne już na wcześniejszych zapowiedziach.

  8. Moim zdaniem wszystkie materiały dziennikarzy powinny być jak Berlina, albo nawet bardziej krytyczne, jeżeli gra przeszła taki downgrade graficzny, jest pełna bugów i ogólnie odstaje od zapowiedzi. Myślę, że taka fala krytyki zmobilizowałaby Redów do poprawy. Ale nigdy nie wiadomo, może do maja zdążą wprowadzić wszystkie poprawki. Mam naprawdę nadzieję, że nie zawiodą.

  9. @hellghaasst z tego co czytałem część ludzi grała na konsola a inna już na PC więc odbiór był inny. Ale zgodzę się że jednak dziennikarze powinni być krytyczni. Niby to co widzimy na filmie u Berlina i tak wygląda lepiej niż gameplay na PC na i tak niby już bardzo mocnych PC. Więc albo Redzi pracują nad optymalizacją albo będą cyrki jak z WD itp.(mam nadzieje że to pierwsze), boję sie o tą optymalizacje bo jednak tych parę tygodni to trochę mało.

  10. @wielki0fan0gier|Moc konsoli nie ma tu nic do rzeczym jak coś źle chodzi to tylko przez lenistwo twórców

  11. krótko: wyszło szydło z worka, czas na poprawę jak najbardziej uzasadniony.

  12. Co warto by było poświecić żeby gra lepiej chodziła lub wyglądała lepiej? Może jednak lepiej by było zrobić to wczytywanie przy wchodzeniu do pomieszczeń, może mniejsze huby z dłuższym loadingiem?|Fajnie jest mówić co się chce, ale już ciężej jakim kosztem. CDP zrobiło w tym czasie ile mogło, jeśli coś jest nie tak to w kwestiach decyzyjnych a akurat w tym wypadku jeśli z jednej strony chcesz coś lepiej to z drugiej gorzej. Wątpię żeby mogli poświęcić na to jeszcze więcej kasy i czasu – muszą zarobić…

  13. Nowy wiedźmin będzie miał jedną bardzo poważną wadę(no chyba że to naprawią) otóż koń będzie mógł wjechać w drzewo a jak wiemy z zapowiedzi nowej Zeldy konie tak się nie zachowują. 😀 😀

  14. @RazielusMortis – Berlin jest moim zdaniem po prostu kontrastowy. To oznacza że albo grę za mocno chwali i nie widzi jej wad totalnie, albo się nastawia negatywnie i widzi wady we wszystkim i wszędzie. Jak dogłębnie wiedzieć jakie wrażenie jest w stanie zrobić dana gra to warto najpierw przeczytać reckę kogoś kto stara się być maksymalnie obiektywny a potem dodatkowo dwóch osób takich jak Berlin tylko o przeciwstawnych podejściach.

  15. Ile mamy ogromnych sandboxów bez loadingów przy wchodzeniu do pomieszczeń, z ogromem szczegółów, efektowną walką i przy tym dopracowanymi fabularnie nawet pomniejszymi misjami?|Że nie ma żadnej rewolucji to bym nie powiedział, a że nie będzie idealnie to cóż – naprawdę można się było tego spodziewać… Serio… Tak samo można się było spodziewać narzekań he, he xD

  16. Nareszcie ktoś kto konkretnie powiedział co się podoba a co jest niefajne. Brawo dla Berlina.

  17. To jest to, recenzja recenzją, ale właśnie zapowiedzi powinny być krytyczne, by ostudzać hype który i tak jest nakręcany przez reklamy 😉

  18. Intel Core i7-4790, GeForce GTX 980, 4GB GDDR5 i 8GB DDR3 pamięci RAM. – konfiguracja sprzętowa na ktorej była odpalona wersja PC. No cóż, biorąc pod uwagę spadek jakości względem wersji z targów i ten sprzęt to troszkę obawiam sie o optymalizacje…

  19. @ Dyzio19 – zapowiedzi nie oceniaja finalnej wersji gry – nie wiemy ktore wady znikna, ktore nie – wady nalezy wytykac, oczywiscie, ale jednak IMO „spuszczac ze smyczy psy wojny” wypada dopiero przy wesji finalnej. No chyba, ze beta wyglada tragicznie… a IMO nie wyglada.

  20. @ MacGrave – dlatego u nas poczytasz tekst Mac Abry z wstawkami Berlina. Ale zeby bylo smieszniej, momentami to Berlin chwali a McA narzeka.

  21. widziale pokaz na zywo (aczkolwiek krótkawy) i jestem zadowolony, bo nie bylo jakichś widocznych gliczów a i gra chodziła niezgorzej. Ale to było na PC. Biedne konsole, bo jeśli to co czytałem jest prawdą to gracze będą wzburzeni. Ale z grami CDP RED już tak jest. Mam nadzieję, że nieunikniona Edycja Rozszerzona naprawi problemy optymalizacyjne i doda masę smaczków, czynią grę jeszcze lepszą.

  22. @Smuggler co nie powinno myślącej części widowni dziwić :3

  23. @ Veldrim – pochwal sie programi, ktore sam napisales. Zobaczymy jak pieknie je zoptymalizowales. Sorry ale ja alergicznie reaguje na ludzi, ktorzy np. majac naciagane 3 z polskiego pouczaja jak pisac recenzje. Tak samo wkurza mnie jak ludzie, ktorzy w zyciu sami nie wstukali linijki kodu w Basicu, wiedza lepiej jak nalezy zoptymalizowac kod Wiedzmina.

  24. Zacytuje tez to, co mam w stopce „wszystko wyglada prosto, dopoki nie masz pojecia o czym mowisz. Kazda praca jest latwa do zrobienia, gdy nie ty musisz ja zrobic.”

  25. @Smuggler a po co gracz ma wiedzieć jak programować. Jestem klientem, graczem, a jak widzę że gra działa badziewnie to to wytykam. Nie mówię teraz o Wiedźminie akurat. Wiedźmin będzie dopracowany rok po premierze jak każda gra w tych czasach. A co do konsol to najlepsze gry na nie robią japończycy, oni jakoś potrafią zrobić stałe 60fpsów przy doskonałej grafice.

  26. Ciekawi mnie jak to jest w końcu z tą różnicą jakości graficznej na platformach? W filmiku Berlin mówi, że gra jest ładniejsza na PC, natomiast dzisiaj czytałem wywiad z szefem RED-ów, który stwierdził, że w przypadku W3 doszło do ujednolicenia gry (i grafiki) na wszystkich platformach (m.in zasięg pojawiania się trawy jest identyczny na PC i konsolach). Co więcej stwierdził, że jakość tekstur jest identyczna, a jedyne różnice między grafiką ULTRA na PC, a tej na konsolach, to wyłącznie takie smaczki jak np

  27. specjalne włosy dzięki kartom Nvidii czy wprowadzona w przyszłości opcja ubersamplingu. I tyle. No i jeszcze na XONE ma być jedynie 900p.

  28. @smd87 wejdz na youtube wpisz videoprezntacje tam jest wywiad z Konradem Tomaszkiewiczem tworca wiedzmina 3 i miedzy innymi mowi tam tez o roznicach graficznych poszczegolnych platform(pc naturalnie gora).

  29. @mark133 – Dzięki za link. Tomaszkiewicz właśnie potwierdził, że wersje konsolowe i PC mają być w zasadzie identyczne! W wersji PC na będą jedynie dodane takie smaczki jak lepsze futra od kart NVidii czy zmiana rozdzielczości (ciekawe jakiego smoka trzeba będzie mieć by uruchomić tą grę powyżej 1080p), nic więcej. Nawet płynność ma być taka sama, bo szef CDP stwierdził, że w wymaganiach zalecanych celują w 30 FPS na PC.

  30. Te 4 miesiące nie będą po to żeby poprawić wersje konsolową tylko żeby wyrównać do niej PCtową 😀

  31. Chodzi mi o to, że mam zamówioną kolekcjonerkę na PS4, a w międzyczasie stałem się też posiadaczem kompa, który powinien mi pozwolić uruchomić grę w wysokich/b. wysokich ustawieniach. Tylko skoro żadnych większych różnic nie będzie (lepsze futro to pierdoły),to nie ma chyba sensu bym kupował wersje PC. Chyba tylko mod,który w jakiś magiczny sposób stonowałby barwy na bardziej naturalne (bo ten obecny festiwal kolorów przypomina bardziej My Little Pony niż mroczne i dorosłe c-RPG) skłoniłby mnie do wersji PC

  32. @EZptrE – gracz sie nie musi znac, ale niech tez nie pitoli, ze np. „sie im nie chcialo zoptymalizowac” czy „mogli sie bardziej postarac”. Owszem, moze powiedziec, ze gra chodzi za wolno jak na takie wymagania, jasna sprawa. Ale niech nie mowi programistom, ze sie nie postarali, gdy nie wie jak wiele energii i czasu poswiecili na optymalizacje.

  33. Powiem tak, nie znam się na programowaniu, ale oczy mam jeszcze sprawne, gdybym nie znał wymagań to stwierdził bym że do niskich spokojnie wystarczy tutaj radeon z serii 6000. Kompletnie nie adekwatne minimalne do wizualnych wrażeń z ekranu. @smd87 ja mam odwrotną sytuację, zamówiłem Wiecha 3 EK na PC bo myślałem że sobie komfortowo pogram, tymczasem rzeczywistość może okazać się brutalna, będę musiał kupić osobną wersję na PS4 tak czuję, może się zamienimy 😀 , dopłacę ci stówkę i jesteśmy uratowani ;]

  34. @smd87 – modułów będzie masa – tego możesz być pewien. Gierka na PC będzie na pewno lepsza w odbiorze dla tych którym grzebanie w ustawieniach nie przeszkadza bo będziesz mógł sobie ustawić grafikę odpowiednio pod swój gust (podkręcić to na czym najbardziej ci zależy itd. + właśnie mody).|Co do kolorów jak nikt by tego nie zrobił to nawet sam się tym ewentualnie zajmę bo mi kolorowanka też nie za bardzo się podoba – zwłaszcza że do ponurego świata Wiedźmina moim zdaniem to strasznie nie pasuje…

  35. @Smuggler|A osoby narzekające na Panią premier nie powinni na nią narzekać bo nigdy nie byli premierami?

  36. @Same Nikt cię nie zmusza do kupienia Wiedźmina. Inaczej jest z politykami…

  37. @smd87 te 30 fps na pc to jak to ma byc?,ze co na ultra ma latac w 30fps tak?

  38. Nikt nie musi programować, żeby widzieć, że gra się tnie. Nikt też nie musi być reżyserem, żeby wiedzieć, że film był do bani albo piłkarzem, żeby widzieć, że polska reprezentacja raczej z orłów się nie składa. Żałosny argument, który pada, gdy brak konkretów i nie spodziewałem się go po Smugglerze. Gdyby Redzi lepiej zoptymalizowali grę, to i więcej kopii by się sprzedało. Mają trochę czasu, więc miejmy nadzieję, że im się uda.

  39. @Same – chodzi o to że CDP podjęło się naprawdę ciężkiego zadania i prawdopodobnie zrobili wszystko co mogli w obecnej sytuacji. Jeśli gdzieś jest problem, to jest on raczej w rozłożeniu sił a nie w tym że im się nie chciało, że olali, że nie potrafią… Warto pomyśleć z czego sam byś chciał zrezygnować na rzecz czego – jak byś rozłożył siły na ich miejscu i dlaczego tak a nie inaczej.

  40. @mark133 – Z tego co zrozumiałem z tej wypowiedzi Badowskiego, to na rekomendowanym sprzęcie pogra się w najwyższych ustawieniach w 30 klatkach. Przynajmniej tak mi sie wydaje. Do premiery jeszcze trochę jest, może coś jeszcze poprawią. O wiele bardziej nie podoba mi się za to doczytywanie obiektów. Patrzcie na 3:58 jak po prawej pojawia się cała chata, a przecież nie była do jakaś wielka odległość. Nie lubie tego…

  41. Poprawka, nie po prawej, tylko w zasadzie przed Geraltem…

  42. Smugler dobrze pocisnąl kolesiowi co o lenistwo oskarza cd-projekt trzeba byc baranem nie z tej ziemi zeby opowiadac takie rzeczy,na dodatek 4miesiace przed premiera gry…,siedzi taki samrkacz w domu i pisze co mu slina na jezor przyniesie bez zadnego zastanowienia,szkoda slow dla takich ludzi.

  43. Ludzie z CDP mogą to czytać więc im bardziej konstruktywna będzie krytyka, tym lepiej…|Zauważcie jaki progres robi CDP przy każdym wiedźminie i porównajcie np. z serią Dark Souls przy której potem mieli ogrom czasu i środków, ale i tak technicznie nic nie usprawnili… Nikt ich za to nie krytykuje a czasem wydaje się że to powinno być odebrane gorzej niż to, że ktoś poszedł w przód aż za mocno. Mam nadzieję że granie na średnich detalach nie będzie dla nas bolesne a CDP wyciągnie z tego jakieś wnioski

  44. Hmm na gameplayu gra smiga na bank w 60fps co widac po obrotach mysza jak plynnie to lata.Zastanawiam sie nad tym wszystkim bo sprzetowo spelniam gpu w minimalnych(gtx 750prawie to samo co gtx660)oraz pamieci mam tyle ile trzeba 6gb,tylko procek mam slabszy od i5,ale mysle,ze na srednich z domieszka low 25-40 powinno wyciagnac.Niektorzy pisza o tym ,ze oni robia optymalizacje jeszcze w co nie wieze(zreszta wymagania podane sa wiec…) za malo czasu na to juz jest teraz to tylko bledy mozna kasowac.

  45. @mark133|Jedno duże ALE. Redaktorzy nie grali na klawiaturze i myszce tylko na padach, a to przy obracaniu kamery jet istotne, bo ruch jest płynniejszy, ale zarazem wolniejszy i nie widać tak bardzo spaku płynności.

  46. Wiem znam roznice miedzy padem i mysza na ktorej z 8lat gralem(od paru miesiecy tylko pada stosuje teraz) i dlatego wlasnie myslalem,ze to mysza ze wzgledu na plynnoscl widac szybkosc ruchu ustawiona wysoko byla.

  47. Nienawidzę popupów… Wolę gorszą grafikę niż popupy perfidne, ale widzę że wprowadzili płynne pojawianie się obiektów co sprawia że to mniej się rzuca w oczy i to co się chwali. Kolejna rzecz że w 3:58 domek który jest dalej się nie pojawia a pojawia się ten który był bliżej, ale przysłaniało go bardziej drzewo i inny budynek co może świadczyć o błędzie wynikającym z mocnej optymalizacji które tak naprawdę zazwyczaj nie odbywają się bez kosztów

  48. Z relacji innych serwisow wynika ,ze na pokazach gra dziala na sprzecie Intel Core i7-4790 + GeForce GTX 980 w rozdzielczości 1920 × 1080 w presecie high bez nividia HairWorks wyłączoną opcją SSAO i „skromnym wygładzaniem krawedzi i filtrowaniem anizotropowym” w okolo 30-35fps a czasami spadaly ponizej granicy plynnosci. I dodatkowo kazdy twierdzi ,ze na pokazie gra nie wygladala tak ladnie jak na gameplayach od redsow + według twórców minimalna konfiguracja ma pozwolic na granie na low w 30fps.

  49. Czy tylko ja jestem przede wszystkim zafascynowany jaka będzie fabuła i klimat, a nie tylko sprzętem i teksturami?

  50. @QuantumE jesli gra nie bedzie dzialac plynnie i zacznie wywalac bledami, to na fabule sie za bardzo nie skupisz.|Multiplatforma to byl moim zdaniem blad. Podzielili zespol i teraz lataja 3 niezalezne wersje gry, zamiast skupic sie na jednej PC, tak jak do tej pory. Wydaje mi sie, ze CDPRed porwal sie z motyka na slonce i sie chlopaki przeliczyli z mozliwosciami (przede wszystkim z czasem).

Dodaj komentarz